vineri, martie 5

despre creme si alti demoni


Zilele trecute ma gandeam ca a venit primavara si ca ar trebui sa schimb cremele foarte hidratante pe care le folosesc in ultima vreme(Juice Beauty, Creme de la Mer si Menard Embellir), cu texturi mai light, sau macar sa ajung la un compromis, sa incerc sa le folosesc din ce in ce mai rar(de exemplu, de doua ori pe saptamana). Frica mea este sa nu se ingrase tenul foarte tare, in asa fel incat la vara sa se si vada acest lucru pe fata mea. Oricum, cred ca voi avea mult de furca:)
Asa ca ieri dimineata mi-am facut un peeling, aseara un abur la fata cu rozmarin si m-am culcat fara sa ma mai dau cu crema. Scopul era sa vad care este starea reala a tenului meu in aceasta dimineata. Dupa dus vroiam sa aplic o masca cu argila de la Kiehl's pe care nu am mai folosit-o de doua luni, pentru ca nu a mai fost nevoie. Insa tenul meu nu arata ca si cum ar fi avut nevoie de asa ceva, mai degraba tipa dupa hidratare, cat mai multa hidratare. Asa ca eu continui cu cremele de iarna si cu masca energizanta cu ginseng.
Singurul obicei pastrat din perioada tenului gras cu tendinte acneice este deocamdata, aburul cu rozmarin. Dupa cum arata tenul meu de dimineata, cred ca voi continua cu vechile tratamente toata luna martie.

2 comentarii:

Zuzele spunea...

eu beau ceai de rozmarin! nu stiam ca e bun si pentru ten, dar o sa incerc metoda ta!

adela sirghie spunea...

Te poti spala cu ceaiul de rozmarin, il poti folosi ca lotiune tonica, pentru ca purifica tenul fara a-l usca.