miercuri, iulie 21

cum ma machiez la plaja?

Pentru mine, a merge la plaja inseamna sa ma asez la umbra, sub o umbrela generoasa sau un pom cu coroana deasa, dupa caz si sa citesc pana ma incalzesc si ma plictisesc. Moment in care merg la o terasa unde stau si lenevesc, privind marea, sorbind alene, cu un pai colorat, dintr-o racoritoare sau o cafea arabica, tot sub o umbrela, evident. Imi mai place si sa ii urmaresc pe ceilalti, de la adapostul unor ochelari de soare mari si inchisi la culoare. Oamenii "spun" povesti interesante la plaja...
Practic, in soare stau foarte putin, in timp ce fac drumul de la hotel la plaja si inapoi si mai sunt si cei cativa pasi intre umbrela de la plaja si umbrela de la terasa. In total, vreo 10-15 minute. Inainte de a pleca la drum(orice drum), ma dau cu crema de protectie cu SPF40, altfel pielea mea de Alba ca Zapada se inroseste si ma ustura si ma supara pentru ca se rideaza.
In week-en-ul trecut, am reusit sa ma bronzez putin, putin de tot, dar vizibil, pe brate, fata si decolteu.
Inainte de a pleca la plaja, am folosit aceeasi crema cu Spf 40 si pentru fata(care fusese data cu autobronzant cu o zi inainte, deci arata foarte bine), o mascara obisnuita, nicidecum waterproof si un balsam din trusa de la Too Faced.
Deci da, pot sa spun ca merg machiata la plaja: autobronzant+mascara+gloss sau balsam(ce am la indemana)
Parul il prind in coada de cal sau il impletesc, pentru ca daca reaplic crema protectoare, pielea devine lipicioasa si urasc sa mi se imbacseasca firele ce intra in contact cu ea.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

5 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm..imi suna destul de cunoscut ritualul;)desi,uneori renunt la rimel si folosesc tratament pentru gene..autobronzantul este in functie de cum am timp si chef cu o seara inainte..insa,CREMA CU FACTOR PROTECTOR ESTE NELIPSITA!!!(30 in cazul meu)..si spray-ul pentru par tot cu protectie impotriva soarelui-atat de periculos in exces..apa termala neaparat pentru a ma racori!:)

Anonim spunea...

Eu nu ma machiez pe plaja. Ma dau doar cu lotiune de protectie solara, un pic de ulei de masline pe buze (sa nu mi se usuce buzele de la soare), imi prind parul intr-o coada de cal, in crestetul capului si ma duc la balaceala, ca nu am rabdare sa stau pe plaja si sa ma prajesc cuminte.
Ma prinde repede soarele, fara sa ma inrosesc - ma innegresc direct, asa ca bronzul natural mi se pare cel mai frumos machiaj :)

purple spunea...

nici eu nu ma machiez la plaja,insa folosesc lotiune de la nivea pt fata(si anul asta am folosit si crema noua de fata de la nivea pt un pic de glow:)),crema cu spf si un pic de rimel..si imi place sa-mi impletesc parul la mare:)parul strans in coada ma deranjeaza in apa:))

Grapefruits spunea...

fara machiaj, crema de protectie, dupa lotiune tonica si o crema hidratanta. Nu are rost sa iti incarci tenul cu produse chimice.

Rox spunea...

eu folosesc o crema spf cu factor mic-mic si un gloss juicy tube de la lancome, chiar o editie de vara, e incolor f stralucitor si se simte racoros pe buze :)