marți, octombrie 28

Cum sa aplici pudra pulbere/libera


Am cautat si am si gasit: in Romania, pudra Caron gasim la BEAUTIK, insa las mai jos un video cu sfaturile de aplicare a pudrei libere/pulbere, caci de-a lungul timpului, multe fete mi s-au plans ca este dificil de folosit.

Intre mine si pudra Caron este o dragoste veche, presarata cu trandafiri de Bulgaria (mirosul inconfundabil al acestei pudre, pe care o cunosc de pe vremea cand eram studenta la Babes Bolyai in Cluj), va fi urmatoarea pe care o cumpar dupa ce o termin pe cea pe care o am acum, cu miros la fel de pretios, de violete, Les Voilettes de la Guerlain. Sau poate chiar voi face o exceptie si o voi cumpara curand, parca ma bantuie un amor nebun- si cred ca ar fi o mare bucurie sa o vad pe masuta mea de toaleta…
Asadar, mai iubeste cineva cu pasiune pudra aceasta, despre care se spune ca este cea mai fina din lume?

Oricum, pana ma decid eu, ideea principala e alta: urmariti acest video, va va lamuri in privinta aplicarii pudrei libere(sau pulbere, cum vreti sa ii spuneti) si va va spulbera toate eventualele temeri, caci este mult mai simplu decat credeti. Dupa ce inveti miscarile, nu mai este nevoie sa folosesti servetele pentru decolteu:

3 comentarii:

Debora Tentis spunea...

Bine de stiut.. Multumim!

Butterfly spunea...

Sa stii ca si eu o consider dificil de aplicat, multumim pentru filmulet ;)

http://butterfly9999.blogspot.ro/

Cecilia spunea...

Foarte interesant modul de aplicare. Pudra pare nemaipomenita, eleganta, fina si chic!