joi, ianuarie 15, 2015

PICK N DAZZLE-concursul lunii ianuarie 2015

Later edit: castigatoarea concursului este Badici Sibel Emel… insa surprizele si concursurile Pick N Dazzle vor continua pe blog, asadar vor fi sanse si pentru cele care nu au castigat pana acum...

Noutatile de ianuarie oferite de PICK'N DAZZLE aduc in prim plan cateva fime de beauty deja cunoscute in Romania, pe langa produsele actuale, despre care am mai discutat pe blog AICI
In cutia Sleek Picks poti gasi produse de machiaj Rimmel London si Miss Sporty, in Dazzling Picks- Astor si Sally Hansen, iar in cutia Premium Picks- parfumuri  Guess, Beyonce si David Beckham.

Intrucat primul concurs s-a bucurat de o mare popularitate, am luat decizia de a mai oferi sansa unei cititoare a blogului de a intra in posesia frumoasei cutii rosii (Dazzling Picks)

Ce trebuie sa faceti?

1 Sa completati constiincios profilul vostru de beauty (va fi funny, va asigur)- AICI.  Insist asupra acesui punct deoarece premiul va fi personalizat in functie de preferintele voastre.
2. Sa dati like paginii de FB PICK N DAZZLE
3 Sa fiti abonata blogului meu cu o adresa valida de mail (caseta dreapta sus), adresa pe care va rog sa o treceti in comentariul de inscriere
4 Sa lasati un comentariu in care sa imi scrieti care sunt brandurile voastre preferate din cutiile PND si ce branduri romanesti ati dori sa vedeti pe site-ul si cutiile PND
5 Va rog sa scrieti adresa de mail cu care v-ati facut profil pe site-ul PND

Astept inscrierile voastre, concursul se va incheia in seara de 22 ianuarie, voi anunta castigatoarea aici, cu Later Edit la aceasta postare si pe pagina de FB a blogului meu, asa cum v-am obisnuit deja.

67 de comentarii:

Nicoleta Agache spunea...

fb:Nicoleta Agache
sunta bonata a blogului cu adrsa de mail:niky_agache76@yahoo.com
am completa profilul de beauty cu adresa de mail:n.agache76@yahoo.ro
Dintre brandurile existente,imi place Revlon,Mac si Dior.Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa vad Farmec si Pellamar.Imi plce gelul purifiant Gerovital si crema de noapte PhytoCell Argan.
Am folosit aceste produse si dau rezultate foarte bune.

boxea Seceleanu Cristina spunea...

Brandul preferat de pe Pick N Dazzle este Beyonce Heat, un parfum foarte fain.
Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa gasesc in beauty box Ivatherm si Farmec. De la Ivatherm am avut ocazia sa folosesc crema de corp hidratanta Multiperformanta care mi s-a parut foarte buna , iar de la Farmec recomand gelurile de dus Gerovital.
GFC: boxea Seceleanu Cristina
Fb like: Cristina Sece
profil pe PND: boxea2003@yahoo.com

Anonim spunea...

Am completat profilul de beauty ca ana.ghinea@yahoo.com pe Fb sunt Ana Ghinea.
Mi-ar place sa gasesc in cutie produse Apimond, au produse cu venin de albine, Ivatherm, poate Elmiplant. Dintre branduri, Revlon, Dior, MAC.

Roxana Mirela spunea...

FB Roxana Dumitrascuta, adresa de mail roxanamirela77@gmail.com

Dintre brandurile prezente in PND imi plac toate:)) dar hai sa zic si un brand pe care il ador - Dior!
Dintre brandurile romanesti, mi-ar placea sa regasesc in PND Gerovital, Elmiplant si Ivatherm, pentru ca sunt marci autohtone de incredere, cu produse excelente!

Elena Elenutza spunea...

Din portofoliul actual PickNDazzle prefer brandurile: Astor, Rimmel London, Guess Dintre brandurile romanesti recomand Gerovital conturul Derma + si crema antirid si fermitate Derma+, efectul de diminuare a ridurilor este vizibil iar de la Cosmetic Plant,crema contur ochi Q10 + ceai verde,sunt foarte bune calitativ,iar preturile sunt acceptabile.Am folosit aceste produse si dau rezultate foarte bune.profil pe PickNDazzle -elenutza.ella39@yahoo.com

asias spunea...

