duminică, mai 30, 2010

de ce am reinceput sa citim reviste glossy?

Pentru cadouri!
Cred ca toate fetele din blogosfera au numarul acela din The One cu lotiunea micelara Ivatherm! Daca gresesc cumva si mai e cineva care nu are The One, o rugam frumos sa ne spuna de ce:)
Cert e ca daca o revista glossy nu vine la pachet cu un cadou consistent, risca sa ramana nevanduta, necetita si prin urmare cam inutila. Deja este un trend!
Mie mi se pare cea mai grozava metoda de marketing si o situatie win-win in acelasi timp.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

33 de comentarii:

Ale ( Pearly Peach) spunea...

De cand am vazut titlul in sidebar ma pregateam sa raspund "Pentru cadouri!" Asa e ^_^ . Si win-winul la fel, revista se vinde, cadorisitorul isi face reclama, cititoarele au freebies.

adela sirghie spunea...

Eu sunt foarte foarte dezamagita de felul in care partea de beauty e reprezentata in revistele glossy. Mi se pare revoltator ca nimeni nu poate spune adevarul, toate povestile despre creme sunt romantate, toate anticeluliticele sunt eficiente, toate saloanele sunt minunate, toate lansarile sunt glamour. Cred ca trebuie schimbat ceva, ca prea ne ia toata lumea de fraiere, serios! Sigur, e importanta partea de beauty news(cand sunt prezentate lansarile care te-au impresionat si pe care nu le-ai incercat), insa parca totul, absolut totul suna a reclama.

Adina spunea...

nu am The One cu Ivatherm!!! :(( :((
nu sunt o consumatoare de reviste glossy pt ca mi se pare aiurea sa dau 100 de mii de ex pe niste informatii pe care le pot afla gratis pe google. asa ca nu m-am oprit de mult timp la un chiosc de reviste si am aflat too late pe internet...
am cautat lotiunea in farmacii si cand am vzt pretul, nu mi-am mai dorit la fel de mult s-o cumpar. prefer demachiantele crema. am senzatia ca sunt mai eficiente.

Adina spunea...

P.S: nu stiu cat au voie revistele astea sa scrie ca fdt x nu e bun, crema y nu face nimic etc...poate ca ar risca niste procese cu producatorii.
Si vezi, inca un argument pt care nu merita sa cumperi reviste de astea. Tot mai bine e pe forumuri si bloguri, unde afli si pro si contra

adela sirghie spunea...

@Adina, bine ai venit pe beautynews! Cred ca mai gasesti revista cu lotiunea micelara Ivatherm la supermarket Nic din Dorobanti(in caz ca vrei sa o incerci) Cred ca si pe blog risti procese cu producatorii daca spui ca o mascara de la Estee Lauder ti-a iritat si umflat ochii(cum mi s-a intamplat mie), dar sincer, adevarul trebuie spus de cineva!

Rox spunea...

sa adaugam ca si cadourile care vin cu revistele sunt din ce in ce mai bune?

ce a spus Adela e adevarat, nici eu nu am vazut o revista care sa spuna adevarul despre beauty. vezi produsul x la cele recomandate pt ten si langa pe toata pagina reclama produsului. nu le am cu marketingul dar dupa ce ca ii fac ditamai publicitatea il mai vor si recomandat la sugestii de beauty.

adela sirghie spunea...

@Rox: da, produsul promovat in acest fel trebuie sa fie bun, altfel firma se va face de ras:)

Gaby spunea...

:) Eu nu am revista cu loţiunea. Adevărul este că articolele de beauty sunt cam redundante, plus că prefer blogosfera, youtube sau forum-urile pentru a mă informa.

mada spunea...

eu nu am prins revista The one cu Lotiunea micelara :(( imediat cum am citit pe blogul tau despre ea, am cautat-o dar nu o mai aveau la chioscurile din zona mea ... cred ca le-a cumparat Zuzele pe toate :D ... oricum mi-am propus de acum sa fiu mai pe faza si sa verific mereu ce cadouri mai apar ... si maine verific Nic-ul din Dorobanti ca e oarecum in drumul meu catre servici

adela sirghie spunea...

@vaaaaai:)
Gaby, dar nu ai cedat niciodata vreunei oferte de acest gen? O revista cu un cadou consistent? Adica intrebarea corecta e daca ai cumparat revista pentru cadou.

Zuzele spunea...

Cred ca mai corect era "de ce cumparam revistele glossy" ca de citit nu cred ca s-a omorat cineva. Daca vrea cineva sa citeasca, sunt sute si mii de carti interesante pe lumea asta. O revista se frunzareste pentru ca in afara de reclame si, vorba ta, materiale laudative, periaje aiurea si stiri mincinoase care sa convina sponsorului, nu prea ai ce gasi.
PS: pentru fetele care vor reviste, le anunt ca la chioscul din Casa Presei inca se mai gasesc :) Este vorba de chioscul din corp C, cel din stanga cum te uiti spre Casa Presei.

Zuzele spunea...

Este trist ca o revista, glossy sau nu, un ziar, o carte trebuie sa aiba atasat un ruj, un breloc, un orice pentru a se vinde. Materialul in sine a ajuns ambalaj pentru un ceva si nimeni nu prea mai este interesat de informatie, ci de acel ceva care pare/este cadou. De cele mai multe ori, ceva-ul este vandut la suprapret tocmai pentru ca anumiti cumparatori au impresia ca este cadou. Este trist ca o revista "lucioasa" a ales sa puna pe coperta un personaj care n-ar fi vandut nici macar 10% din numarul pe mai, daca n-ar fi avut cadou produsul cosmetic. Cred ca au vrut sa compenseze neimportanta acestei vedete cu un cadou generos, la sfert de pret fata de cel din magazin. Probabil daca ar fi fost Raduleasca pe coperta (sau nu, pt ca vb de Esca) sau Andreea Mari, cadou era un magnet de frigider si revista tot s-ar fi vandut.

Mika spunea...

Intradevar am observat ca revistele au prins ideea ca nu se mai vand si au introdus aceste cadouri. Nu cred ca vreodata cineva va spune in sectiunea de beauty ca un produs nu este bun deoarece parerile fiecaruia sunt subiective. Poate pentru tine nu e bun insa pentru tanti Elena este " The Holly Grail " :))

Alexa spunea...

Pe mine cel mai mult ma enerveaza sfaturile lor ce vor a fi individualizate: daca ai tenul gras, foloseste crema X de la Estee Lauder, daca il ai uscat Y de la Oriflame, daca ai celulita, Z de la Ivatherm si asa mai departe. Dar argumente, de ce nu ne ofera?? De ce as folosi cremele respective, in baza a ce, cum pot sa faca slalom printre branduri cu atata nonsalanta, bune sau proaste, scumpe sau ieftine, dermato, profi sau mass-market, dar toate bagate in aceeasi oala?? si sa isi aroge dreptul de a recomanda creme. De fapt, mai mult, cred ca folosesc inclusiv termenul "trebuie" (sa incerci). Mi se pare o totala lipsa de profesionalism pentru ei ca "beauty editori" sau "jurnalisti" sau cum pretind ei a fi numiti. Eu inteleg ca intr-o revista glossy, pornesc de la premisa ca totul trebuie idealizat si romantat, femeile uita de griji si se afunda intr-un univers plutitor de vise, unde totul e frumos, photoshopat si magic...dar nu e chiar asa! Clar este necesara o schimbare.

Nici eu nu am revista The One :). Asta pentru ca am incercat lotiunile micelare de la Bioderma, Sensibio H2O si Sebium...sunt foarte bune, dar nu pentru stilul meu.

Camelcutza spunea...

Pe mine ma enerveaza rubricile de beauty, toate sunt tip telegrama "s-a lansat noua crema x care face y" si e clar ca e vorba doar de un pr mascat. Nu exista rubrici de beauty, e doar o alta pagina de publicitate, doar ca lucrul asta nu e foarte evident. Si eu am revista The One cu Ivatherm-ul, am citit-o la o saptamana dupa ce am cumparat-o si am aruncat-o imediat. Jumatate dintre pagini erau reclame, 10% reclama ascunsa, iar articolele, slava Domnului, macar in The One, erau cat de cat originale si nu traduceri neadaptate .

Sim spunea...

Eu am cam renuntat sa imi iau reviste glossy; imi iau Elle din cand in cand.
Mi-am luat cartea Hair by Marie Claire si tine loc de toate revistele in materie de informatii pentru ingrjirea parului. Probabil am sa mi le iau si pe celelalte doua (cea pentru Body si cea pentru Make-up)

realbadpisy spunea...

Eu nu am revista! da! stiu sunt o sparga' gasca dar nu am luato...La naiba acum am aflat ca avea si cadou! revista mea preferata e Look! imi place maxim si o cumpar indiferent daca are sau nu cadou.

Andra Melinte spunea...

Off topic: Hello Adela, de mult vroiam sa iti arat o gentuta dupa care mor:)) E o superbitate si vroiam sa stiu ce parere ai despre ea, eu una o recomand cu caldura si tanjesc de mult dupa ea....
Initial am gasit-o pe Asos, pe urma am intrat si pe site-ul brandului care soc! livreaza si in romania si este chiar mai ieftina ca pe Asos. Imi place pe toate nuantele, dar in special pe "blue snake":))

http://www.asos.com/Fiorelli/Fiorelli-Waikiki-Small-Pouchy-Snake-Effect-Cross-Body/Prod/pgeproduct.aspx?iid=926410&cid=8730&Rf36=271&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=BlackSnake

Hope u like it!

Pupici,

Andra.

realbadpisy spunea...

cat despre ce se dicuta acile...domnule deci daca x produs nu e bun! mi se pare normal sa o spun si in caz ca se simte careva sa ma dea in judecata nu are decat!!

