duminică, mai 20

Parfumul rozelor de mai

 Am intrat in DM cu gandul sa imi cumpar batoane de susan cu miere(un deliciu, preferatele mele) insa am vazut standul de la Alverde pe care nu l-am bagat in seama pana in acest moment. Pentru ca aveam timp, am zabovit putin sa vad si sa testez aceste produse. Ca prima impresie, demachiantele si uleiurile faciale( asa-numitele uleiurile uscate) mi s-au parut demne de luat in seama. Preturile sunt mici spre modice. Am fost sedusa de o apa de trandafiri pentru ten sensibil, pe care am si cumparat-o, deoarece mi-am propus sa iau o pauza de la ceaiurile de rozmarin/busuioc. Este usoara, racoroasa si parfumata sublim aceasta apa de roze. O folosesc in dulcele stil clasic, pe post de lotiune tonica, dupa demachiere. Insa am pus-o si in pulverizator, ca sa ma pot bucura de ea dupa dus, dupa ce folosesc o masca faciala, sau cand vreau sa imi racoresc tenul. Daca imi amintesc bine, pretul ei a fost 10 sau 11 lei. Exista si varianta pentru ten mixt, cu alge de mare, dar pe mine ma tenta nespus de mult apa de roze si nu regret ca am cumparat-o, deoarece nu imi ingrasa deloc tenul. Ambalajul este ieftin, saracut chiar, eu am gasit repede un alt recipient, ca sa ma pot bucura pe indelete de parfumul rozelor de mai. Dar produsul e bun, eu il voi recumpara.

Din aceeasi gama, foarte tentante mi s-au parut servetelele demachiante, intentionez sa le cumpar si pe ele negresit, dupa ce termin ce am achizitionat din Spania, de la %DIA. De gama de make-up Alverde nu am fost deloc incanata, texturile mi s-au parut greoiae(dar recunosc faptul ca testerele lor nu aratau deloc bine), insa demachiantele mi-au placut mult.

14 comentarii:

Toma Aurora spunea...

Am avut si apa de trandafiri pentru fata si servetelel demachiante. Ambele m-au fermecat prin mirosul delicat, de trandafiri de dulceata.

In acelsi timp mi s-au parut delicate si nu mi-au provocat neplaceri.

Multe produse Alverde mi-au placut si nu imi amintesc decat de un un sigur produs care mi-a creat neplaceri: demachiantul bifazic vernil. Dupa ce ma demachiam simteam uleiul din compozitie in ochi si nu reuseam sa il indepartez decat cu picaturi Visine.

adela sirghie spunea...

Cu greu gasesti o compozitie acceptabila la demachiantele bifazice pentru ochi. Si eu am testat foarte multe.Putine au fost cele care m-au multumit.

Mimoza spunea...

Ce-mi place mie cum scrie Adela despre produse... mai o metafora, mai o comparatie... :) o seara faina!

Calin Andreea Daniela spunea...

Mi-a dat si mie sora mea o data sa ma demachiez cu un servetel demachiant din aceasta gama si mi-a placut... :)

Lavender Thoughts spunea...

Si eu obisnuiesc sa transfer lotiunile tonice in recipiente cu pulverizator,pe care apoi,le pastrez la frigider.N-am fost niciodata tentata de gama alverde,cred ca citisem la un moment dat ca ar fi produse banale,fara cine stie ce impact.Insa ador mirosul de roze....Sa-l folosesti cu rezultat!

iulika_ct spunea...

Buna.
Te rog sa scrii cateva cuvinte si despre produsele cosmetice luate de la %DIA. Am fost si eu, dar nu mi-am luat nimic pentru ca voiam sa citesc pareri despre acestea.
Merci si o zi frumoasa.

adela sirghie spunea...

@Iulika: servetele demachiante fata si ochi penru tenul sensibil am luat, era o oferta foarte buna. Am scis despre ele in urma cu o saptamana, pe blog. Imi plac mult, demachiaza catifelat, se afla la loc de cinste, pe noptiera mea.

Camelia Andrasescu spunea...

Pe mine nu m-au incantat f. tare servetelele demachiante pt ca desi erau f. finute totusi in anumite portiuni erau stravezii, extrem de subtiri si se vedea prin ele. Nu stiu daca a fost doar un defect al acelui pachet sau asa sunt toate.

adela sirghie spunea...

@Camelia: dar ac servetele demachiante isi faceau treaba?Eu nu incarc prea mult tenul, fdt+blush, pudra doar uneori pe zona T, in strat subtire.

Alexa spunea...

Eu am avut gelurile de dus de la Alverde pe care le recomand calduros datorita lipsei parabenilor si a celorlalte chimicale toxice pentru organism (ftalati, EDTA, triclosan, DEA, etc, etc) pe care le regasim din belsug in toate gelurile de dus ale marilor branduri din supermarketuri.

Karen spunea...

Am avut si eu servetelele demachiante de la Alverde si n-am fost prea incantata de ele. Senzatia mea a fost ca aveau prea putina lotiune demachianta pe ele, erau cam uscate, si cred ca din cauza asta nu si-au facut prea bine treaba, din pacate. Cel putin pentru zona ochilor, eu nu le recomand, poate doar pentru fata, cand porti un machiaj lejer, fara fdt rezistent la apa.

Demachiantul din aceeasi gama, cu apa de roze, in schimb, ca si tonicul de fata, mi-au placut foarte mult. Demachiantul e foarte bun, nu incarca si demachiaza bine, chiar si machiajul ochilor, fara sa irite.

In categoria servetele demachiante ieftine si bune eu am gasit de curand, si le folosesc zilnic, servetelele de la Elmiplant cele cu nectar de gutuie, pentru tem mixt.Demachiaza bine, nu sunt foarte subtiri sa-ti iasa degetele prin ele cand le folosesti, au destul demachiant pe ele, fara sa ti se scurga pe fata totusi :)...ce mai, imi plac la nebunie!
Le folosesc doar pe fata, totusi, pentru ochi prefer discheta imbibata bine cu demachiant, ca sa nu fiu nevoita sa frec zona ochilor prea mult, ca si-asa ma trezesc dimineata cu niste cearcane de toata frumusetea:((.

adela sirghie spunea...

Da, servetelele de la Elmiplant sunt imbatabile si in cazul meu. Le-am laudat ori de cate ori s-a ivit prilejul. Si pe un blog de beauty se iveste mereu cate un astfel de prilej. Dar cred ca merita . Sunt incredibil de ieftine si incredibil de bune.
Insa ma gandeam chiar acum ce inseamna puterea infirmatiei: faptul ca multe fete s-au pronuntat aici impotriva servetelelor demachiante cu roze de la Alverde, ma face sa le doresc mai putin ca inainte, sa fiu mai ezitanta chiar. Un servetel uscat si straveziu de subtirel este ultimul lucru pe care mi-l doresc. Insa acum as vrea sa incerc laptele demachiant:)
xoxo

Camelia Andrasescu spunea...

Adela , din cate retin nu erau foarte bine imbibate , dar nici eu nu folosesc prea multe produse pt. fata, cel mai mult rimel si ruj ,uneoari FDT.Trebuia insistat in zona ochilor cu toate ca nu am mascara waterproof. Le-am folosit dar nu am fost prea incantata si nu le-as mai recumpara .

Geta spunea...

cred ca imi voi lua si eu servetele demachinate