1 Am completat profilul acela complex (am fost surprinsa) cu mare drag!
2. Like
3 Sunt fan: anca_geambasu @ yahoo dot com
4 Ma incanta Dior, Mac, Chanel, Naobay, dintre cele existente deja.
Ce ar mai putea exista in cutie:
Mario Badescu, Trioverde, Ivatherm, Farmec, Gerovital, Endea, Sabon, SpaRustica. Exemple: uleiul Synergy Ivatherm si gama UNA pe care le iubesc, uleiurile vegetale Trioverde, produsele depilatoare si lacurile de unghii Farmec, cremele anticelulitice Gerovital, balsamul de buze delicios Endea (au produse bio la care ravnesc), exfoliantul de corp cu Paciuli – Lavandă – Vanilie Sabon sau unturile de corp.
5 Adresa: anca_geambasu @ yahoo dot com
Toate bune!

alwssa12 spunea...

FB: Alina Stoian Sampetru
e-mail: alina_stoian88@yahoo.com valabila pentru profilul PND si pentru abonarea pe blog.
Produsele preferate din portofoliul Pick & Dazzle sunt cele de la Guess, Sally Hansen (ojele de la ei sunt perfecte, am cateva sir ezista foarte mult pe unghie, nu se decojesc si isi pastreaza stralucirea), Astor. Dintre firmele romanesti mi-ar placea sa gasesc Farmec, in special Laptele nutritiv – vitaminizant Doina. Toata lumea stie ca este cel mai bun, hidrateaza, curata, demachiantul ideal.

Teodorof Valerica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Teodorof Valerica spunea...

Dintre brandurile prezente in PND imi plac Mac, Dior, Nars, YSL, Chanel si Revlon.
Dintre brandurile romanesti as vrea sa regasesc in PND Ivatherm, Apimonde, Gerovital, Elmiplant, Aslavital, Bioten. Profil PND vally_the_devil@yahoo.com, nume Valerica Teodorof.

Adelina Tomescu spunea...

Draga Adela, ma inscriu cu drag!
FB: Adelina Camelia Tomescu
Sunt abonata prin e-mail cu adresa: tais379@yahoo.com
Am completat profilul de beauty Pick n Dazzle cu adresa: tais379@yahoo.com
Nu cunosc toate brandurile, insa imi plac Rimmel London si Sally Hansen.
As alege dintre brandurile romanesti: Ivatherm, Pellamar, Apimond, Complex Apicol Veceslav Harnaj.
Multumesc!

Beauty and others spunea...

nume: Badea Nicoleta Alexandra

email: nicoleta_alexandra1993@yahoo.com

GFC: beauty_and_others

FB: Nicoleta Alexandra

Din brandurile existente cel mai mult imi place Dior. Mi-ar placea sa vad branduri romanesti precum Pell Amar si VivaNatura pentru ca am folosit cateva produse de la ei si sunt foarte multumita si consider ca ar trebui sa se regaseasca si ele in beauty box-urile Pick N Dazzle.

Papp Erzsebet spunea...

Brandul preferat este Dior si Mac :)
Dintre branduri romanesti mi-ar placea sa gasesc in acest beauty box: Mario Badescu si Ivatherm ;)
FB: Papp Karoly Es Maria
E-mail cu care am completat profilul si cu care am inscris pe blog: p_erzsebet92@yahoo.com

Andreead spunea...

Adresa cu care sunt abonata la newsletter este aceeasi cu cea cu care sunt inregistrata pe site-ul Pick'n Dazzle andreead_matache@yahoo.com.Imi plac produsele YSL,MAC,DIOR,Naobay,NYX,Chanel,Revlon,Vichy si mi-as dori sa contina produse romanesti marca Ivatherm,Farmec,Gerovital si Plush-Bio Cosmetics.

Maria Ene spunea...

fb ene maria Gfc ene Din brandurile existente prefer Dior,Guess si din cele romanesti as vrea sa vad Farmec si Apidermin pentru ca sunt de calitate si la preturi excelentearia mail maria_ene_1964@yahoo.com

Alexandra Cenuse spunea...

Buna, Adela. Ma inscriu si eu la acest concurs deoarece am vrut la un moment dat sa imi comand si eu o cutie, dar am preferat sa aleg sa imi cumpar un produs tratament de care aveam nevoie.

Mi-am facut cont pe site-ul PND si te urmaresc prin email cu aceeasi adresa: ale_x_andra0612@yahoo.com
Dintre brandurile pe care le ofera cutiile PND mi-ar placea sa incerc ojele si tratamentele de la Sally Hansen. Am dat atentie numai tenului meu, iar unghiile mele parca sunt un fel de "meh", daca ma intelegi.
Dintre brandurile romanesti, as vrea sa vad in cutiile PND doar unele produse ale lor, adica pe acelea bine formulate, care fac bine tenului si il ajuta, ca Elmiplant, Farmec, demachiantul Doina, Gerovital.
Stiu ca nu ai intrebat, dar cred ca sunt singura de pe aici care nu vrea produse Dior. Si e posibil sa fiu singura persoana din lume care nu agreeaza faimosul parfum J'adore Dior. Si inca o chestie pe care n-ai intrebat-o, dar vreau sa o spun: produsele Mario Badescu au foarte multi iritanti si sunt si prea scumpe pentru ceea ce ofera. Dar na, gusturile nu se discuta.
O zi buna, Adela!

Pandrea Florina spunea...

fb: Pandrea Florina
adresa pentru abonare: pandreaflorina@yahoo.ro
Mac, Dior, Ivatherm, Farmec

Mirabela M spunea...

Adresa cu care mi-am facut cont este aceeasi cu adresa cu care m-am inscris la newsletter: mira.bela@yahoo.com
fb: mirabela maria
Imi plac produsele de la Dior si Mac din portofoilul Pick N Dazzle si din produsele romanesti pe care le-am folosit, imi plac si chiar si-au facut treaba enumar crema cu namol de la Techir, crema de corp de la Pellamar si lotiunea tonica de la Bioten.

Iulia Popescu spunea...

Mi-ar placea sa incerc produsele Mac,Naobay, Teeez, deoarece am auzit pareri foarte bune despre acestea, cat despre branduri romanesti as recomanda Elmiplant -mai ales pe cele din gama Bioten datorita calitatii,preturilor si produselor variate. Folosesc zilnic gelul de curatare cu miere si arnica si saptamanal peeeling-ul cu miere si samburi de caisa.

adresa de email de abonare si PnD: butterfly_rhcp@yahoo.com
fb : Iulia Popescu

Alina Gheorghe spunea...

Buna,

Adresa de mail cu care m-am inscris pe pick n dazzle este aceeasi cu care sunt abonata la blogul tau: gh.alina@yahoo.com.
Dintre bandurile existente imi plac: Dior, Naobay si Beyonce.
Dintre brandurile romanesti as propune: Mario Badescu, Elmiplant, Ivatherm, Elmiplant

Cristina spunea...

Facebook: Cristina Popescu
email: cristina.popesku@yahoo.com
Dintre brandurile existente imi place mult Astor si Rimmel.
Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa regasesc Farmec - Gerovital Plant: Kit impotriva caderii parului, pe care l-am folosit cu succes dupa nastere, cand imi cadea parul foarte mult, iar dupa tratament parul a redevenit des si stralucitor.
Share concurs: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10203902401219954

Anonim spunea...

Ghizdavu iuliana simona ;imi place Bulgarian Rose si Dior , branduri romanesti care mi-ar placea sa le gasesc in beauty box-urile Pick N Dazzle sunt Farmec ,Gerovital,deoarece sunt de calitate si foarte eficiente si le folosesc de mult timp,fb;Iuliana simona ghizdavu ,e-mail;giulianasimona@yahoo.com

Ioana spunea...

Sunt abonata si am completat profilul cu aceeasi adresa i_moldo@yahoo.com.
Ce branduri de cosmetice imi plac ? Toate ! cred că orice brand are lucruri bune si daca mi-as permite as cumpara doar Dior sau YSL :) dar mă multumesc si cu Miss Sporty sau Astor. Dintre brandurile românesti imi plac Ivatherm si eternul Farmec.

Diana Dienutza spunea...

Adresa mea de mail este bibi7ikyty@yahoo.com, este minunat ca pe acest site sunt produse Dior originale si mi-ar place sa vad si produse de la Gerovital pentru ca merita.

caroline maria spunea...

fb: caroline maria
gfc: caroline maria
share:https://www.facebook.com/caroline.maria.1029/posts/785683904840457?pnref=story
email cont si newsletter : ionicapetrica98@yahoo.com
Din portofoliul PND imi plac MAC, Revlon, Naobay,YSL , Lancome si..toate !! ce mai dura-vura :-)) iar dintre brandurile romanesti sigur ar merita un loc'sor in cutiuta magica Gerovital cu toata gama de ingrijire a parului , care e la standarde f inalte cu rezultate vizibile la oricine.. Ivatherm care a valorificat apa termala Herculane de pe teritoriul tarii noastre in niste produse minunate pe care eu le folosesc cu drag: fdt joviale, apa termala, capsulele Synergy, crema hidratanta matifianta etc. si un alt brand , descoperit de mine de curand, Plush cu o gama de produse care te lasa efectiv fara suflare , parca ar fi un fusion japonez si delicatete englezeasca ! Sunt absolut sigura ca oricine ar fi incantat sa descopere aceste minunatii in cutiuta Pick & Dazzle :-)

Ioana Cojocariu spunea...

De la Pick'n'Dazzle îmi sare în ochi Sally Hansen-ul. Până acum am folosit doar 2 produse de la SH și sunt mulțumită de calitate. Ca brand-uri românești, mi-ar plăcea să găsesc prin cutie Gerovital-ul și elmiplant-ul. Adresa de profil: contact.beautytag@gmail.com/FB: Ioana Cojocariu

Ioana Dumitru spunea...

Fb Ioana Dumitru
GFC Ioana Dumitru
mail: ioana_dumitru_ioana@yahoo.com
Brandul preferat de pe Pick N Dazzle este Miss Sporty
As dori sa vad brandul Farmec pt ca folosesc produsele lor de mult si sunt multumita de calitatea lor.

Butterfly spunea...

FB Petronela Petty
hanypetty@yahoo.com
Dintre brandurile existente imi plac Chanel si YSL si mi-ar placea sa gasese Ivatherm si Mario Badescu.

Corina Corina spunea...

Din portofoliul lor imi plac Naobay,Bottega VitaAge in si Teez Desert Glow. Din cosmeticele romanesti mi-as dori acolo Ivatherm ( serurile Synergy su Glykolift),si Elmiplant cu toata gama de creme de maini si lotiuni de corp ...imi plac pentru ca sunt eficiente, placute ca textura si miros,,,si au preturi foarte bune.
Gfc ; Corina Corina
FB. Corina Cosa
mail cu care m-am abonat si mail la pick'n dazzle ; ccorina3@yahoo.com

Ralu Andreea spunea...

Bună,
Printre brandurile preferate se numără Pantene , Bulgarian Rose și Rimmel London pe care le-am încercat, sunt mulțumită de calitatea acestora.
Recomand Marillys deoarece sunt niște produse parfumate și de calitate , Farmec pentru calitate în ceea ce privește tratamentele și Elmiplant pentru produsele naturale.
Fb like https://www.facebook.com/Ralucica.Andreea
Mail raluca.andreea94@gmail.com

Mere Verzi spunea...

1) Email profil: alice_verde_de_paris@yahoo.com
2) FB: Mere Verzi
3) Email abonare blog: alice_verde_de_paris@yahoo.com
4) Imi plac Naobay si Bottega Vita Age. As dori Farmec si Ivatherm deoarece su produse bune si pe buzunarul (cred)tuturor si pentru ca sunt produse testate de mine si care imi plac mult si pe care le utilizez cu regularitate..

Mari V spunea...

Dintre brandurile de pe site imi plac cel mai mult Dior, Rimmel London si Astor, iar dintre cele romanesti Flormar si gerovital
FB: Mari Vasilescu
Email: vrmnm@yahoo.com

ungureanu gabriela spunea...

https://www.facebook.com/gabriela.ungureanu.35/posts/990872397594431
gaby_mimi18@yahoo.com
fb ungureanu gabriela
imi plac mac,dior,guess
mi-ar place sa vad farmec,apidermin pt ca sunt de calitate

byB.M.R spunea...