Monica - Pisica albastra spunea...

nici eu nu am revista cu lotiunea! :)
am mai avut demachiant de genul asta, apica finuta, si nu m-a satisfacut, parca stergea machiajul, dar lasa tenul gras, nu lua si pelicula de sebuum. deci nu!
iar revistele ma infurie la culme pentru aceleasi motive pe care le-ai mentionat si tu. grrrrr! adica ce suntem noi, proaste?
o singura data am cedat anul asta, mi-am luat cam acu'2 luni Shopping Report cu miniparfum Issey Miyake si regret si acum scaparea. adica ma simt ca si cum m-as fi dezamagit singura :)) parfumul e ok, dar revista nici macar n-am rasfoit-o si mi-am facut procee de constiinta cum ca "de ce am luat-o?"

Monica - Pisica albastra spunea...

...asa eram si cand eram mica: impreuna cu toti prietenii de la bloc ne dadeam toti banutii pe gume cu surprize ca sa completam albumul, iar prietenii mei aruncau guma (era aproape imposibil de mestecat, bolovan) iar eu ma chinuiam sa o mestec ca-mi parea rau sa o arunc. mi se parea ca achizitia in sine era guma, iar surpriza doar atasata, un "added bonus" si ma simteam obligata sa-mi "folosesc" achizitia :)))
am fost un copil straniu :)

Camelia spunea...

Nici eu nu am The One si nici n-am fost tentata sa o iau. De ce? Am aruncat ani de zile banii pe reviste si de multe ori le-am luat pentru cine stie ce cadou, de care ori am uitat ori l-am aruncat dupa nu stiu cat timp ca expirase.

Ale ( Pearly Peach) spunea...

Este un site care tine evidenta revistelor cu cadouri, din pacate, mnah,nu-l retin niciodata. Eu mi-am luat lately The One cu Ivatherm ( si a fost oarecum interesanta revista), Unica cu slapi ca-mi trebuiau urgent a doua zi, si parca mai una cu un ruj prin martie/februarie.

Revista de multe ori nu o citesc,dar nu ma deranjeaza ca anunta ca s-a lansat X produs nou si pun descrierea oficiala. Comunicat de presa :D

adela sirghie spunea...

@Andra Melinte: si eu imi doresc o geanta albastra de foarte multa vreme. MI-a placut mult cea aleasa de tine, e deosebita, go for it!
xoxo

mada spunea...

am gasit si eu revista The one cu lotiune in Nick-ul din Dorobanti. (mutltumesc Adela pentru informatie :) )

abia astept sa fac diseara o comparatie intre lotiunea micelara La Roche Posay si Ivatherm ...

iar legat de reviste si cadouri: mie mi se pare ca rareori sunt cadouri faine incat sa merite sa cumperi revista pt cadou ... in cazul revistei The one a meritat pentru ca pretul lotiunii in farmacie era peste 40 RON ....

Anonim spunea...

exista un site unde afiseaza lunar, inaintea aparitiei revistelor sau in cursul lunii in care apar, toate revistele care ofera cadouri si sunt enumerate toate aceste "surprize", inclusiv mostrele de crema, plus poze cu fiecare produs in parte, comentarii ale celor care au cumparat deja. e foarte util site-ul pt cine vrea sa profite de astfel de oferte (si eu cumpar reviste doar cand ofera un cadou, dar nu trec pe la chioscurile cu ziare zilnic sa vad ce a mai aparut). site-ul e : www.romanianbrands.com

uit uneori numele dar o simpla cautare pe google "cadouri la reviste luna X 2010" il afiseaza imediat.
cat despre lotiunea ivatherm, am aflat tarziu despre oferta dar am avut marele noroc sa mai gasesc revista undeva prin berceni si am luat 2 exemplare, culmea - la interval de vreo 10 zile una de cealalta. lucky, lucky me :D. sunt multumita de ea, e prima mea lotiune micelara. Adela, ai incercat vreodata produsele Alverde? eu am deja colectie acasa si le ador. pupici, Geo

adela sirghie spunea...

@geo, bine ai venit pe beautynews!
De la Alverde nu am incercat nimic, niciodata...

Cioba Cristina spunea...

Da, toate au cadouri. Cosmopolitan, Elle, Cool girl, toate, toate. Deh, tehnică de marketing. Şi merge binişor. :D

Roxana spunea...

Eu nu o am. Pentru ca deja solutie micelara de la Cattier. :)) Nu am vazut-o de fapt.

adela sirghie spunea...

@Roxana, tu esti un caz special, evident. Daca de exempu m-as hotari sa devin importator pentru dr Hauschka sau pentru Mario Badescu, sigur, si eu as "incerca" numai produse din gamele aduse de mine:)

Anonim spunea...

...nu am nici o revista The One si nici alta de acest gen....singura pe care o cumpar lunar este Elle.


Anonima ...care citeste arhiva.

SWEET CRAZY LOLLIPOP spunea...

Eu nu am The One :D
Nu stiu de ce...nu m-a atras :D

adela sirghie spunea...

Eu abia in urma cu un an am incercat lotiunea micelara. Nu am avut nicio alta micelara in afara de Ivatherm.