miercuri, noiembrie 25

Primele cadouri de Craciun


Va jur ca eu ies tare schimbata din pandemia asta naucitoare. Nu chiar de nerecunoscut, dar cu un reset serios. Am tot ezitat cu mersul la sala din vara si pana acum, pentru ca am socotit ca nu are rost sa imi asum riscuri inutile. Nu am cedat niciunui cantec de sirena, oricat de duios si albastru ar fi fost. La masaje si cosmetica am renuntat fara multe regrete, de fapt decizia, in aceasta privinta, era luata din martie, chiar din primele zile ale carantinarii de primavara.

De tuns, m-a tuns o buna prietena, in gradina, intr-o zi frumoasa de toamna, cu soare, si eram ambele cu masca pe fata. Apoi am baut o cafea impreuna, ea pe un sezlong, eu pe altul, la vreo 3 metri distanta.

De cateva zile am inceput sa ma gandesc daca nu cumva vom intra in carantina din nou, carantina de Craciun as putea sa-i spun, daca as fi intr-o dispozitie poetica. Ma gandesc ca exista aceasta posibilitate, poate dupa alegerile parlamentare de pe 6 decembrie. 

Sunt cateva lucruri pe care as vrea sa le cumpar pentru mine. Ganterele sunt pe primul loc. Am deja de 2 kg, dar acum simt ca am nevoie de 3 kg. Ma asigur ca voi avea brate frumoase si puternice. Nu suport sa imi atarne pielea, eu vreau sa fiu frumoasa si la 50 de ani! Le comand online, de AICI



Asadar, ma uit de cateva zile cu foarte mare atentie la oferta Decathlon, unde raportul pret-calitate mi se pare excelent In primul rand, dupa cum v-am spus deja, caut sa comand cateva lucruri extrem de utile pentru mine, apoi pentru cateva cadouri de Craciun pentru cei la care tin si pe care vreau sa ii stimulez sa nu abandoneze activitatea fizica. Toate cadourile de anul acesta vor sta sub semnul utilului.

Pentru prietena cu casa si gradina mare as lua cadou de Craciun un sac de box. Pe acesta l-as dori si pentru mine, dar nu am spatiu suficient. Mereu am fost entuziasmata de femeile care apareau in filme antrenandu-se in acest mod. Mi se pare si extrem de sexy.

Daca ma gandesc bine, tot pentru mine ar fi si aceasta centura sudatie fitness/cardio:



Un alt cadou la fel de util pentru a incuraja sportul facut acasa, aparatul Body Power, a fost comandat pentru o alta prietena draga: este conceput pentru tonifierea diferitelor parti ale corpului- coapse, fesieri, brate, piept. Este usor de depozitat.

De minunata saltea galbena de yoga se va bucura o alta prietena, in special pentru ca e aderanta si poate exersa linistita:



Cadouri interesante si folositoare la Decathlon am gasit fara numar, pentru barbati AICI si pentru copii-AICI, dupa cum vedeti, eu nu am scris despre preturi, reduceri si oferte, m-am gandit ca ele se pot schimba in perioada care urmeaza, de data aceasta am ales cadourile in functie de cat de utile sunt pentru persoanele la care m-am gandit.

Niciun comentariu: