marți, martie 24

#RedescoperaFrumusetea: COLOR RICHE L'Oreal Paris

                                               Cele doua castigatoare sunt bloggeritele Federova si Butterfly, le rog sa trimita datele de contact pe adelasir at yahoo punct co punct uk

-GRATIE
-PRIVIRE DE CAPRIOARA
-COCHETARIE
-ATITUDINE
-FINETEA TRASATURILOR

Acestea sunt, cred eu, mostenite de la mama mea. Puteti sa va convingeti si sa imi dati dreptate, sau, dimpotriva, va provoc sa ma contraziceti cu patima privind cu atentie fotografia de mai jos, la mijlocul ei este o mica eticheta, jucati-va cu ea sa vedeti fotografiile noastre intregi, va asigur ca va fi funny:



Experimentez cochetaria de mica. Eu nu am avut de ales:)
Mama era detinatoarea unui imperiu care m-a subjugat din primul moment: stralucirile aurii, bogate, ale cutiilor, culorile, parfumurile, cutitasul tocit cu maner galben cu care isi intorcea genele (nu suporta clestele), ondulatorul, tusul negru, mascara, pudra pulbere, parfumurile, lacurile de unghii, rujurile…le stiu pe toate, inca din primii mei ani de viata. Da, avea chiar si lac de unghii de culoare verde, la care eu priveam consternata...
Esentiale pentru machiajul ei erau: tusul de ochi, intens si poate excesiv folosit in epoca, pentru un look gen Brigitte Bardot, pudra pulbere, mascara, fardul de obraz si rujul.

De fapt, rujul era obiectul care m-a fascinat cel mai mult: avea carcasa aurie, era moale, puteai sa te manjesti cu el de sus pana jos, puteai decora peretii, foile de desen, mobila de bucatarie, biblioteca, oglinzile, masuta de toaleta. Cand se termina, luai o alta nuanta, caci erau mai multe pe policioara din baie. Nimic mai simplu, niciodata nu te plictiseai in lumea minunata a copilariei mele...


Cu ocazia implinirii a 30 de ani de existenta, L'Oreal Paris #RedescoperaFrumusetea, lanseaza Color Riche Anniversaire in 21 de nuante care sa acopere toate doleantele cromatice ale femeilor: de la cele mai sofisticate nuante de rosu pana la cele mai profunde si obraznice nuante de oranj, roz gurmand sau bejuri calde, cu efect glossy sau mat. Noua formula vine cu pigmenti mai bogati, care ofera o intensitate de doua ori mai mare a culorii, dar si cu extract de argan, lotus si camelie, pentru un plus de hidratare. Nuanta mea preferata este 227,  Color Riche Matte, HYPE:


Asadar, daca iubiti (si) rujurile, dragile mele cititoare, va invit sa participati AICI la concursul L'Oreal Color Riche 30 de ani #RedescoperaFrumusetea, unde puteti castiga zilnic unul din cele doua seturi de produse din faimoasa colectie Color Riche 30 de ani. Un amanunt interesant este faptul ca la fiecare doua minute, undeva, in lumea aceasta mare, se vinde un ruj Color Riche...
Iar pentru bloggerite, am o provocare: aceea de a scrie un articol in care sa folosititi poze cu voi si mamele voastre si sa comparati tiparele lor de frumusete cu cele actuale.
Articolele trebuie sa contina un link catre articolul acesta, si sa va anuntati participarea printr-un comentariu, dar si link spre site-ul campaniei aniversare, color-riche.lorealparis.ro cu hashtag-ul #RedescoperaFrumusetea. 
Leapsa preluata pana pe 5 aprilie 2015 are si o miza importanta, pentru ca doua articole vor fi premiate cu un set de produse din colectia Color Riche si o rama fosto speciala.
Provocarea mea va merge catre blondina blondinelor- Federova, inventiva Ramona J si pretioasa si inimoasa My Butterfly, trei fete cucuiete...


14 comentarii:

Butterfly spunea...

Multumesc pentru provocare, o accept cu placere...sa vad de unde fac rost de o fotografie cu mama in tinerete :))

adela sirghie spunea...

@Butterfly: mi-nu-nat, astept cu mare nerabdare textul tau:)
Si poza, bineinteles...

Federova spunea...

Pfiuu, daca aflam de nominalizare acum 3 zile era perfect. Eram acasa la mama si aveam materialul esential. Sa vad cum fac rost de o poza. Aveam pe undeva dar am tone de foldere, o sa-mi ia ceva sa caut.
Oricum va fi o mare placere sa fac articolul, fiind vorba de mama.
De cand ai inceput sa povestesti despre copilaria ta, parca as fi scris eu, deci mama ta era exact ca mama mea :)). Cred ca am avut o copilarie asemanatoare.
Multumesc tare mult pentru nominalizare, accept provocarea cu drag!
Revin cu linkul articolului zilele astea.
Te pup!

Cecilia spunea...

M-am jucat cu eticheta, nu se vede nimic.

Cecilia spunea...

M-am jucat cu eticheta, nu se vede nimic.

Inchirieri microbuze online spunea...

Produsele de la Loreal sunt produsele mele preferate! Ma bucur ca ai decis sa le prezinti i acest articol. O primavara frumoasa!

Unknown spunea...

Ce femeie frumoasa este si mama ta! Cred ca cel mai mult semanati la ochi, cel putin din fotografia aceasta asa mi se pare.

adela sirghie spunea...

@Federova: e funny, m-am gandit eu ca o sa iti placa:)

adela sirghie spunea...

@Cecilia: stanga dreapta, pana vezi poza intreaga.

adela sirghie spunea...

@Inchirieri: daca iti plac produsele L"Oreal, te poti inscrie la concursul pentru cititoare, am lasat link in text…mult noroc iti doresc, premiile sunt zilnice si in numar de doua...

adela sirghie spunea...

@Gabriela: da, era o frumusete, ma bucur ca ai reusit sa vezi poza intreaga.

Butterfly spunea...

Am reusit sa fac rost de poza, postarea e deja gata pe blog http://butterfly9999.blogspot.ro/2015/04/redescoperafrumusetea-color-riche.html

Multumesc!

Federova spunea...

Voila draga mea:
http://www.federova.ro/2015/04/provocare-redescoperafrumusetea-color-riche-loreal-paris/
:*

hapi spunea...

Felicitari Fede!