sâmbătă, februarie 25

Saturday morning reading: a business about fashion blogging

Primul blog pe care l-am citit a fost Cupcakes and Cashmere. Este adevarat ca nu imi mai aduc aminte cum am ajuns acolo prima oara, ce mi-a placut si ce m-a impresionat de-a dreptul, probabil ca a fost vorba, ca in multe alte cazuri, de un dans al destinului. Sigur, ma gandisem de multa vreme sa construiesc un blog numai al meu, insa cred ca de la Emily a inceput totul, deci i-am citit cu mare nesat confesiunile in aceasta dimineata, the business about fashion blogging, de AICI, de pe Wall Street Journal, in timp ce ascultam iar si iar, Parfum Vanille...
Voi cum ati inceput blogul?

2 comentarii:

Cristina Shopping Therapy spunea...

Eu l-am inceput tot dupa ce am citit alte bloguri. Imi placea enorm ideea de a avea un colt virtual numai al meu, in care sa-mi expun dorintele, uimirile si dezamagirile. Ideea de a imparti cu altii aceste detalii (poate mici) din viata, bucurii si iluzii, mi se mare magica. Pana la urma totul se rezuma la ideea de conectare prin orice mijloace.

Mimoza spunea...

Cred ca trebuie sa facem diferenta intre cele care isi fac blog din placere si cele care pot sa traiasca de pe urma asta. si eu sunt fan Emily, i-am citit blogul din scoarta in scoarta. de la prima pana la ultima postare. eu o admir si pe Lindsey, de la Saucy Glossie.