vineri, decembrie 18

Givenchy: Le Soin Noir


Am vazut ca in ultima vreme este moda ca ambalajul produsului de beauty sa fie negru, pentru a-i accentua calitatile exclusiviste. Pana acum, am vazut cateva parfumuri care au sticla neagra, sobra, eleganta, iar primele care imi vin in minte sunt Daisy Marc Jacobs, Jasmine Noir,Kenneth Cole For Her, Tom Ford si For Her de la Narciso Rodriguez(cred ca spaniolul a fost primul care a declansat acest trend). Insa lucrurile par sa nu se opreasca aici, pentru ca iata, Givenchy, in dorinta de a atrage un public feminin cat mai rafinat si cu dorinte de a cheltui cat mai mult pentru ingrijirea personala, a creat o crema antirid, pentru piele matura (peste 35 de ani)care nu doar are ambalajul negru. Si culoarea cremei este tot neagra. Sigur, pe piele nu va ramane un strat intunescat, ci va redeveni neutra. Costa 300 de euro.

14 comentarii:

Sim spunea...

Are vreun rost colorantul ala in afara de rolul estetic? Pentru ca eu nu as avea incredere sa imi pun o crema colorata pe fata.

Ella Gheorghiu spunea...

Eu sunt fan la orice este negru..nimic nu mi se pare mai elegant decat negru...wow 300euro!

adela sirghie spunea...

Sim, colorantul este doar o fitza de marketing. Pe fata se comporta caa o crema obisnuita. La nivel de curiozitate, este ok.

adela sirghie spunea...

Ella, pana nu am vazut acest Givenchy, nu m-am gandit ca ar putea fi si creme negre. Mi s-a parut interesanta, dar atat. Costa mai mult decat Creme de La Mer.

Silvia spunea...

şi mie mi se pare interesantă, dar preţul nu.... :D aştept fie să mă căsătoresc cu un miliardar rus, fie să am un salariu de 10.000 Euro/lună, şi apoi o cumpăr :))

adela sirghie spunea...

Silvia, eu am trecut-o la capitolul beauty curiosity.

marina spunea...

Si pe cat de frumoase sunt produsele de make up Givenchy, pudrele n 4 culori, farduri in pigmenti superbi, rujuri, si as putea continua, pe atat de slabe sunt produsele de skin care. O zic ca mai am asa feed back uri din piata. Plus ca am mai incercat un esantion doua.Asa ca in afara de fita, nu ma inspira minunea neagra.

adela sirghie spunea...

Eu pana acum nu am folosit nicio crema de la Givenchy. Machiaje am mai incercat, insa nu am cumparat niciodata. Dar am folosit Amarige multa vreme.

cmaria spunea...

Interesant; nici eu nu mi-am imaginat ca exista creme negre; e prima data cind vad; am incercat si eu citeva creme (esantioane) pt ten mixt, dar nu mi s-au parut grozave, adica nimic deosebit si nu m-au determinat sa le cumpar; poate crema asta are intr-adevar ingrediente deosebite, dar 300 euro...La parfumuri mie imi place Organza.

cmaria spunea...

Adela,sa te intreb ceva; ai incercat vreo crema de la Roc? Ma tenta sa le incerc, dar nu stiu care merge la virsta noastra ("retin-ox" sau "complete lift") si tinind cont ca amindoua avem tenul gras (ma rog, putem sa-i zicem si mixt) poate ma ajuti; consultanta de beauty de la sensiblu nu a stiut sa-mi spuna si nici site-ul lor nu prea m-a lamurit si din pacate nici esantioane nu au avut la farmacie.Macar cind vin in Buc. sa fiu pregatita!

adela sirghie spunea...

Maria, nu stiu ce sa zic de Roc. Am mai incercat creme de la ei, mi s-au arut bune, dar nu imi amintesc foarte bine cum a reactionat tenul meu. Cele pentru ten gras nu m-au multumit foarte tare, dar intre timp au schimbat gama, probabil ca au imbunatatit-o. Eu ti-as recomanda Lierac, Coherence Lifting Fermete, pe care il incerc si eu acum si imi place foarte mult, nu mi se pare ca lasa filtru gras. Noi doua urmeaza sa ne vedem pentru cadoul tau Zen, o sa iti aduc un esantion de la Lierac sa il incerci. Din domeniul dermato, gama mea preferata este Lierac.

cmaria spunea...

OK. Mersi mult! Stii ca tot de la tine am aflat de Lierac si mi-am luat emulsia de zi pt ten gras; dar vreau ceva mai anti-rid si un pic mai grasa, acum iarna. "Suna" bine crema de care-mi spui. Ramine pe luni, 99,99%; vineri nici n-am mai ajuns in Bucuresti!

adela sirghie spunea...

Maria, ne vedem cand vrei tu!

Magda spunea...

interesting.si crema si pretul