Eu nu vreau sa militez acum impotriva Photoshop, dar nu credeti ca L'Oreal sare cam prea mult calul?
Oare noi, femeile obisnuite chiar avem nevoie de reclame de genul acesta pentru a putea crede ca o crema de 10-15 euro ne intinereste printr-un miracol de multinationala?
"Modificarea imaginii lui Rachel Weisz apare ca o surpriză, având în vedere că vedeta a pledat pentru frumuseţea naturală şi a susţinut în 2009 că botoxul ar trebui interzis pentru actori."
Frumos spus, nu? Apoi, desigur, Rachel a reconsiderat subiectul "pentru ca merita " si a considerat ca banii "merita" sa isi vanda imaginea si iata ce a iesit...
Mai multe detalii pe Mediafax
"Reclama la produsul L'Oreal Revitalift Repair 10 a fost interzisă de către Autoritatea pentru Standarde în Publicitate (ASA) după ce actriţa Rachel Weisz a apărut complet schimbată faţă de realitate, informează Daily Mail.
"Suntem de părere că imaginea a fost modificată în aşa fel încât aspectul feţei a fost schimbat în mod considerabil. Concluzionăm că imaginea din reclamă exagerează performanţa produsului", şi-a motivat ASA decizia.
L'Oreal sugerează prin această campanie de publicitate că produsul Revitalift Repair 10 transformă pielea într-una mai fermă, mai tonifiată şi mai suplă. ASA nu a contestat acest fapt, dar nu a fost de acord cu modificarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul să cumpere produsul."
L'Oreal sugerează prin această campanie de publicitate că produsul Revitalift Repair 10 transformă pielea într-una mai fermă, mai tonifiată şi mai suplă. ASA nu a contestat acest fapt, dar nu a fost de acord cu modificarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul să cumpere produsul."
Compania a recunoscut că imaginea actriţei a fost modificată în mod considerabil, dar s-a apărat împotriva acuzelor de manipulare: "Reclama a căutat să o reprezinte pe Rachel Weisz cât mai favorabil posibil. Ea a fost aranjată de un profesionist în make-up, apoi pozată de un fotograf profesionist într-un studio. A fost utilizată din plin lumina în realizarea fotografiei, pentru a reduce imperfecţiunile", a susţinut L'Oreal.
Aceasta nu este prima reclamă L'Oreal interzisă pentru prelucrarea digitală a unor imagini ale vedetelor. La sfârşitul lunii iulie a anului trecut, două reclame în care apăreau actriţa Julia Roberts şi top modelul Christy Turlington au fost interzise din acelaşi motiv."
39 de comentarii:
Eu una nu am crezut niciodata in reclamele de genul acesta, unde se exagereaza numai pentru a convinge publicul sa cumpere. Si nici nu am cumparat un produs numai pe baza reclamelor, majoritatea sunt mincinoase si eu le-as interzice pe toate acelea care arata "dovezi" retusate.
Da, genulacesta de reclame"ambitioase" mai mult te indeparteaza de o marca. Se intorc ca un bumerang impotriva celui care le-a gandit si le-a dat drumul in piata.
Dar numai L'Oreal exagereaza si minte!? Eu cred ca au ceva personal cu ei ca daca stau sa analizeze tot ce e reclama mai mult de jumatate ar trebui interzise, serios acum!
Nu cred ca au ceva cu ei, cred ca L'Oreal sunt cei mai vizibili/agresivi in lumea reclamelor. Follow the money as ever.
Oricum, reclamele interzise cu Julia si Christy Turlington promovau Lancome si Maybelline, deci nu direct L'Oreal.
Chiar nu seamana absolut de loc!Eu una nu vad mare lucru in comun la cele 2 fotografii.Par a fi persoane diferite!
Da, au exagerat. Mai aveau putin si o transformau in Lolita.
Le-au photoshopat atat de mult incat au ajuns sa fie intersize.
strategie beton: sa se vorbeasca si mai mult despre ei!
Eu nu mai folosesc produse pt ten mai ales, din copilarie :)) Cred ca de cel putin 10 ani!
@Sabina: produse L'Oreal nu mai folosesti? Sau orice fel de produse?
