miercuri, decembrie 2

crema de ochi antirid. mod de intrebuintare


Imi pare rau ca nu imi aduc aminte cand am folosit prima oara crema de ochi. Pur si simplu am uitat imprejurarile, iar cand am inceput sa ma interesez serios de domeniul beauty, deja o foloseam frecvent.
Zona din jurul ochilor este lipsita de glande sebacee, se deshidrateaza si se rideaza mai repede decat orice alta particica a tenului. Chiar daca esti tanara si in acest moment ridurile tale nu sunt vizibile, aceasta este o impresie falsa. Pentru ca ridurile se formeaza parsiv, cu ani de zile inainte de le descoperi tu intr-o dimineata insorita, in oglinda. Nu imi prea place sa inspaimant lumea cu acest lucru, asa ca trec repede peste el:) Folosesc de vreo trei saptamani o crema de la Avon, Anew Ultimate de la Avon pe care am dat 80 Ron. Inainte am folosit un serumul Time Arrest, pe care l-am si descris intr-un post anterior. Cel mai mult imi place ca este o crema foarte hidratanta, putiiin grasa, ceea ce o face ideala pentru iarna, cand in mod normal, vantul si frigul usuca excesiv epiderma. Anew Ultimate contine doua compartimente, o crema antirid, pentru zi si pentru noapte, si un balsam untos, pentru a fi aplicat pe pleoapa inferioara si in coltul ochilor, peste crema propriu-zisa, numai noaptea. Este prima crema de ochi de la Avon pe care o folosesc si ma declar multumita.

30 de comentarii:

Anonim spunea...

Eu am 26 de ani si am inceput sa folosesc creme antirid usoare, pentru ca stiu ca ridurile nu ma vor cruta, mai ales ca am tenul usor uscat. Folosesc gama de la Boots de vreo 2 luni si am observat o atenuare a ridurilor de expresie, ceea ce inseamna ca functioneaza cu adevarat. E bine sa ne ingrijim de la tinerete, nu sa asteptam sa facem 50 de ani ca incepem sa folosim creme antirid, asa cum am mai auzit eu la cosmeticiene expirate...daca pana la 50 de ani te-ai neglijat, degeaba te mai apuca grija atunci.

moni spunea...

adela iti multumesc pt raspuns.am avut si eu ocazia sa testez crema avon de ochi(am gasit-o in baia bunicii :)) si aveai dreptate,mi-a placut ca hidrateaza bine pielea.nici nu e foarte scumpa,cred ca am sa mi-o cumpar si eu.nu stiu de ce aveam impresia ca anew ultimate n-ar fi potrivita pt mine pt ca am 27 de ani,dar daca zici ca este ok,am s-o iau.

Butterfly spunea...

Eu sunt foarte derutata la alegerea cremei antirid pentru ochi, pentru ca pe ambalajul lor si pe site-urile de prezentare nu sunt informatii legate de grupele de varsta care le pot utiliza, la Nivea am vazut ca exista asemenea informatii pe ambalaj, dar toata lumea zice ca Nivea e slabuta fata de alte produse de pe piata. Deci atunci ne alegem crema de ochi cum stim ca este potrivita grupei noastre de varsta?

adela sirghie spunea...

50 de ani?
Oh, Doamne ce sfaturi din epoca de aur!
Bine zis:cosmeticiiene expirate.

adela sirghie spunea...

clarra, bine ai venit pe beautynews, te mai asteptam, sa stii...

adela sirghie spunea...

Moni, eu cred ca e destul de puternica aceasta crema pentru 27 de ani, dar tu mi-ai spus ca ai niste probleme speciale in aceasta perioada: copil mic nopti nedormite, stres...de aceea cred ca e potrivita pana treci de aceste griji, apoi ai putea incerca ceva mai usor.

adela sirghie spunea...

Butterfly, mai nou cremele nu mai trateaza varstele(old school), ci problemele(new school), de aceea nu cred ca mai sunt multe specificatii privind anii. Exista creme gen first wrinkles, recomandate fetelor care deja incep sa aiba primele mici probleme, dar si creme pentru ten matur. Ei lasa acum decizia in poarta ta: cand consideri ca ai trecut la...maturitate.

o-felie-de-liliac spunea...

eu deocamdata nu cred ca ar trebui sa folosesc antirid, ci pur si simplu ceva hidratant pt ochi.
pentru fata folosesc o crema de la clinique, pe care o combin uneori cu un gerovital impotriva sebumului, depinde de perioada lunii :)
ce-mi recomanzi pentru hidratare, fara antirid? ca nu am probleme, nici macar semne mici de riduri.

simona spunea...

Nu stiu de ce, dar eu nu am incredere in cremele de la Avon. Nu am avut niciodata si in plus nu pot uita vorba unui dermatolog si a cosmeticienei - niciodata Avon si Oriflame pe fata.

adela sirghie spunea...

Simona, de la Oriflame nu am folosit nici eu nimic pana acum. Pe de alta parte, stii si tu: dermatologii recomanda numai dermatocosmetice, iar cosmeticienele-numai creme profesionale.
Eu as vrea sa folosesc toate cremele din lume, imi place sa testez cat mai multe.

moni spunea...

adela asa e! de cand am nascut la ochi vad cel mai tare schimbari in rau :(( obositi,umflati de la nesomn,cearcane si mici riduri de expresie...va trece si perioada asta...iti multumesc inca odata pt sfat

Silvia spunea...

bună adela! mă bucur că ţi-am descoperit blog-ul :)
referitor la crema de ochi... mă întrebam: ar fi prea devreme pt mine (am 23 ani) să folosesc o cremă anti-ageing?

adela sirghie spunea...

