sâmbătă, mai 12

Jurnalul meu de beauty din primavara lui 2012-partea a treia

Ma gandeam ca poate ar fi cazul sa incep sa scriu la jurnalul de beauty de vara, insa luna mai este ultima luna de primavara, oricat de cald ar fi afara, asa ca varianta din titlu mi s-a parut cea mai potrivita. Plecasem la Barcelona hotarata sa cumpar servetele demachiante micelare de la firma Comodynes(despre care am citit in Vogue). Se gasesc in farmacii sau parafarmacii(din cadrul supermarketurilor). Sunt nou lansate pe piata de ge si imi starnisera interesul. Nu am mai incercat nimic de la Comodynes si este una dintre marcile care ma atrageau de multa vreme. Insa am intrat intr-un supermarket DIA%(cautand cu totul si cu totul altceva) si am descoperit servetelele lor demachiante. Erau ieftine si la oferta-doua pachete la pret de unul(30X2 =60 servetele, ideal pentru o consumatoare constanta, ca mine). Au costat ...in jur de un euro si jumatate, cred. Pentru cele care nu stiu, DIA% este un Carrefour mai ieftin, axat pe produse de baza. La sectiunea Parfumerie, au, sub marca DIA% , cateva produse de ingrijire: demachiant, lotiune tonica, vreo doua creme de fata, una pentru maini, un sampon, un balsam, un dizolvant de unghii(si acesta mi s-a parut interesant la prima vedere) Cand am luat de pe raft servetelele demachiante, nu cred ca aveam nicio asteptare de la ele. Eram foarte curioasa si ma gandeam cu mare bucurie ca le voi incerca in dimineata urmatoare. Lucru care s-a si intamplat, de altfel. Am ales varianta pentru piele sensibila, fata si ochi, fara alcool, evident. M-am gandit ca daca nu sunt ok, le voi folosi pe post de servetele umede pentru maini, sau ca le voi gasi oricum o utilitate.
Sunt eficiente, racoroase, placute in contact cu pielea, nu lasa filtru gras. Se descurca ok si cu zona sensibila din jurul ochilor, insa aici recomand un eye make-up remover special, Au suficient demachiant incat sa vrei sa le recumperi pentru fata, dar nu indeajuns de mult incat sa nu trebuiasca sa insisti in jurul ochilor pentru o demachiere corecta. Oricum, parerea mea e ca daca un servetel are prea mult demachiant, va curge din el si senzatia nu va fi prea placuta. Nu sunt uscate si aspre, in ciuda pretului mic. Am numai cuvinte de lauda la adresa lor. Daca treceti vreodata pe langa ele, aratati-le consideratie, deoarece merita cu prisosinta.
P.S. Am scris acest review deoarece multe fete s-au aratat interesate de produse pe care le gasesc numai in Spania.

7 comentarii:

roxana_4u95 spunea...

Nu am auzit despre aceasta firma pana acum,dar sper ca pe viitor sa am ocazia sa cumpar produse de la ei..dat fiind faptul ca traiesc intr-un oras destul de mic..unde posibilitatile de a cumpara anumite produse sunt foarte mici!

Madalina spunea...

DIA% !!!!! N-am mai auzit de Dia% de o gramada de timp, de cand eram la scoala in BCN. Era printre supermarketurile mele favorite. Mi-ai trezit amintiri foarte placute, din "tineretile" mele. Mercadona si Caprabo ai incercat?

Lavender Thoughts spunea...

Nu stiam de ce-mi suna atat de cunoscut!Eu am niste servetele autobronzante pentru fata si corp de la Comodynes Convenient Cosmetics.Se vindeau si la bucata si in cutii aurii.Si am mai avut si o crema de accelerare a bronzului,plus un balsam de buze.Daca nu ma insel erau intr-un mini kit.

adela sirghie spunea...

@Madalina: Mercadona-da, Caprabo-nu. De fapt am intrat in ce mi-a iesit in cale. Am mai fost in Eroski si in Alcampo.
Noutatea e ca nu mai poti plati cu card visa romanesc decat in Sorli Disount. In rest-cred ca au dat interzis vise-lor de Romania, le refuza la casierie in toate supermarket-urile:(
Stiai acest lucru?

Anonim spunea...

Buna Adela! Am auzit despre deschiderea unui nou magazin Sephora pe Magheru si de acel discount de 20% pentru produse benefit si dr brandt. As vrea sa profit de aceasta reducere. Am un buget de 300- 400 lei si chiar am chef sa il fac praf intr-un weekend pe cosmetice. Ce imi recomanzi de la cele doua branduri? Am tenul gras. Mi-as dori poate un fond de ten pt vara sau un blus sau microdermoabraziunea. Multumesc anticipat pentru raspuns! Cristina

adela sirghie spunea...

@Cristina: microdermabraziunea dr Brandt mi-a placut foarte mult, dar are un pret extrem de ridicat:(
De la Benefit am incercat Coralista, care este un blush foarte frumos, dar are cateva particule stralucitoare incorporate, care maresc optic porii pielii(in special daca tenul tau e gras), deci trebuie sa incerci acest produs inainte. Initial, mi-a placut foarte mult, apoi am ales sa cumpar blush mat(de la Sisley sau by Terry), deoarece nu mai vedeam frumusetea blush-ului, ci doar porii mei mariti:(

adela sirghie spunea...

@Cristina: De la Benefit eu am folosit pe post de fdt some-kind-a gorgeous: are acoperire mica, este oil free si are o textura matasoasa. Mie mi-a placut, deoarece nu aveam mullte de "ascuns" in acel moment, insa si aici atentie, deoarece mi-au scris fete care au fost foarte dezamagite de el...asadar iti recomand sa il incerci inainte de a-l cumpara, deoarece si acesta este un produs destul de scump, chiar si cu reducerea de 20%.