marți, ianuarie 31, 2012

Anunt Important giveaway TIGI

Doar 12 castigatoare au trimis pana in acest moment numele, adresa si telefonul la Topline pentru giveaway Tigi:(

BETTY NEGOITA
CAMELIA ANDREESCU
ROTARU ANDREEA
BOLOGA IULIANA  
DANIELA BULUBASA
RALUCA COADA
MIHALACHE MIHAELA
DUMITRU ALEXANDRA
MANOLICA GIRGEL
BOBEICA VALENTINA 

+ALEXANDRA SIMON(11)
+AURORA TOMA(12)

Daca s-au produs confuzii si sunt totusi fete care nu apar pe aceasta lista, va rog sa ma anuntati de urgenta si sa specificati in mail "pentru giveaway TIGI"

9 comentarii:

auroratoma spunea...

Adela, eu am trimis mail acum ceva vreme si nu ma vad trecuta pe lista. Pe ce adresa de mail trebuie sa te contactez?


Multumesc!

adela sirghie spunea...

@auroratma:te rog mult de tot mai trimite un mail pe marketing@topline.ro cu datele tale(nume, prenume, adresa si telefon) iar la SUBJECT te rog scrie Giveaway Tigi castigat pe Blogul Adelei Sirghie.
xoxo!

auroratoma spunea...

Am trimis,Adela! Multumesc!

claudia_mami spunea...

adela spunemi te rog unde gasesc lisrta cu toate castigatoarele la giveawayul Tigi (un link )miar fi de mare ajutor multumesc ptr intelegere.

adela sirghie spunea...

@ CLaudia: iata link http://beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com/2012/01/castigatoare-giveaway-tigi-star-volume.html

Insa trebuie sa imi dai forward cu mailul trimis pana vinerea trecuta la adelasir@yahoo.co.uk pentru a putea intra in posesia premiului de la Topline.
In caz contrar, dupa cum am anuntat, va fi o alta extragere.

Camelia Andrasescu spunea...

Numele meu e scris gresit , sper ca nu au inteles gresit cei de la Top Line(nu este ANDREESCU ci ANDRASESCU)

Camelia Andrasescu spunea...

Buna Adela ,
astazi am primit pachetul Tigi si este absolut minunat .Iti multumesc inca o data pentru oportunitatea de a incerca aceste produse.
Camelia

adela sirghie spunea...

Da, cred ca am si scris la un moment dat ca mi se pare cel mai spectaculos giveaway pe care l-am avut pe blog pana acum:)

Mihaela spunea...

Adela, ieri am fost la Top Line si am ridicat premiul. E "Uuuuuuu!". Azi am folosit samponul si balsamul, ma cam grabeam si lotiunea am lasat-o pentru alta data. Am un par asemanator cu alt tau si sincer mi-a placut mult rezultatul. Cred ca un mare aport il are balsamul, pot sa spun despre el ca e cel mai bun balsam pe care l-am folosit.