luni, septembrie 17

Alte servetele demachiante, alte asteptari...

Le-am luat de la Mega Image, pe motiv ca vazusem de dimineata ca nu mai aveam niciunul pe noptiera mea(unde le tin) si stateam chiar langa ele, in timp ce asteptam sa platesc la casierie. De fapt ma uitasem de mai multe ori la ele si stiam ca va veni o zi cand le voi cumpara, deoarece sunt extrem de curioasa la capitolul "servetele demachiante. Pana acum, cel mai bine m-am inteles cu cele de la Elmiplant.
Nefiind scumpe(cred ca au costat 4,5 lei), nu aveam un orizont de asteptarea prea mare, mai ales ca sunt produse sub umbrela unui lant alimentar.
Nu sunt nici "rele", nici "bune", ba chiar  destul de departe de "bunicele". Au indeajuns de mult demachiant incat sa iti faci treaba cu ele, nu sunt nici prea incarcate, ca sa curga lichid din ele, insa servetelele sunt de o calitate indoielnica, zgarie putin fata, chiar daca nu insisti prea tare. Pentru ochi nu sunt folositoare,  deoarece ai mereu impresia ca te vei irita(desi nu este asa, am incercat), dar nu poti sa te nelinistesti cand te demachiezi, din cauza ca nu ai habar la ce sa te astepti de la ele.
Asadar, servetelul agata pielea, la modul neplacut, nu este ca si cum ai folosi peeling sau un produs homemade mai abraziv. Te fac sa te gandesti ca ti se pate intampla ceva neplacut, ca te poti irita, inrosi, umple de ceva necunoscut pe fata, in fine, simti ca e ceva in neregula, ca mai bine stergi gresia din baie cu ele, e mai sigur asa:) Desi produsul este ok, din cauza aceste particularitati dezagreabile, nu te face sa capeti incredere in el nici dupa ce ai folosit jumatate din pachet(15 din 30, in cazul meu).
Nu ingrasa tenul, nu ii provoaca niciun fel e problema(intra in categoria"for all skin types").  Este alcohol free, dar pe lista ingredientelor avem benzyl alcohol...
Nu ma dereanjeaza neaparat alcoool-ul, ci minciuna- si nu ma vad recumparand servetelele demachiante de sub umbrela Delhaize.

10 comentarii:

Katyna spunea...

Eu de la Mega am luat niste servetele de care sunt foarte incantata si chiar o sa le recumpar (gama CARE, pentru tenul sensibil). Sunt atattt de imbibate si curata asa delicat...

Anonim spunea...

Adela, f. folositoare review-urile tale. Citesc de ceva timp blogul tau, si ma bucur sa gasesc si pareri complexe.
Ce bine ca macar pe o parte din noi ne-ai scutit de dezamajgiri.
:)
Mi-au placut la nebunie post-urile despre manichiura si cosmetica.

Cherry Queen spunea...

e bine de stiut... sa nu le cumpar.. :D

te pup!

Lavi spunea...

Adela, benzyl alcohol face parte din categoria fatty alcohol si nu irita pielea, este folosit de cele mai multe ori ca si emolient. Deci este un derivat din alcool dar nu cu aceleasi proprietati ca si alcoolul :)

fashion doctor spunea...

mie personal astea nu mi-au placut.o zi frumoasa!

adela sirghie spunea...

@Da, dar e totusi alcool. Nu ma deranjeaza acest lucru, mai am produse care contin benzyl alcohol, nu le evit, chiar Dr Hauschka are astfel de produse, dar nu inteleg de ce trebuie sa scrii "no alcohol".

Laura spunea...

Eu mi-am luat o "solutie micelara" de la Kaufland din gama lor Blanchette B. Am dat doar 5 lei pe ea, dar mie mi se pare buna, adica nu folosesc machiaj waterproof si mi se pare in regula. Legat de ingrediente am vazut 2 parabeni la sfarsit, restul ingredientelor nu le prea cunosc. Ai incercat-o Adela? Sau alte produse Blanchette B?

Zuzele spunea...

Iti recomand servetele umede pentru bebelusi 365 - sunt intr-un ambalaj alb si scris albastru. Miros fffff bine, sunt moi, imbibate exact cat trebuie, sunt cele mai bune pe care le-am avut vreodata!

adela sirghie spunea...

@Laura: nici mie nu imi e frica de parabeni, insa nu am incercat nimic de la Blanchette B...

Anonim spunea...

Cele mai bune servetele demachiante mi se par a fi "Yes to cucumbers'.Au tot ce le trebuie,fac tot ce promit. Singurul posibil dezavantaj- pretul: 20 ron. Nu cred ca as putea descoperi altceva cu care sa le inlocuiesc. Ati