marți, martie 02, 2010

zi colorata de primavara


Imi sunt foarte dragi ojele de unghii. Cu cat mai colorate, cu atat mai bine. Daca vrei sa folosesti mai multe nuante in sezonul primavara-vara, sfatul meu este sa iti cumperi sticlute mici, ca sa nu se usuce si sa trebuiasca sa le "indoi" cu lac transparent sau cu acetona. Daca dimpotriva, te axezi pe o singura culoare, ia o sticluta mai mare. Pentru diversitate si accesibilitate, desi nu le-am folosit pana acum, pot sa va spun ca noile nuante de oja de la Sephora mi-au colorat ziua, asa ca am pus o imagine cu multe variante, poate va inspira. Nuanta centrala se numeste Night Cap.
Pentru a mari poza si a vedea mai bine culorile, dati click pe poza:)

6 comentarii:

zuza G spunea...

sunt foarte bune ojele astea. Eu am avut noroc si am prins o reducere si mi-am luat mai multe nuante cu numai 6 lei bucata :)

Zuza O spunea...

Eu o am chiar pe cea din mijloc. Nu-mi place pensula, iar oja mi s-a parut cam groasa....

roxana spunea...

Cu lac protector deasupra sunt foarte bune. Imi place ca au dimensiune redusa tocmai ca sa-i cumpar muuulte culori.

Butterfly spunea...

Sunt de acord cu Zuza O, nu imi place nici pensula nici consistenta, pentru ca are sticluta mica de aceea am luat-o si eu, dar am fost dezamagita, si in plus sare foarte repede de pe unghii. :(

Gaby spunea...

Şi eu am avut şi sare a doua zi de pe unghie. Chiar nu pricep de ce nu renovează formula. Culorile sunt superbe.

Zuzele spunea...

Hmmm, mie mi-a placut oja asta si a rezistat destul de mult. Nu e Peggy Sage, dar merge.. Cred ca este important si sa folosesti lac fixator inainte si dupa aplicarea ojei.