marți, martie 9

program de beauty de primavara-episodul unu


Toata iarna am fost preocupata de fata mea: sa fie suficient de hidratata, dar fara sa uit ca tratamentul de purifiere este important pentru un ten gras. Scrub, abur facial si lotiune preparata cu rozmarin proaspat, cumparat in plic de la Mega Image-am vorbit despre aceste lucruri in cateva randuri.
In ceea ce priveste corpul, va marturisesc aici vinovatia: l-am cam neglijat- cateva exercitii fizice si o crema hidratanta, poate cateva imbaieri cu uleiuri. Sporadic, desigur. Nu am folosit scrub mai deloc, am amanat mereu, din cauza timpului, a vremii si apoi am ajuns intr-un fel la concluzia impaciuitoare ca oricum pielea se exfoliaza de la epilat si am considerat ca ajunge pe timpul iernii.
Si ieri, de 8 martie, m-am uitat in oglinda mare cu ochi critic: punctul meu slab este corpul, de fapt lipsa de tonus a bratelor si picioarelor.
Asadar, simt nevoia sa reincep tratamentele corporale: scrub saptamanal, crema anticelulitica, lotiune hidratanta, sala sau exercitii acasa cu gantere, saltea si bancuta, minin 20 de minute zilnic. Si abonament la masaj.

13 comentarii:

Anonim spunea...

sa zic si eu mereu :D, numai ca timpul chiar este scuza mea :(, din cauza masterului, ajung acasa la 9 seara in cel mai bun caz, si atunci nici sa nu aud ce scrub si exercitii, abia trag de mine sa ma spal :D si sa ma dau cu crema.

profit de faptul ca inca sunt tanara si pot sa dau vina pe master, iar daca dupa ce-l termin nu ma apuc serios de exercitii si intretinere inseamna ca sunt neserioasa...

sa ne tii la curent cu programul tau...si eu am zis ca macar dimineata sa ma trezesc mai devreme sa aplic dupa dus o crema anticelulitica si una pentru bust...deocamdata :D, daca sport nu pot sa fac

Pixxie spunea...

Frumos program de primavara ! Si eu aplic o crema anticelultica Elmiplant dupa fiecare dus, si nu ma indur sa renunt la acest tratament, cred ca este si factorul psihologic foarte important, daca nu folosesc crema imediat am impresia ca reapare celulita. Din fericire inca mai am timp pentru exercitii fizice de cateva ori pe saptamana, dar nu stiu cat o sa mai reusesc...incep scoala de soferi si vreau sa dau la master, deci cam adio timp liber !

Anonim spunea...

adela, ce crema anticelulitica folosesti acum? pupici Rox

adela sirghie spunea...

@Simona, Pixxie:eu cred ca si 5-10 minute zilnic conteaza!
@Rox: Cafe Vert de la Yves Rocher, de-abia am inceput-o.

Butterfly spunea...

Eu scrub si creme i-am oferit corpului meu dar nu ma pot tine de exercitiile fizice, m-am trezit intr-o dimineata cu o durere de spate si de atunci nu mai pot face abdomene, si imi este teama sa ma fortez, asa ca stau pe tusa de vreo 2 saptamani si nu imi convine deloc, abia astept sa vina primavara sa pot alerga, sa joc tenis...

adela sirghie spunea...

@poti sa reicepi treptat, cateva minute zilnic, apoi maresti perioada si intensitatea.

Anonim spunea...

Adela, stui cat conteaza 5-10 minute in fiecare zi, practic cred ca aceste minute fac diferenta :), si eu tot incerc sa maresc timpul pentru mine, iar cand nu am timp deloc, dublez timpul a doua zi :D..

Butterfly daca nu faci exercitiile corect risti sa te accidentezi..de aia te-ai trezit cu durerea de spate, fiindca abdomenele trebuie efectuate f atent, in plus daca ai probleme cu coloana trebuie sa stii ca sunt anumite exercitii care sunt interzise.

adela sirghie spunea...

@Simona: cand mergeam la fitness zilnic sau de cel putin 3-4 ori pe saptamana aveam un mare chef de viata si lucrurile dificile pareau mult mai simple. Mie imi este tare dor de acele vremuri. Oricum, din cauza articulatiilor, trebuie sa o iau usor. Dar functioneaza! Fac in fiecare zi.

lorenabr spunea...

Fain program de primavara bafta.:)

adela sirghie spunea...

@Lorenabr: multumesc mult, Lorena:)
Hmmm... si programul tau de primavara care este?

Dana spunea...

Buna! Foarte bun programul tau :) Si eu incerc sa ma tin de cateva ritualuri, sper sa-mi iasa. Azi tocmai am incercat sfaturile tale: abur, scurb, miere. Rezultatul este foarte misto, numai ca pielea mea sensibila s-a cam suparat si s-a inrosit in locurile in care am incercat sa storc cosuri :D Nu le-am fortat, dar nu vor, asta e, le las in pace. Dar oricum, chiar si dupa putine stradanii mi se inroseste locul. Tu ce folosesti ca sa iti calmezi pielea?

adela sirghie spunea...

@Dana: bine ai venit pe beautynews!
Si mie mi se inroseste putin fata de la extractie, tocmai de aceea incerc sa realizez acest procedeu cat mai catre seara, ma spal cu ceaiul de rozmarin dupa care stau acasa si...somnic. Daca stresez fata cam tare si realizez ca ar putea sa apara probleme mai mari, aplic din abundenta apa termala Ivatherm.

Dana spunea...

Chiar, buna idee cu apa termala. Mersi mult pentru raspuns! Sa stii ca te citesc mereu si incerc sa citesc si toate posturile de pana acum, ca-s multe de invatat de la tine :D