Email abonare: bianca_raluca_mitrea@yahoo.ro
Email profil: bianca_raluca_mitrea@yahoo.ro
Fb: Bianca Mitrea
Brandurile pe care le prefer sunt Rimmel London, Bulgarian Rose, Chanel, Mac...toate! :)) Pe langa brandurile minunate deja selectate mi-ar placea sa intalnesc si Gerovital, Ivatherm sau Mario Badescu.

Eugenia Clepce spunea...

FB si GFC Eugenia Clepce
e-mail eugenia_clep@yahoo.com
Imi plac Astor, Rimmel de obicei ca sunt branduri bune. dintre cele romanesti Ivatherm este cea mai calitativa!

Blondina spunea...

FB lUCIA cLEPCE
E-MAIL PND blonda_lucia27@yahoo.com
GFC Blondina luciaforyou@gmail.com
Dintre branduri, Rimmel mi se pare ca e cel mai ok, folosesc produsele lor de mult timp si sunt multumita!
Dintre cele romanesti , Gerovital mi se pare foarte ok, raport calitate-pret nemaipomenit de bun!

Blondina spunea...

FB lUCIA cLEPCE
E-MAIL PND blonda_lucia27@yahoo.com
GFC Blondina luciaforyou@gmail.com
Dintre branduri, Rimmel mi se pare ca e cel mai ok, folosesc produsele lor de mult timp si sunt multumita!
Dintre cele romanesti , Gerovital mi se pare foarte ok, raport calitate-pret nemaipomenit de bun!

AlexandraS spunea...

FB:Amira Andreea Tudorie
sunt abonata si am completat profilul de beauty: baby.a_alle@yahoo.com
Imi plac brandurile : Rimmel London si Astor
Si as recomanda brandurile Farmec si Elmiplant

Dulce Ale spunea...

FB:Dulce Ale, mailul cu care sunt abonata pe blog, dar si pe PND: dulce_ale28@yahoo.com. Iubesc produsele Astor, dar mi ar placea sa regasesc produsele Farmec si Ivatherm, branduri de o calitate exceptionala.

anamaria spunea...

FB: Ana Maria
Sunt abonata prin e-mail cu adresa: c_anamaria07@yahoo.com
Am completat profilul de beauty Pick n Dazzle utilizand fb account-ul
Brandurile preferate Rimmel si L'oreal
As alege dintre brandurile romanesti: Ivatherm, Gerovital.
Multumesc!

Andrea spunea...

Fb: Andrea Chitic
email: andryro@yahoo.com
Dintre cele care sunt imi plac: Rimmel London, Sally Hansen, Astor si Miss Sporty.
Dintre cele romanesti mi-as dori sa incheie parteneriate cu Ivatherm, Farmec si Gerovital deoarece sunt brandurile noastre cu produse de foarte buna calitate si care merita sa faca parte dintr-o asa cutiuta de bunataturi.

Marya Nikoleta spunea...

FB: Marya Nikoleta
Sunt abonata prin e-mail cu adresa: marya_marya27@yahoo.com
Am completat profilul de beauty Pick n Dazzle cu adresa: marya_marya27@yahoo.comm Dintre brandurile existente,imi place Revlon,Mac si Dior.Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa vad Farmec Pellamar si Gerovital
Am folosit aceste produse si dau rezultate foarte bune.

Alexa Ale spunea...

FB: Alexandra Marta
Cont: ale_dul_ucker@yahoo.com
Sunt abonata cu marta.alexandra95@yahoo.com
Cel mai mult imi plac: RIMMEL LONDON, BULGARIAN ROSE, BEYONCE HEAT.
Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa gasesc: Ivatherm si Elmiplant.
GFC: Alexa Ale

Fonodi Erika spunea...

FB: Fonodi Erika
Mi-am facut cont cu: erika_fonodi@rdslink.ro
imi plac produsele: Astor, Barielle, Bottega Vita Age
produsele romanesti ar fi: Pell Amar (crema antirid, lapte demachianta, gel pt. ochi), Farmec (lotiune tonica cu argila), Cosmetic Plant (crema cu Q10+ceai verde) pentru ca sunt f. multumita de calitatea lor.
Multumim! :)

Sibel spunea...