Silvia, welcome!
ma bucur mult si eu:)
Raspunsul meu este da, este prea devreme.
Ai o varsta atat e frumoasa, hidratarea este suficienta!
xoxo

adela sirghie spunea...

Diopti-gel anti poches de la Lierac mi se pare o idee foarte buna. Il gasesti la farmaciile centrale, insa cere, inainte de a-l cumpara, esantion sau tester.
Sa imi spui daca ti se pare o idee buna.

adela sirghie spunea...

Moni, eu, in locul tau, as confisca acea crema:)

Anonim spunea...

m-am gandit si eu adela :)

simona spunea...

Asa e Adela, ai dreptate. Eu am mare incredere in produsele romanesti, folosind Elmiplant. De crema de ochi Aslavital stii ceva? O fi buna?

Silvia spunea...

adela, ms mult :) o să încerc Lierac :)

Magda spunea...

Adela dar de ce spui tu ca e prea devreme pentru creme antirid?care este baza acestei idei?rau nu cred ca iti fac si mai ales daca observi ca ai usoare riduri.eu am colege de varsta mea cu tenul destul de ridat sau imbatranit...chiar astept cu nerabdare raspunsul tau ca d emult am vrut sa te intreb.

adela sirghie spunea...

Simona, nu am folosit Aslavital, dar am auzit multe lucruri bune despre aceasta firma.
Daca incerci, sa ne spui si noua...

adela sirghie spunea...

Magda, cand aai 19 ani, cum ai tu, organismul si functiile lui sunt in forma maxima. De aceea, cremele cu ingrediente tari sunt pastrate pentru perioada in care functiile organismului, datorita varstei- deci erodarii, sunt incetinite. Cand ai 19 ani, imi este greu sa cred ca ai riduri. Poate ai cearcane si urme sau pungi pentru ca nu dormi cat trebuie, faci excese, nu te hidratezi suficient. Un gel usor, hidratant, cred ca este suficient.

adela sirghie spunea...

pt o felie de liliac: propunerea mea pentru tine este tot dioptigel anti-poches de la lierac.

Alexandra spunea...

eu am 25 de ani si folosesc brightening eye treatment,gama white lucency de la shiseido ( am cearcane).
sunt foaaaaaaaaaaaaaaaarrttttttteee multumita.

adela sirghie spunea...

welcome, alexandra, white lucency este recunoscuta ca fiind una dintre cele mai bune game, uitasem de ea!

Monica spunea...

Buna Adela! Citesc de ceva vreme blogul tau insa nu am indraznit pana acum sa postez :D Felicitari pt blog, este f interesant cu sfaturi destul de utile. Eu am 22 de ani si am ceva probleme cu cearcanele si ridurile, mi-am luat o crema de ochi de la Avene, insa in afara ca hidrateaza nu vad alte efecte.Multe persoane mi-au recomandat All about eyes de la Clinique(am auzit numai lucruri bune despre ea) si intentionez sa mi-o cumpar. Ce crezi este potrivita varstei mele? Ai avea alta recomandare mai buna pt mine? Mersi mult

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, Monica, ma bucur mult ca ai iintrat si la postari, te mai astept!
La 22 de ani, cred ca ai mai degraba o problema cu hidratarea si poate cu somnul si cu statul prea mult cu ochii in computer. Sfatul meu este sa dormi suficient, sa iti protejezi ochii(prea mult tv si prea mult ecran de computer dauneaza) sa bei apa suficienta, sucuri naturale, supe, sa mananci fructe si legume, pentru a te hidrata si din interior. Crema de la Avene este buna, eu zic sa o folosesti pana o termini, posibil ca rezultatele dorite de tine sa apara dupa mai multa vreme decat preconizai tu. Eu de recomandat iti recomand Lierac, din farmacie, sunt vreo 6 creme de ochi pentru diverse probleme, poti incearca anti-rid-ul de la ei. Si All about eyes este o varianta buna, dar recomandarea mea ramane Lierac. Asadar iata ce te sfatuiesc: termina Avene, apoi incearca Lierac si cand termini si Lierac, incearca si Clinique(desi eu nu cred ca o sa vrei sa schimbbi Lierac prea curand)
Astept sa imi dai vesti despre deciziile tale:)

Anonim spunea...

cititi blog-ul intreg, destul de bine

adela sirghie spunea...

Multumesc frumos. Cine esti? Ne cunoastem? Din pacate apari ca Anonim, nu imi dau seama.
xoxo

Anonim spunea...

Adela, imi poti recomanda o crema de ochi antirid buna, dar accesibila ca pret? Am 22 de ani si am pleoapele ridate, abia pot folosi tusul de ochi :(

adela sirghie spunea...

Crema anti-rid de la Yves Rocher sau Una de la Ivatherm ar putea fi alegeri foarte ok. La Yves Rocher intra pe site, mereu au oferte foarte bune, in special in perioada sarbatorilor, deci profita...