vineri, aprilie 23

Produsul lunii aprilie: samponul Orzene


Va spun cu mana pe inima: cand aud de sampoane cu preturi astronomice, mi se face rau. Dar rau- rau, adica rau de tot. Nu glumesc. Am incercat cate in luna si in stele, si acasa, si la salon. Si m-am cam saturat. Vreau o cantitate mare, la un pret mic, care sa curete delicat sebumul si sa imi lase parul fin si stralucitor. Toate sampoanele scumpe pe care le-am folosit pana acum m-au dezamagit, asa ca pe mine nu o sa ma mai vedeti cumparand asa ceva. Daca primesc vreun cadou, ok, promit sa folosesc produsul si sa imi dau cu parerea. Dar de cumparat, never ever. Samponul Orzene pentru par colorat, pe care l-am descoperit in urma cu vreo doua saptamani, are 400 ml costa 12 Ron, si este o combinatie de bere, cu extracte de orz, hamei si drojdie de bere si cereale. Curata eficient parul meu gras, da stralucire si il lasa matasos si usor de pieptanat. Miroase placut, face spuma multa si nu imi incalceste deloc parul. Masca din aceeasi gama, pentru par colorat, de 200ml, costa 14,5 ron, iar balsamul-9 ron. Nu le folosesc dupa fiecare spalare, pentru ca nu e nevoie, samponul chiar isi face treaba.
Mi-a placut atat de mult acest sampon, incat il declar produsul lunii aprilie.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

22 de comentarii:

Anonim spunea...

buna!!!!!!!!!am si eu o curiozitate,unde gasesc samponul,masca,balsamul?in ce magazine?ms anticipat!:)

ColourMePretty spunea...

Ce ma bucur ca ai scris despre el! Il vazusem in farmacie de vreo 3 saptamani si ma tot gandeam ce e cu el,ce stie sa faca...cum eu de 3 ani ma spal numai cu sampoane comercializate la Plafar mi-era teama sa il iau,ma gandeam sa nu fie un fel de head&shoulders,shauma,etc.Prietena mea mi-a zis ca e ffff cerut dar credeam ca din cauza ca e nou aparut si promovat.Cred ca am sa-i dau o sansa daca ti-a placut asa mult,oricum am ramas fara Elmiplant cu nuc si vreau sa schimb caci l-am avut deja de 2 ori.Banuiesc ca e si in supermarketuri nu doar la farmacie.

Anonim spunea...

Produsele ORZENE sunt deja prezente in Farmacii si in Supermarketuri. Deasemenea sunt prezente si in Hypermarketurile Cora. Sunt produse ce folosesc ingrediente naturale. Veti fi foarte multumite de rezultat!

Anonim spunea...

Stiu ca ai incercat si Yes to Carrots,acum ce crezi?Care e mai bun?Daca ne luam dupa pret,ar fi yes to carrots ,dar m-am invatat ca nu tot ce e scump e bun.O zi buna,Maria

ColourMePretty spunea...

Gata,l-am si cumparat din Plafar dar mai dureaza vreo 4-5 zile pana il incerc pt ca abia mi-am spalat parul ieri.Doamna de acolo a insistat ca are ceva legatura cu Elmiplant si asta m-a atras si mai tare,din pacate acasa nu am reusit sa gasesc pe eticheta nimic relativ la firma romaneasca.Oricum,imi pun sperante in el caci nu cred sa comercializeze la Plafar sampon-detergent.M-ar fi consolat totusi sa nu il stiu in orice magazin si magazinas.

adela sirghie spunea...

@Maria:ambele sunt sampoane foarte bune. Dar pretul la Orzene este imbatabil.

adela sirghie spunea...

@Ramona J: hotarata fata! Sa nu uiti sa imi spui si parerea ta, te rog mult, mult.

Ema, Brasov spunea...

M-ai facut curioasa. Am sa-l incerc si eu. Nu de mult scriam despre achizitionarea unor produse Goldwell. Incantata de reclama facuta si unele review-uri pozitive am luat mai multe produse din aceasta gama profesionala. In afara de samponul pentru scalp sensibil si de cel pentru par deteriorat, care au fost ok, am fost dezamagita de celelalte (pentru par vopsit, pentru volum, pentru par uscat). Balsamul este jalnic, fara consistenta, aproape laptos. Unele cliente mi s-au plans de cojitele care raman pe firul de par dupa aplicarea samponului/balsamului. Asa ca ... alti bani, alta pacaleala. Am incercat Joico, Wella, Londa... Voi ramane pe Fudge si Tigi (cu unele rezerve la unele produse si din aceste branduri).
Un week-end super!
Ema, Brasov

Anonim spunea...