Facebook: Badici Sibel Emel
Mi-am facut cont cu adresa: badici.sibel@yahoo.ro
Sunt abonata cu: vivadelicio0ous@yahoo.com
Din PND imi place produsele Naobay,Teeez,SpaEnergy,Astor, M.A.C si Dior. Mi-ar placea ca produse romanesti sa gasim Farmec,Vivanatura sau Retetele bunicii Agafia si in general produse de tip Plafar, get - beget romanesti de la mama lor. Nu este un brand romanesc, dar as fi fericita ca sa gasesc un produs Anastasia Beverly Hills,ca doar e romanca noastra :). GFC: Sibel

Simona Sanie spunea...

FB: Simona Adriana Băetu
E-mail: simona.baetu@yahoo.ro, adresa cu care m-am abonat blogului si cu care mi-am facut profil pe site-ul PND.
Branduri preferate de pe PICK'N DAZZLE sunt: Astor, Rimmel London, MAC, Revlon, YSL.
Mi-ar placea Sabon, Mario Badescu, Apimond, Elmiplant.

Ion Mirela-Liliana spunea...

Multumim pentru concurs !
Pe FB sunt Mirela-Liliana Ion.
Sunt abonata la postarile blogului cu adresa mirelaburcescu20@yahoo.com.
Mi-am facut profilul pe site-ul Pick N Dazzle cu aceeasi adresa,mirelaburcescu20@yahoo.com.
Dintre brandurile deja prezente in minunatele cutiute Pick N Dazzle,inclusiv cele adaugate in luna ianuarie, imi plac David Beckam ,Beyonce si Miss Sporty ,pentru ca sunt produse de calitate,care isi merita locul pe care si l-au castigat pe piata.
Dintre brandurile romanesti,mi-ar placea sa gasesc in cutiutele Pick N Dazzle gelul exfoliant zilnic de la Elmiplant; eu il folosesc pentru exfoliere si sunt foarte multumita de efectele lui.De asemenea am mai folosit la recomandarea unei vanzatoare gelul de dus crema Catifelat,si am fost placut impresionata si de acesta.
Un alt brand romanesc care cred ca ar trebui sa fie prezent in cutiile Pick N Dazzle este Farmec,au o gama diversificata de produse,la preturi avantajoase si sunt produse de calitate. De la Farmec am folosit demachiantul 2 in 1 cu Argan si mi-a lasat o impresie foarte buna.
Am folosit si produse de la Gerocossen,si anume Lapte protectie solara FPS25 si Lapte hidratant dupa plaja - After sun ;acesta din urma contine ulei de argan si aloe vera,face minuni pe pielea infierbantata dupa expunerea la soare,plus ca miroase minunat.
O zi superba iti doresc !

Simona Sanie spunea...

FB: Simona Adriana Băetu
E-mail: simona.baetu@yahoo.ro, adresa cu care m-am abonat blogului si cu care mi-am facut profil pe site-ul PND.
Branduri preferate din cutiile PND: Rimmel London, Astor, Revlon, MAC, YSl.
Mi-ar placea sa regasesc in cutiile PND: Apimond, Farmec, Elmiplant, Sabon, Mario Badescu.

Miruna Dogariu spunea...

Fb: Miruna Dogariu(m-am conectat si la PND)
adresa de e-mail: d.miruna24@yahoo.com (pt abonare)
Cel mai mult imi place parfumul Heat by Beyonce dintre brandurile Pick n Dazzle.Am mirosit parfumul si am ramas placut surprinsa.Alte branduri care imi plac sunt : Mac,Revlon.
Mi-as dori sa vad si branduri romanesti precum : Gerovital,Cosmetic plant,Elmiplant,Farmec.

