joi, aprilie 30

parfum de printesa


Am inceput sa simt dureri de cap de la parfumurile grele, asa ca m-am trezit in aceasta dimineata decisa sa imi schimb parfumul. Am ales nu unul nou aparut pe piata, ci unul deja cunoscut, Princess by Vera Wang. Este fructat floral, destul de usor-in ciuda numelui care trimite la opulenta, si cu acorduri senzuale de vanilie, ciocolata neagra, guava, tuberoza, ambra si esente lemnoase. Nu e tocmai o adiere fresh sau acvatica, dar mi se pare chic, vesel si destul de discret, foarte primavaratec(am ales apa de toaleta, deci esenta este foarte diluata), avand in vedere ca sunt adepta parfumurilor grele, mature, misterioase si rare. Sub capacelul auriu al parfumului am gasit un inel souvenir incrustat cu pietricele de ametist.Imi place Princess mai ales pentru ca este un parfum care nu se ia un serios.

Niciun comentariu: