sâmbătă, februarie 9

Dulapiorul parfumat al Adelei

Intotdeauna gasesc lucruri interesante in sifonierul meu. Din cand in cand, ca in aceasta sambata de exemplu, il primenesc, si tare ma mir, caci mereu descopar lucruri frumoase, de care am uitat, sau altele, care ar trebui transformate, cusute, putin reparate. Niciodata nu m-am plictisit ordonand sifonierul meu parfumat. Bineinteles, lucrurile de care vreau sa ma despart vor fi puse toate AICI, in zilele urmatoare. Ca de obicei, asistenta mea tacuta si extrem de curioasa este Ringhishpinghi, care tresare la fiecare lucru nou pe care il scot.
Voi cand ati ravasit ultima oara sifonierul?

3 comentarii:

Camelia Andrasescu spunea...

Si eu iubesc sa-mi stiu toate lucrurile in ordine, haine, pantofi sau cosmetice, asa ca din cand in cand dau totul peste cap pentru o mai buna utilizare a spatiului si pentru a gasi mai usor ceea ce caut. Si noaptea gasesc exact pe rafturi ce am nevoie, stiu cu exactitate ce am in dulapuri.

Annamaria spunea...

Saptamana trecuta imi trecu un gand prin minte ca ar trebui sa bag sifonierul in revizie, a trecut cam mult timp de cand am aranjat ultima data totul, in jur de 5 luni. Bineinteles, lenea e mare, timpul scurt... Citind articolul tau astazi, mi-am facut curaj si am terminat cam jumatate :)). Merci pentru motivatie, Adela! :)

Mihaela spunea...

Ultima data l-am rascoloit la inceput de ianuarie, asa, ca de an nou. Atunci am renuntat la aranjarea dupa culori in favoarea celei dupa grosimea materialului. Acum, dimineata, gasesc mai usor haine groase, grosute, subtirele.
La vara, voi reveni la culori. Atunci mai toate hainele o sa fie subtiri si o sa ma gasesc, "azi vreau sa ma imbrac in galben", nu "azi vreau ceva mai gros", cum ma gandesc acum.