Oana Muresan spunea...

nume: Oana Andreia Muresan

email: muresanoana@ymail.com

FB: Muresan Oana Andreia

brandurile sunt:Bottega di Lungavita,Teez Desert Glow,Deep Line,Dior,etc.
Ana Aslan si VivaNatura mi-as dori sa faca parte din beauty box-urile Pick N Dazzle. :)

Monika spunea...

fb-monika erzsebet
Dintre brandurile existente deja în portofoliul Pick N Dazzle îmi plac: Dior, Rimmel London si Miss Sporty.
Dintre mărcile românești as vrea să văd în cutiile Pick N Dazzle produse de la Farmec (oje), Gerovital (crema de fata si contur pentru ochi) și Elmiplant (lotiune dupa epilat) deoarece multe dintre ele le-am incercat si am fost multumita de ele.
medveimonika@gmail.com

Lorena Pintilie spunea...

Like: Lorena Mihaela Pintilie
sunt abonata blogului dar si pe site ul Pick N Dazzle cu adresa" loryblue84@yahoo.com

Branduri interesante existente: DVB Intimately, Barielle , Indemne.

Ivatherm sigur isi poate gasi loc printre produse. Ca si Faremc sau Herbagen.

Adriana Paros spunea...

Sunt abonata cu adresa adriana_paros@yahoo.com, aceeasi cu care m-am si inscris pe site-ul www.pickndazzle.com. Mi-ar placea ca la ei sa se regaseasca Ivatherm si Gerovital. Imi plac produsele Max Factor, Nars, Dior de pe site cu toate pe unele le-am folosit o singura data!

Deea Andreea Drăgan spunea...

Dintre cele care sunt imi plac: Rimmel London,Beyonce,Guess,Astor si Miss Sporty.
Dintre produsele romanesti Farmec, Elmiplant si Gerovital deoarece sunt branduri cu produse de foarte buna calitate si care merita sa faca parte din cutiuta Pick N Dazzle’s FB:Deea Andreea Drăgan profil pe Pick deea_my.deea@yahoo.com

vanesa S. spunea...

fb: Vanesa Sirbu
GFC: pink.vice@yahoo.com, nume Vanesa Sirbu
am completat profilul de beauty logandu-ma cu contul de fb, Vanesa sirbu, pink.vice@yahoo.com
dintre brandurile existente imi place Guess, Revlon, Astor, si mi-ar placea sa gasim in cutiutele lor si branduri romanesti ca Pellamar, Gerovital, Ivatherm. pupicii :*

Adutza I. spunea...

FB: Ada Adutza
ada.adutza.24@gmail.com
Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa gasesc in cutii Farmec,Mario Badescu.
Brandurile preferate din cutiile PND sunt Sally Hansen, Mac, Rimmel.
Mail: ada.adutza.24@gmail.com

ioana alexandrescu spunea...

https://www.facebook.com/ioana.alexandrescu.3/posts/703732433079204
fb ioana alexandrescu
cont pe pick n dazzle :stropinela16000@yahoo.com
abonata cu ungureanuioana47@yahoo.com
Dintre brandurile existente,imi place Revlon,Mac si Dior.Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa vad Farmec si Pellamar.

lautarescu adriana spunea...

https://www.facebook.com/adriana.lautarescu/posts/674096942713521
abonata lautarescuadriana@yahoo.com
pick n dazzle stropinela18000@yahoo.com
Mi-ar place sa gasesc in cutie produse Apimond,apidermin si imi plac dior guess

Carmen spunea...

1. Din portofoliul actual Pick N Dazzle imi plac brandurile: Astor, GUESS si NAOBAY.
2. Dintre brandurile romanesti mi-ar placea sa regasesc Farmec, Elmiplant, Gerovital, Ivatherm si Apidermin pentru raportul calitate/pret imbatabil.
email cdascalu_76@yahoo.com
link share https://www.facebook.com/dascalu.carmen/posts/4900367964144?pnref=story

Dan Valentin B spunea...

fb dan valentin b
gfc Dan
dannimca@yahoo.com
Astor este cel mai bun, are produsele cele mai ok
Dintre cele romanesti, Gerovital e, calitativ in raport cu pretul, cel mai bun!

Camelia5 spunea...

Abonata la tine pe blog de mult: redcami@yahoo.com
Profil PND: cameliacovacib@yahoo.com

Din portofoliul existent imi plac brandurile Astor, Revlon si Mac.
Ca branduri romanesti mi-ar placea sa gasesc Gerovital si Farmec cu produse minunate (inclusiv ojele de la Farmec care sunt super).
:-)
Multumim pentru concurs!

