miercuri, iulie 29

Micropeeling Pschitt Magique de la Garancia


Unul dintre produsele pe care le iubesc cel mai mult este Pschitt Magique, un micropeeling din noua generatie, fara granule, ce actioneaza biologic asupra tenului. Cum? Simplu si eficient, scoate din el impuritati, toxine, il curata de cojite si de sebum daca ai tenul gras. Si cum eu am tenul gras, Pshitt Magique mi-a devenit repede un prieten bun. Actioneaza bland si in timp, o schimbare vei observa dupa cateva zile, pentru ca pielea ta va deveni mai curata. Nu actioneaza rapid, ca microdermabraziunea, are o formula inspirata din ritualurile de frumusete si purificare japoneze, beauty takes time and care. Il folosesc fie dimineata,in loc de demachiant, fie seara, dupa ce m-am demachiat. Umezesc palmele cu apa, presez de 2 ori butonul recipientului in palmele umezite, apoi aplic spuma cu miscari delicate pe toata fata. O las 30 de secunde sa actioneze, timp in care am impresia ca toata murdaria din pori este culeasa si aruncata definitiv la gunoi, apoi ma spal pe fata. Dupa acest ritual, fata mea ramane putin lipicioasa, trebuie sa aplic o apa termala sau o apa de roze sau pur si simplu apa plata pulverizata, altfel am sentimentul neplacut ca, desi curata, pielea ma cam strange si sunt lipicioasa. Contine multe extracte biologice de albastrele, de trandafir, de musetel, extract de ceai verde, de suc de lamaie proaspat culeasa, pulpa de castravete, si un activ enzimatic brevetat Garancia, MicropeeloffX3, cu puteri fabuloase de exfoliere si regenerare celulara testate clinic. Leit motiv? Alchimia botanica a viitorului.
Numai pentru fetele care au tenul gras: in perioada in care apar inesteticele cosuri rosii, cele dureroase "pimples", actiunea delicata dar profiunda a produsului a reusit sa ma vindece, fara a lasa urme sau pete. Cojile au disparut treptat, iar roseata era mult mai putin vizibila.
Gasesti Pschitt Magique numai la Sephora, sunt singurii care aduc Garancia in Romania.

12 comentarii:

Beatrix spunea...

Pare a fi un produs benefic,pacat ca in TM nu exista deocamdata Sephora:))

Alexa spunea...

Ce bine suna! Cat costa?
Am si eu un produs de micropeeling profesional din salon, cu alpha hidroxy acizi, foarte bun! Eu sunt fan produse exfoliante. :)
Apropo de microdermabraziune, am avut un astfel de kit de la Roc...dar nu m-a impresionat (si am luat vreo 3 cutii de crema). In schimb, microdermabraziunea la salon mi-a fost foarte ok.

adela sirghie spunea...

costa in jur de 30 euro, dar nu mai tin minte exact suma.
il am de ceva vreme, il folosesc doar pe perioadele cand am tenul incarcat.
si eu sunt fan exfoliante, corporale si faciale.
microdermabraziunea la salon este super, dar din pacate, eu pigmentez si am oprit tratamentul dupa cateva sedinte. imi dau seama ca mi se potrivesc produsele mai soft, chiar daca imi ia mai mult sa ajung la rezultatele dorite.

adela sirghie spunea...

pt mika:te asteptam in Bucuresti atunci, macar din cand in cand...

tatiana spunea...

Si eu am folosit si am fost super-multumita.Efectul se vede imediat!

adela sirghie spunea...

my favourite!

SoSheSays spunea...

suuuper trebuie sa il incerc aici insa nu am vazut deloc sephora...

Alexa spunea...

Te pigmentezi dupa microdermabraziune? Mie nu mi s-a intamplat niciodata. Stiam ca hiperpigmentatia este cauzata de soare, intrucat procedeul de microdermabraziune sensibilizeaza pielea insa nu cred ca e acesta cazul, tu fiind foarte prudenta in ceea ce priveste expunerea la soare...
Am trecut produsul asta pe lista, ingredientele suna extrem de bine :)

adela sirghie spunea...

nu stiu prea bine ce sa raspund, pentru ca ce spui tu este corect, nici eu nu ma asteptam sa pigmentez. m-am gandit la mai multe cauze:
1 pielea mera era in acea perioada foarte sensibila si reactiva si indicele de protectie nu era suficient
2 microdermabraziunea nu imi face bine decat momentan
3 cremele folosite dupa microdermabraziune, de fetele de la salon su sensibilizat si mai mult tenul
4 s-a insistat cu aparatul prea mult pe frunte(unde mi-au si aparut 2 pete maricele, nu foarte vizibile, dar indeajuns de ciudate incat sa ma atentioneze ca ceva nu e in regula)
cert este ca o iarna intreaga am folosit creme care sa imi albeasca la loc tenul si de atunci nu am mai incercat microdermabraziunea la salon. cred ca au trecut doi ani si jumatate si eu inca mai am 2 umbre mici palide, le vezi doar daca te uiti cu foarte foarte mare atentie. Si eu ma uit...

Alexa spunea...

off...Microdermabraziunea ar trebui sa estompeze petele, nu sa cauzeze altele! Nu vreau sa fiu rautacioasa, dar cred ca nici fetele de la salon nu au fost foarte pricepute..din pacate este destul de dificil sa gasesti o cosmeticiana cu adevarat competenta.
Este bine de stiut experienta, eu am mai spus ca am facut acum mai mult timp in urma un peeling cu laser si am fost putin inconstienta, in sensul ca nu am aplicat crema cu factor de protectie 50 cum mi se recomandase (mi se par foarte grase), ci un SPF mai mic, deci riscul unei hiperpigmentari era real...

Ela spunea...

"Micropeeling Pschitt Magique de la Garancia" sau Tratamntul de microdermabraziune de la DR bRANDT E MAI BUN?-tenul meu e unul gras cu porii dilatati si rosii ,bleah.
De acord ,exfoliantele rullzzz si in cazul meu!

adela sirghie spunea...

Pshitt Magique are un efect mai lent, efectele se vad dupa aprox 2 spt.
Microdermabraziunea este dura pentru ten, mai ales daca fata ta este sensibila si se inroseste repede. Iti recomand sa ceri fetelor de la Sephora sa iti puna putina crema microdermoabraziva de la Dr Brandt din testerul de pe raft, sa faci o incercare acasa.
Sa ma tii la curent.
xoxo