marți, aprilie 19

Jurnal de beauty scris in primavara lui 2011-partea a opta

Fara sa stau la soare, fara sa am vreo problema deosebita in acest sens, fata mea este putin mai inchisa decat gatul. In orice anotimp, fie vara, fie iarna, dar cel mai vizibil cred ca este primavara:) Culoarea difera- nu mult, desigur,dar eu stiu bine cum stau lucrurile, uneori se intampla sa vad si in oglinda acest lucru, alteori, nu. Chiar daca nu folosesc fond de ten, diferenta aceasta exista. E vizibila, in special in lumina zilelor de primavara. Am ajuns la concluzia ca este vorba de o particularitate si nu pot sa spun ca ma deranjeaza in vreun fel. Pur si simplu aceasta este situatia. Cert este ca pentru a uniformiza, trebuie sa folosesc putina pudra bronzanta sau chiar putin fard de obraz. Astazi insa am incercat ceva nou. Inainte de a folosi fond de ten pentru fata am dat gatul+decolteul cu autobronzant cu efect bronzant instantaneu. Diferentele s-au estompat intr-o clipita.
Asadar, astazi am folosit pentru prima oara autobronzant in acest an. De obicei, bronzul de la cutie tine in jur de sase-sapte zile pe pielea mea, timp in care nu trebuie sa imi mai fac grij cu diferentele dintre gat si fata. Acum, in timp ce scriu, ma gandesc la posibilitatea ca multe dintre voi sa folositi acest mic truc, insa pentru mine e nou, nu imi dau seama cum nu mi-a venit aceasta idee mai repede.

5 comentarii:

world of leea spunea...

eu sunt o mare fana a autobronzantelor, insa nu am gasit inca un produs de buna calitate, cu bronzare imediata. ce ai putea sa imi recomanzi? :)

adela sirghie spunea...

Eu am folosit doua, dar numai pentru fata/gat: Auto bronzant visage d'ete de la Guinot si Tanning Bed in a Tube de la Too Faced. Imi plac ambele. Azi am folosit Too Faced, pentru ca am reusit sa sparg tubul de plastic si trebuie sa il folosesc repede:)

Unknown spunea...

hey si eu am aceeasi problema:D sincer nu mi-a trecut prin cap chestia cu autobronzantul:Dmultumesc:*

Federova spunea...

Ai un tag de la mine :-*
http://federova.blogspot.com/2011/04/tag-3-chestionarul-lui-proust.html

Mihaela spunea...

Da, si eu am observat asta la mine, dar cred ca numai eu, nu si cei din jur :) Cred ca e explicabil, avand in vedere ca fata e cel mai expusa "luminii". Eu recunosc, nu folosesc alt SPF in afara de 25-ul din fondul de ten (din care oricum aplic putin)