A. spunea...

Buna!

Sunt abonata pe blog cu mailul gatita.adinutza@yahoo.com si am completat profilul Pick N Dazzle cu acelasi mail.
FB:Adina cristina Giura
Share:https://www.facebook.com/Adina.CristinaG/posts/772031279516563

Brandurile mele favorite sunt MAC si Naobay(desi nu am incercat am auzit numai lucruri bune despre aceste produse). Dintre cele romanesti mi-ar placea sa regasesc produse de la Ivatherm sau Farmec deoarece si-au dovedit calitatea si eficienta in timp.

Luiza Safta spunea...

buna,
am completat profilul de beauty cu Luiza Safta si sunt abonata la acest minunat blog cu adresa de mail s.imed@icloud.com
Dintre brandurile existe in portofoliul celor de la Pick N Dazzle imi plac produsele Dior,Mac,Tom Ford,YSL,Chanel.
Mi-ar placea sa gasec in cutia Pick N Dazzle urmatoarele produse romanesti:Gerovital,Ivatherm,Elmiplant,Cosmetic Plant,Herbagen,Farmec.Va multumesc

Luiza Safta spunea...

buna,
sunt abonata pe acest blog cu adresa de mail s.imed@icloud.com
profilul de beauty l-am completat cu facebook-ul meu Luiza Saftasi aceeasi adresa de mail.
dintre brandurile existente in Pick N Dazzle imi plac foarte mult YSL,Mac,Dior,Tom Ford,Chanel.
mi ar placea sa gasesc in cutie urmatoarele branduri romanesti:Elmiplant,Gerovital,Herbagen,Ivatherm,Cosmetic Plant,Farmec.
va multumesc

Zamfir Ramona-Dora spunea...

Am dat like paginilor cu numele de FB Dora Zamfir;
Mi-am creat profilul si sunt abonata la newsletter cu adresa de email: dora_zamfir@yahoo.com


1. Dintre brand-urile existe ma incanta Naobay, Nars, Dior, Guess, Miss Sporty, Astor, Rimmel, cam toate de fapt pentru ca nu am incercat multe (in cazul unora chiar deloc!) produse din portofoliul lor.

2. Produsele cosmetice romanesti sunt de calitate si eficiente si cred ca merita sa obtina un renume mondial. As miza pe brandurile: Ivatherm- apa micelara este geniala!; Farmec-Gerovital - tratamentul pentru unghii este extrem de bun, m-a ajutat sa le intaresc intr-un timp foartre scurt; si in in ultimul rand, Apidermin, datorita cremei de fata cu laptisor de matca, unt de cacao si vitamina A am reusit sa scap de niste "cratere" de pe fata si cicatricile aferente. Preturile sunt mai mult decat ok, au o gama larga de produse, pentru orice tip de ten (sau corp), produsele sunt extraordinar de bune, efectele vizibile iar raportul calitate-pret e excelent!

nicoleta vochineci spunea...

MAILL nicoletavochineci@gmail.com
De la Pick”n” Dazzle mi-au placut si as vrea sa incerc Bottega Vita Age in, Naobay si Teez Desert Glow. Ce cosmetice romanesti mi-as dori in portofoliul lor? fara nici o ezitare – Ivatherm- toate produsele, dar cu precadere serurile Synergy si Glykolift, lotiunea micelara , sprayul cu apa termala … si ar mai fi Elmiplant de la care imi place toata gama de creme de maini , dar si laptele de corp nutritiv cu extract de bumbac si proteine din orez.Si Pell Amar deoarece au produse minunate.Am avut gelul anticelulitic care a facut minuni de la primele aplicari.

Oana spunea...

Din portofoliul PickNDazzle prefer brandurile: Rimmel London, Dior. Dintre brandurile romanesti Gerovital, Elmilpant.
Profil pe PickNDazzle oanaelena0703 at yahoo dot com

blue65 spunea...

fb Ph Vio
blue_t42003@yahoo.com
profil Pick N Da zzle: blue_t42003@yahoo.com
Ador Revlon si Dior si imi doresc sa gasesc pe lista Ivatherm, deoarece folosesc produsele si am incredere in ele