miercuri, februarie 06, 2013

Beautynews: AVON merita aplauze:)

Intreaga poveste poate fi citita AICI.
In urma scandalului cu Antena 1 (emisiunea Acces Direct), iata ca Avon a decis sa isi retraga publicitatea, pentru ca numele firmei sa fie in continuare asociat cu frumusetea, ingrijirea si decenta. Poate ca in acest moment, emisiunile tabloide isi vor masura cu o mai mare grija nivelul de josnicie pe care vor sa il atinga. Beauty rulz! Pam pam!
Credeti ca L'Oreal va face acest pasa sau va astepta in liniste sa treaca furtuna?

9 comentarii:

Anonim spunea...

antena 1, nu 3 :)

ana spunea...

Super. Sper sa nu fie singura companie care decide sa faca acest pas.

Aurelia spunea...

Foarte bine au facut ! Ce au facut cei de la Antena 1 este josnic!

Ela Iliesi spunea...

Nu stiu ce au facut mai exact cei de la Antena dar imi place ca au luat atitudine cei de la Avon.

Bloomberg, Euronews si alte canale de stiri dovedesc ca oamenii pot urmari cu mult interes si alt gen de emisiuni.

Se zice ca romanii se uita numai la otv si alte prostii dar ca sa se uite la ceva bun trebuie in primul rand sa le oferi ceva bun la care sa se uite.

Andreea spunea...

Ar fi fost si mai de aplaudat daca ar fi luat aceasta decizie inainte de tot acest scandal mediatic! Oricum, tot e bine si asa!

Ancka spunea...

Nu stiu ce s-a intamplat la acea emisiune, dar ma bucur ca cei de la Avon au luat atitudine.. Sincer, emisiunea Acces Direct mi se pare de cea mai joasa speta, niste subiecte care nici nu merita discutate, ce sa mai zic, decat ca ar trebui sa faca pasul pe care l-au facut cei de la Avon cati mai multi sponsori, poate vor face ceva si cei din staf de la Acces Direct.. POATE.

Cecilia spunea...

Carcotasii denumeau emisiunea de la Antena nu Acces Direct, ci ABCES DIRECT.
Si li se potriveste 100% noua denumire. Nu cred sa fie o emisiune mai josnica pe canalele romanesti decat aceasta.
Asa le trebuie!

adela sirghie spunea...

Sigur, pentru Avon este o perfecta campanie de PR cu buget ZERO, imi dau seama de acest lucru. De altfel, a fost si primul meu gand in momentul in care au inceput sa curga informatiile despre cazul Acces Direct.
Dar faptul ca acum "trag spuza pe turta lor" e un merit direct.
Daca nu o faceau era mai bine? Daca ramaneau in pluton cu L'Oreal si nu reactionau nu ar fi fost nici avalugul acesta in care se pun probleme de genul "La ce bun CNA?" "Cat de departe poti merge cu abjectia si cat poti profita de prostia oamenilor?" "Unde este opinia publica din Romania" scl...

Laura spunea...

Sunt tare curioasa daca vor urma si altii exemplu Avon. Pana una alta, iata ce se intampla...

http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-14174944-reactia-antena-group-dupa-avon-retras-reclamele-acces-direct-judecata-jurnalistul-petrisor-obae-afirma-avon-implica-intr-actiune-manipulare-mediatica.htm