Da, la subiect ma refeream, l'oreal nu mai folosesc. Avand tenul mixt, mi se incarca tare si nu vedeam nici un beneficiu dupa 4 sapt de folosire, din contra. La produsele de par la fel, mai bine un sampon de la plafar, romanesc! Pt ten folosesc de 5 ani Estee si Clinique. Acum am descoperit ca imi prieste si gerovital. Pe viitor vreau sa incerc de la amway si ivatherm :)
Am folosit sporadic produse L'Oreal. Nu le mai folosesc pentru ca sunt foarte proaste si intr-adevar reclamele sunt agresive si scumpe, costuri care apar in pretul produselor. Totusi Rachel Weiss arata senzational la 43 de ani. Ma refer la pozele reale si filme. The Constant Gardner este foarte bun.
Culmea e ca Rachel arata foarte bine neretusata. E adevarat ca are ceva riduri de expresie dar arata VIE, vibranta si are un aer foarte tanar. Pana la urma tineretea nu e doar o chestiune de "wrinkle free". Expresia fetei si aerul tineresc vine din interior, cremele ajuta dar nu fac minuni.
De mult nu ma mai iau dupa reclamele de la televizor sau reviste. M-am enervat dupa ce am vazut ca toate fetele din reclamele la mascara au gene false, asa ca acum daca vreau sa investesc in ceva mai scump, citesc inainte review-urile facute pe diferite bloguri/youtube. Sper ca fetele din ziua de azi stiu cu ce se mananca publicitatea si nu mai cumpara produse doar pe baza reclamei (in special a pozei). In ceea ce priveste L'Oreal, cred ca la noi produsele au pretul foarte umflat pentru ceea ce fac, asa ca nu am mai cumparat demult ceva de la ei.
@Bee:Eu cu Estee Lauder nu m-am impacat deloc. Deloc.
@Julia: Da, Rachel este frumoasa, nu avea nevoie de aceste retusuri care o schimba complet. Dupa cum au remarcat toate fetele, imaginea de adv nici nu mai seamana cu ea insasi.
@Cristina: asemenea advertoriale mincinoase te fac sa ai asteptari nerealiste de la creme, dar mai ales de la tine insati dupa ce treci de 40 de ani. Este imposibil ca la 40 sa arati de 20. Este imposibil sa nu ai niciun rid. Poti fi frumoasa la 40, dar nu trebuie sa manipulezi si sa sustii ca trecerea ireversibila a timpului are un remediu care costa 10 euro si vine de la L'Oreal. Publicitatea mincinoasa trebuie combatuta la fel de agresiv precum este ea prezentata, chiar daca inseamna ca incepi lupta cu jumatate din reclamele din piata, cum spunea Federova.
ha!!! chiar aseara am vazut pe un posta reclama la o crema l'oreal,cu rachel weiss! :))
BEE = Sabina Dragomir. Mie imi prieste si Estee si Clinique. Insa Dr. Hauschka nu am incercat si imi doresc tare mult de cand am citit la tine despre ele :)
Adela, eu sunt de acord cu tine. Am senzatia ca cei de la L'Oreal modifica cel mai rau fotografiile. In unele poze, chiar si Jennifer Lopez e de nerecunoscut. Am senzatia ca ne considera pe toate niste fraiere si niste proaste care nu-si pot da seama ca poarta gene false sau Ps-ul a fost folosit pana cand si-a dat duhul. Sincer, parca ne insulta... Si eu am fost extrem de indignata cand am vazut ce au facut.
@Bee: si Academie Acad'Aromes imi plac foarte mult. Acum folosesc din nou cateva produse din gama lor si imi plac la fel de mult ca prima oara cand le-am incercat.
@Ana: Da, ceea ce promoveaza ei nu mai este frumusete si ingrijire cosmetica, ci minciuna sfruntata. Nu ai cum sa arati la 40 de ani ca la 20. Lucrurile trebuie indreptate catre realitate, nu catre reclame cu avatari. Aceasta este parerea me.
Daca te uiti bine la cele doua imagini alaturate, nu te deranjeaza ca au schimbat forma fetei, a nasului, a ochilor, a buzelor, ca au inaltat pometii si au sters toate ridurile, ca au dat o alta stralucire ochilor, ca au netezit fruntea...ci ca le-au facut pe toate de-odata!
Tin minte ca a fost un scandal cu Penelope Cruz care a facut reclama daca nu ma insel, tot la L'oreal ceva un rimel numit telescopic sau pe aproape. Se spunea ca Penelope ar fi purtat gene false in acea reclama.
