marți, mai 22

Ce ciudata e viata...

Acum mai bine de trei ani, cand am decis sa incep Blogul Adelei Sirghie, aveam scris primul articol si salvat frumos pe desktop. Era vorba de subiectul epilatului definitiv, un subiect greoi si tantos ca un cocos intr-o ograda de tarani bogati, subiect pe care eu il abordam frontal si in cunostinta de cauza.  La urma urmei, eu ma tot epilez efinitiv de mai bine de zece ani, deci cred ca toate concluziile la care am ajuns ar putea fi interesante pentru cititoarele mele. Deci aveam primul articol...insa am renuntat sa incep blogul cu el, deoarece nu aveam in acel moment nicio cititoare. Si aveam impresia ca acest subiect, care intereseaza milioane de femei, se va pierde in ceata romantica a inceputului de blog, atunci cand orice vizita, chiar si intamplatoare, este o victorie pe care o tii minte chiar si trei zile. Apoi au aparut date noi, am updatat articolul, m-am documentat, era cat pe ce sa il lansez online, dar mi-am dat seama ca era vara(si eu cred ca aceasta procedura trebuie efectuata in lunile cand lumina soarelui nu este covarsitoare si istovitoare si nu exista riscul pigmentarii in cazul tenurilor sensibile) si iar am amanat. La un moment dat, i-am promis unei cititoare ca voi publica online concluziile mele, insa iar am amanat, deoarece am primit cadou de ziua mea un aparat Philips-Lumea, pentru epilare definitiva (un fel de pistol, pentru folosit usor acasa)si prima incercare cu el a avut rolul de a schimba din nou toate datele problemei. Dupa cum stiti, mie nu imi plac textele lungi, iar acesta ajunsese, cu timpul, foarte stufos si simteam ca esenta se pierde in prea multe cuvinte si explicatii.  Si am lasat "taierea" lui pe o data ulterioara. Apoi am schimbat Mac-ul si am pierdut textul. Cred ca si el s-a revoltat de atata tinut pe tusa. Era tinut mereu pe pozitia "Pe locuri, fiti gata, start!", insa niciodata lasat sa alerge.
Asadar, acesta este, ati ghicit, un text promisiune, pentru ca dupa aceste marturisiri nu mai am cum sa dau inapoi. Voi incerca in aceasta seara sa gasesc textul vechi. Daca nu il voi gasi, voi scrie maine un altul, mai mare si mai frumos, dar il voi sectiona in cateva parti, voi publica una pe zi, ca sa fie mai usor de citit:)

21 de comentarii:

Radu Adina spunea...

Interesant subiectul.Astept articolul

Annamaria spunea...

Poate ca subiectul nu vrea sa fie publicat si iti joaca feste :). Eu il astept cumintica, cu sufletul la gura.

Andreea spunea...

Si eu il astept cu sufletul la gura :)

Coconut spunea...

Mi se pare un subiect de interes, de abia astept!

Lavender Thoughts spunea...

Acum ca ai promis oficial,n-are cum sa-ti mai scape!Astept subiectul cu interes,Adela!:*

S.S spunea...

Il astept :*

Gisca Mihaela spunea...

Asteptam....pupici!!

Cupcake Splendens spunea...

hmm,de cate ori nu am patit si eu asa!abia astept sa vad daca il mai gasesti,daca nu,astept sa vad impresiile tale.

Anonim spunea...

eu am tot rasfoit blogul tau si tot vorbeai despre ep cu ceara, despre rasul cu lama si acum zici ca te ep definitiv de ani de zile, nu mai stiu care e adevarul...

Adelina Eneșca spunea...

Astept cu interes impresiile tale! :)

Anonim spunea...

Ce bine ca scrii un articol pe tema asta! Ma bate gandul sa ma epilez si eu definitiv in iarna, dar nu am prea multe informatii pertinente.

Corinna spunea...

De Acord cu tine:))
Chiar e ciudata viata uneori:D

Unknown spunea...

deci daca ai promis ,ai promis gataa:)) astept articolul:)) poooop

123456 spunea...

interesant articol.....astept cu interes...

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu ma "epliez"definitiv de mai mult de zece ani pe o mica portiune. Este vorba de barbie. De cand am aparatul de la Philips, am incercat si alte zone: picioare, inghinal,axila. Voi explica totul cu lux de amanunte in urmatoarele articole, iar daca cumva apare vreo neclaritate, te rog sa imi spui, stiu ca sunt fete care au citit blogul cap-coada si vreau sa va asigur ca toate nedumeririle au un raspuns.
xoxo.

Alina Canura - Anghel spunea...

Ai promis, trebuie sa ne satisfaci curiozitatea! Eu abia astept sa citesc!

Ramona Dancea spunea...

Ma intereseaza foarte mult subiectul. Astept articolele!

Calin Andreea Daniela spunea...

eu am avut o incercare...am fost la 3 sedinte de epilare definitiva si m-am mutat din oras...asa ca, au fost in zadar eforturile mele...sunt curioasa daca la tine au dat rezultat...caci sunt destul de costisitoare...apropo, folosesti acasa gel si iti dai cu lama inainte?

Katyna spunea...

Si eu de abia astept articolul!
Nu stiam ca Philips are un astfel de aparat, si sunt curioasa cat de eficient este. :P

mania blog spunea...

Asteptam articolul!

adela sirghie spunea...

Acasa nu folosesc gel, dar dau cu lama.