sâmbătă, decembrie 5

Breiking niuz: Da, maine merg la vot

Va indemn, pe aceasta cale, sa mergeti maine la vot!
Eu voi vota, dupa cum deja multe dintre fetele care ma citesc stiu, impotriva comunistilor.
Voi vota cu Traian Basescu.
Nici eu nu as vorbi urat de tara asta...

24 de comentarii:

felicia spunea...

dar adela ,traian basescu este tot un comunist,ce era inainte de 89?
seful navrom din anvers=deci un securist.
Geoana alt comunist.
Nu e corect cum spui tu nu votezi cu comunistii,dar votezi cu base.
P.S.mai bine discutam de creme, parfumuri etc.

adela sirghie spunea...

Nu ma refer neaparat la persoane. Ma refer mai degraba la ideologie. Eu nu pot vota din nou cu Ion Iliescu. Nu il vreau presedinte de onoare al tarii mele.
Parintii mei au fost comunisti, eu am fost soim al patriei, pioniera, utecista... daca nu era momentul 89, trebuia sa intru in PCR. Daca nu eram facuta utecista, nu puteam face liceul.
Eu am condamnat comunismul. Dar am fost si eu unul.
Departe de mine gandul de a intra in polemica pe un blog de beauty, Felicia:)

Special Koko spunea...

Stiti fetelor ca la cateva statii de mine se ofera buletine cu votul pentru geoana? Maine trebuie doar sa mergi, sa-l introduci pe acesta, sa-l iei pe cel gol..si primesti 1 milion.

Sa ma scuteasca cu integritatea lor...Nu a existat campanie Pro-geoana, ci doar campanie anti-basescu..sunt penibili!

Evident ca-l votez pe Basescu!!!

adela sirghie spunea...

Nu stiu daca romanii vor putea scapa vreodata de fraudarea alegerilor, Koko.
Probabil not in my lifetime.

o-felie-de-liliac spunea...

pentru amandoi candidatii se practica turismul electoral.
eu inca nu-s hotarata.
amandoi sunt comunisti.
Sa votez cu Geoana nu cred ca inseamna sa votezi cu Iliescu.
Dar sa votez cu Basescu inseamna sa votez cu Udrea, EBA, Ritzi-Pitzi si altele...

o-felie-de-liliac spunea...

cat despre ideologie... nu cred ca mai are vreun partid in aceasta tara vreo ideologie bine definita...

o-felie-de-liliac spunea...

mda... poate nepotii nostri...

adela sirghie spunea...

Felie de Liliac, evident ca alegerea este a ta!
Pentru mine, PSD va ramane partidul nereformat al securistilor.
Iar eu pledez pentru reforma statului si pentru nereluarea unei vasalitati fata de Rusia.
Ii inteleg si pe cei care au fost dezamagiti de Basescu, si pe cei care stau acasa si nu vor sa mai auda de politica.
Nu pretind ca detin adevarul, nu sunt nici pe de parte fanatica, sunt lucruri care ma revolta mai tare decat altele. Nu am si nu am avut niciodata simpatii pentru dihotomie. Ca sa revenim la tematica blogului, cum spunea si Felicia, daca pana si alegerea unui parfum este subiectiva, cum sa nu fie si alegerea politica? Nu vorbesc evident despre cei care vand si manipuleaza voturi, la ei este evident ce in mana in lupta.
Asadar, daca cititoarele de beautynews nu sunt de acord cu mine, le rog sa inteleaga faptul ca am simtit nevoia sa imi exprim punctul de vedere politic. Orice alta opinie este, ca de obicei, binevenita.
Anonimii, postacii de partid sau persoanele care folosesc cuvinte denigratoare, sunt rugate sa se abtina, pentru ca imi rezerv dreptul de a modera toate comentariile.

adela sirghie spunea...

Felie de Liliac, ai dreptate cu Elena Udrea, Ritzi scl.
Dar de cealalta parte avem Constanta Barbulesu, Mona Timniceru, Aura Vasile, care pe mine ma inspaimanta.

lorenabr spunea...

Nu vreau sa fac politica, dar Basescu e tot mai ok decat restul, daca stam bine si ne gandim. Toti am fost comunisti ptr ca nu am avut de ales, asta e realitatea si se pare ca multi au uitat! Te inteleg cu cine votezi. Sunt curioasa ce iese !!!

Butterfly spunea...

Trebuie sa fim realisti, hoti vor exista intotdeauna de ambele tabere, probabil ca exista in toate tarile, dar aroganta, tupeu si minciuna pe fata ca la Udrea, Ritzi, Videanu, EBA, Basescu nu cred ca am mai vazut...

adela sirghie spunea...

Eu am mai vazut, Butterfly, eu am mai vazut. Tocmai aici este problema: ca am mai vazut, ca am mai trait si ca nu am uitat. Iar Basescu mi se pare un mic copil fata de un dictator adevarat.

rio spunea...

Buna. Eu zic ca avem probleme mai usturatoare la care sa ne concentram. Mda...cadourile!!! Uite-aici o metoda de a convinge si cel mai indaratnic mos:http://www.youtube.com/watch?v=Iq6atatcsCQ . Seara placuta.

Sorina spunea...

Pentru SpecialK: nu s-a gandit nimeni pana acum sa ia buletinul cu votul pt Geoana, sa mai puna odata stampila si pe Basescu (vot invalid) si sa isi ia si milionul? :-)

adela sirghie spunea...

Lorena, de asta votez si eu cu Basescu, pentru ca mi se pare mai ok decat restul: Geoana+Klaus+Crin.
Daca stau bine sa ma gandesc, nici nu stiu foarte bine ce inseamna Mircea Geoana, mi se pare foarte complicata ecuatia cu Vantu, Voiculescu si

adela sirghie spunea...

Dinu Patriciu

adela sirghie spunea...

Sorina, trebuie sa iti raspund si eu, pana nu intervine Koko: buna idee!

Ella Gheorghiu spunea...

Am citit toate comentariile de mai sus...sunt oripilata!cum puteti sustine o unealta a tuturor mafiotilor din tara asta?!Pt. ca asta e Geoana...in spatele lui sunt toti asa-zisii afaceristi...el va face ce vor zice ei,iar in rest pare si un om tupeist...il vad punandu-se in gura cu alti presedinti.Nu mai zic tot zice ca va sprijini agricultura pt. a atrage voturile oamenilor de rand,..lasa-ne,lasa-ne!
Poate ca o sa-mi sariti cu toate in cap,dar imi sustin parerea...Cat despre Base,nu e deloc perfect,ba chiar este lingau si asa mai departe,..dar e un rau muuuult mai mic decat PSD.
Ma enerveaza la culme ideea oamenilor de azi care se duc azi si voteaza PSD,pai degeaba ne-am mai chinuit sa scapam de comunisti...ne intoarcem cu multi ani in urma...iar daca nu era Base,nu intram nici in UE,iar acum in criza am fi fost si mai praf decat suntem...cred ca va iesi PSD pt. ca intr-o lume lipsita de responsabilitate,ca nu degeaba au zi in jurul tau oameni care cred ca aceasta criza i se datoreaza lui Base...incultura romanului alege PSD!

Anonim spunea...

ce pacat ca un blog despre beauty este murdarit de politica...sunt putin dezamagita,adela...nu era locul potrivit pt politica!

adela sirghie spunea...

Viorica, eu nu am uitat ce a facut Iliescu si nici guvernarea Nastase. Recenta greva de la Metrorex mi-a ridicat multe semne de intrebare si de ingrijorare.
Eu cred ca oamenii uita prea usor.

adela sirghie spunea...

Pt Aninim: imi pare rau ca esti dezamagita.
Nu este asa zis "politica" este doar un breaking news de week-end.
Cred ca uneori, macar o data la cinci ani, trebuie sa dam dovada de spirit civic, indiferent de preferintele noastre.
Dupa cum vezi, eu mi-am exprimat public convingerea, nu sunt ambingua, deci mi-am asumat-o.

Anonim spunea...

Ai drepatate si eu sunt de acord cu tine ;)Adela.

adela sirghie spunea...

Multumesc!
Ma bucur mult ca m-ai inteles!
Peste doua ore vom reveni iar ce am fost:blog de beauty:)

adela sirghie spunea...

Rio, m-ai inseninat!
Uitasem...