Stiu ca eu cand eram mai mica credeam ca era varsta, dar bine ca mi-am revenit la timp. Insa observ ca reclamele astea agresive ale lor prind la persoanele care nu se acorda foarte mare importanta cremelor.
care nu acorda*. m-am grabit..
@Laura:exact, creeaza anumite asteptari nerealiste. Este frumos sa ai grija de tine, sa arati bine, sa te rasfeti, dra nu poti intra in niciun fel de competitie cu imagini prelucrate pe calculator. De aici si revolta impotriva acestor adv.
Si de aici si frustrarile femeilor... pacat. PRu-ul lor trebuie judecat :)
Stie cineva vreo revista fara reclame de la L'Oareal? Eu nu stiu niciuna. Au puterea financiara de a cumpara tot ce misca.
Poate doar pe bloguri sa mai apara cateva mici critici, o opinie diferita, o fata dezamagita de vreo crema, de vreo mascara, de vreun fond de ten. In rest, eu vad ca au cumparat tot.
Oare ce suma a primit Rachel Weisz incat ea, actrita de Oscar, sa fie de acord sa isi schimbe complet imaginea(de femeie frumoasa, indiscutabil) si sa apara intr-o reclama in care nici macar sotul ei, Daniel Craig nu ar putea-o recunoaste?
Totusi nu au suficienta putere de cumparare daca reclama a fost interzisa. Asta e bine, oarecum.
Eu cred ca reclamele care denatureaza grav realitatea ar trebui respinse.Ar trebui stabilite proportiile, altfel ajungem sa traim in virtual. De dimineata pana seara. Oriunde mergem.
As putea compara L'oreal-ul cu Protv-ul in privinta agresivitatii media.
Dar asa cum pe unele fete reclamele acestea le fac sa respinga "lorealismele", cred ca sunt unele fete care ar vrea sa se contopeasca cu imaginea perfecta a unei Claudia, Julia sau Rachel.
De acord, dar daca dai un search " no make up" pe google cu o vedeta care apare in reviste glossy sau in pictoriale care de cele mai multe ori sunt photoshopate pana la refuz, parca nu te mai simti complexat. Nu spun ca nu e normal ca ele sa arate umflate, cu cearcane, cu riduri etc, din contra sunt si ele femei ca toate celelalte si e normal, dar nu pot sa inteleg cum unele accepta sa fie atat de retusate fie ori intr-un shooting ori in vreo reclama. Mi se pare ca atunci cand apar in poze nemachiate socul e mai mare, decat daca le-ai vedea cat mai naturale prin reviste.
Cel mai mult imi place nemachiata Jessica Alba, mi se pare mai frumoasa fara.
Da, nici eu nu imi dau seama cum o femei frumoasa si inteligenta(cum pare Rachel la prima vedere) sa accepte sa fie...aproape modificata genetic:(
Nu poti sa spui ca e o femeie saraca, fara bani, care ar accepta acest compromis ca sa isi creasca decent copilasii(ca sa dau un exemplu)
Nu are nicio scuza, nu imi dau seama de ce se compromite in acest fel.
Nu este un rol, nu e vorba de arta, e vorba de o reclama stupida pe bani multi.
pe mine nu ma scandalizeaza asa mult reclama interzisa de la l`oreal... pana la urma nu iti baga nimeni produsul pe gat, tu te duci frumusel si il cumperi, iar apoi iti iei teapa.. asa se intampla cand te iei dupa aparente, cand tot ce zboara se mananca etc...
pe rachel weisz nu o judec... probabil ca a primit o suma f frumoasa de bani pentru reclama, pentru tot ceea ce a acceptat.... si pana la urma cand e vb de muuullltttiii bani cine are curajul sa spuna ca ar refuza o asemenea oferta... eu cred ca nimeni
Eu cred ca limita se atinge atunci cand reclama nu mai seamana deloc cu orginalul.
Tu unde ai plasa limita?
sincera sa fiu, nu cred ca exista o limita
Atunci imi doresc sa fac cunostinta si cu Academie Acad'Aromes :) Cred ca am tenul asemanator cu tine, gras in pubertate, mixt pe la 25-30 ani si acum il am normal la obraji si frunte-nas-barbie grasut (mixt-normal). Imi sunt tare de folos sfaturile tale. mereu! Pup cu drag :)
Trimiteți un comentariu