Am tot vazut samponul asta in farmacii ,dar nu m-am gandit ca este asa bun.Chiar azi mi-am cumparat unul,dar inca nu l-am incercat.Intrebarea mea este c-am cat sampon este necesar la o spalare?am citit pe unele forumuri ca trebuie pus sampon pana atunci cand face spuma,iar pe altele ca nu trebuie folosit sampon pana sa faca spuma din abundenta.vacanta placuta ! te pup,Lili

adela sirghie spunea...

@Lili: mie imi place cu multa spuma:)
Pe de alta parte, cand mergi la salon, o samponeza adevarata nu te lasa din mana pana cand nu simti ca parul tau face multa multa spuma, semn ca este foarte curat.

Deena spunea...

Adela vreau sa iti spun ca mi-am luat si eu sampon Orzene, varianta hidratanta. Si dupa ce l-am folosit de vreo trei ori am de gand sa ma duc sa iau si balsam sau masca..Sunt incantata sincer de el. Parul meu nu a fost "fitos" niciodata, reactiona cel mai bine la Gliss. L-am schimbat cu Syoss si nu stiu daca hormoneii mei in schimbare sau Syoss-ul au produs dezastre nemaivazute:picat parul, uscat, lipsa de stralucire, matreata...Chestii cu care eu nu ma confruntasem eveer!!M-am spalat cu Orzene si deja e muuuuult mai bine!!:X

adela sirghie spunea...

@Deena: sa imi spui ce rezultate ai si peste o luna!

Thin Lizzy Store spunea...

Buna,si eu am scalpul gras,am probleme si cu zona T a fetei,o crema foarte buna pentru reducerea sebumului de pe ten ,stiti?am incercat de la bioderma ,dar nu-si mai face efectul ca la inceput.multumesc!

adela sirghie spunea...

@Lizzy Store: Bine ai venit pe beautynews!
Gama pentru ten gras de la Lierac este foarte buna, dar daca esti intr-o perioada low budget, incearca si Elmiplant, au multe produse pentru ingrijirea tenului cu probleme. Poti intra pentru mai multe info si pe site-ul Elmiplant.
Daca Bioderma nu isi mai face efectul ca la inceput, nu o arunca, ci combina doua creme de la marci diferite, poate tenul tau s-a obisnuit cu ingredientele Bioderma si de aceea nu mai ai rezultate ca la inceput.
xoxo!

Thin Lizzy Store spunea...

multumesc pentru raspuns.am fost sa caut si samponul orzene la farmacii gen sensiblu,help net,centropharm,dar nu aveau brandul deloc.am gasit o singura farmacie,parca remedio ii spune,dar nu avea pentru par gras(doar vopsit,uscat si normal).voi de unde exact l-ati cumparat?ms!

Thin Lizzy Store spunea...

l-am gasit in farmaciile city pharma ,la pretul de 12,50 lei 400 ml(sampon par gras).abia astept sa-l testez duminica(m-am spalat aseara si d-asta:).

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy: ma bucur foarte tare, pentru ca nu stiam ce sa iti raspund, in afara de locatiile deja scrise:)
Chiar m-am tot gandit la tine in dimineata aceasta:)
xoxo

Thin Lizzy Store spunea...

inca un sampon bun pe care il recomand ,dar este mai scump si se gaseste in saloanele de infumusetare..,este samponul keune antiseboreic pentru scalp si par gras.costa intre 45-60 lei depinde de adaosul practicat.

adela sirghie spunea...

@Thin Lizzy: si mie mi-a placut mult Keune Sunsublime, l-am folosit vara trecuta, am scris un review generos. Desi am scalpul gras, eu nu folosesc sampoane anti-seboreice, mi se par cam agresive.

Thin Lizzy Store spunea...

da,toate sunt agresive,dar folosesc masca intensiv hair repair tot keune,care este mirifica.nu am intalnit o masca mai buna,si am folosit mii si mii din game profesionale(gen l'oreal,matrix,wella,tigi etc)

Anonim spunea...

It's awesome to pay a quick visit this website and reading the views of all mates about this article, while I am also eager of getting knowledge.

Review my web blog; calories burned walking

marie spunea...

Cum spuneam intr-un alt comentariu, citesc blogul tau si castig la buzunar; tocmai studiam diverse oferte si ma uitam la Alfaparf, nu stiu daca tu sau dintre cititoarele tale le-a testat cineva, dar pretul nu e chiar usor de suportat. Acum, citind despre aceste produse testate de tine, ma indrept spre achizitia lor.
Cred ca le-am vazut si la DM.