miercuri, martie 4

YVES ROCHER LIFTING VEGETAL, COLAGEN VEGETAL




Intai le-am vazut in Vogue, apoi le-am primit si eu de la Yves Rocher, le gasiti pe site.

Intai am desfacut Fluidul iluminator, am constatat ca e fabulos si are si efect de remodelare, apoi le-am desfacut pe toate si iata, le folosesc cu nedisimulata incantare de mai bine de o saptamana. Ma grabesc sa scriu aici despre ele, despre toate: crema de zi, de noapte, de ochi si  seruri, intra la rubrica beautynews, deoarece in aceasta perioada, in martie in special, sunt multe oferte frumoase la YR si e un moment bun de cumparaturi, in cazul in care aveti nevoie de ceva.


Mie mi se termina cremele foarte repede in ultimii ani, nici nu imi dau seama cand se duc, pentru ca aplic pe fata, gat, decolteu, sani si umeri. Sunt convinsa ca fata unei femei incepe, radeti/nu radeti, dar luati-o in serios, de la sfarcuri:)
Poate vi se pare ca exagerez, dar consider ca zona aceea e cea mai expusa si vreau sa o ajut cat pot sa isi mentina elasticitatea si fermitatea. In plus, imi plac mult rochiile decoltate si topurile si bluzele decoltate, in fine, tot de e decoltat, deci merita investitia pe termen lung.

SWEET REMINDER: odata cu inaintarea in varsta, ovalul chipului nostru tine sa se modifice.
Femeile tinere au partea inferioara a chipului in forma de V sau de triunghi, orientata in jos, intr-o linie armonioasa. Insa, odata cu trecerea anilor, geometria fetei tinde sa isi piarda fermitatea. Deficitul de hormoni duce la pierderea elasticitatii, muschii fetei se atrofiaza, iar obrajii, sub efectul gravitatiei si contractiilor muschiului facial, tind sa se lase.
Aceasta alunecare descendenta a chipului afecteaza armonia initiala a ovalului fetei. Schimbarile in volum sunt semnele clasice ale inaintarii in varsta, la care se adauga de cele mai multe ori aspectul de barbie dubla. Triunghiul se inverseaza:(

Vestea buna este ca avem la indemana cateva arme eficiente, pe care este bine sa le folosim constant, pentru ca efectele sa se faca simtite rapid.


COLAGENUL VEGETAL RESTRUCTURANT

Imi place la nebunie cum suna, de aceea i-am dat importanta si l-am scris cu majuscule, e un fel ingredient boier de vita veche, un concentrat inedit si brevetat, ce dinamiteaza celulele pielii si intareste structura tenului: colagen vegetal restructurant. 
Este un concentrat din ajuga reptans, o planta de munte, foarte rezistenta, ce se extinde si rezista indiferent de conditiile in care se regaseste. 

Desi are un aspect rustic, planta aceasta, ajuga reptans, careia ii voi acorda mai multa consideratie de acum inainte cand o voi intalni, are cateva secrete, care ma fascineaza. Are o tija cu sectiune patrata si crestere verticala, dar iese in evidenta in special datorita raspandirii sale pe orizontala: numeroase ramificatii ce cresc rapid si creeaza radacini noi imediat ce ating solul, creind astfel plante noi. Odata identificat potentialul plantei, Yves Rocher ii valorifica concentratia unica de colagen vegetal, care, purificat si fragmentat, produce un concentrat asimilabil de catre piele, pentru o eficacitate optima.

Rezultatul: cele cinci produse pe care le folosesc eu acum:

-Serul Concentrat cu efect lifting si fermitate-textura fluida si hidratanta, anti-rid, confera imediat un veritabil efect tensor

-Fluid Iluminator cu efect de remodelare- are o textura irizata si fresh, hidrateaza si reda instant luminozitatea tenului, efecte bonne-mine, anti-rid- este preferatul meu. Tenul are un aspect mai tanar. 

-Crema de zi cu efect lifting-imbunatateste volumul, elasticitatea si fermitatea tenului, hidrateaza, netezeste trasaturile si regenereaza tenul

-Crema de noapte cu efect lifting-are o textura balsam, extrem de placuta,

-Crema cu efect de lifting pentru zona ochilor-gel cu o textura fresh, cu rol de hidratare si decongestionare a pungilor de sub ochi. Lumineaza instant privirea. Eu il tin in frigider, mi se pare ca daca gelul e rece, efectul este mai puternic si mai rapid.

Niciun comentariu: