luni, februarie 11

JUST TEASING:)

"A cunoaste-nseamna iarna,
A iubi-e primavara!"

Maine, 12 februarie 2013, voi da startul unui nou giveaway. Evident, sunt invitate toate cititoarele blogului meu. De data aceasta, voi extrage zilnic cate o castigatoare:)
Cuvantul cheie: PRIMAVARA (anotimpul meu preferat) Vrea cineva sa ghiceasca despre ce giveaway este vorba?
Later edit: va rog nu uitati sa verificati AICI daca indepliniti conditiile generale de participare la giveaway-urile de pe blogul meu.

21 de comentarii:

claudia_mami spunea...

este cumva legat de cele 14 si 24 feb sau poate de 1si 8 martie ?

MissBodescu spunea...

hmmm... un parfum floral si primavaratic? :D

Camelia Andrasescu spunea...

Cate o oja OPI pentru unghii vesele in culori de primavara!

Zuzele spunea...

eu cred ca am ghicit deja ;)

carmen spunea...

culori vesele de primavara - ojele ar fi mai variante si cu colectii de anotimpuri

ilda76 spunea...

Sa fie OPrImavara?! :)

Ilda
Lavender Thoughts

MissBodescu spunea...

m-am gandit mai bine :)
OPI Euro Centrale? :D

Lili spunea...

Primavara..hmm probabil un giveaway cu oje in culori specifice primaverii sau un blush sau un fard sau, sau:)

adela sirghie spunea...

...sau altceva, profund si delicat ca un haiku:
“Chiar şi atunci când floarea se scutură, noi continuăm să o iubim. Acesta este adevăratul suflet al unui japonez: florile care mor nu sunt un lucru trist.”

Laura spunea...

Poate o carte din biblioteca parfumata?:D

iri spunea...

Un parfum delicat?

Federova spunea...

OPI, petale roz pe unghii? ;;)

alexandra d spunea...

oje dragute si primaveratice?

Cleopatra Mândruț spunea...

cred ca e o gama noua parfumata cu aroma de flori de cires! :*

Bianca Roxana spunea...

Un parfum cu miros de primavaraaa!

Cecilia spunea...

Un rasfat pentru suflete?

iri spunea...

Buna Adela, iti scriu aici si nu la postarea cu giveaway-ul ca sa nu te incurc. Trebuie neaparat sa povestim momentul in care am primit/cumparat/sustras de la mama/matusa/sora/bunica un parfum sau este in regula orice intamplare legata de lumea asta mare a parfumurilor?

adela sirghie spunea...

Initial m-am gandit sa fie vorba despre primul parfum, dar sigur ca aprecize creativitatea:)

iri spunea...

Ce bine:) Eu nu am baietoasa cand eram mica, insa nu m-au pasionat rujurile, parfumurile, ojele, dar aveam si eu pasiunea mea: tocurile.
Peste cativa ani, daca vei mai organiza un asemenea giveaway si va avea aceeasi cerinta, promit sa povestesc care a fost primul parfum incercat de micuta mea :)
p.s. Cred ca nu ar fi deloc rau sa faci o postare pe celalalt blog despre spitalele din Bucuresti, daca ai avut intamplari neplacute. Eu de cand sunt insarcinata, parca am descoperit o lume noua, pe care imi doresc sa nu o fi descoperit vreodata.

adela sirghie spunea...

Uite un articol folositor pentru tine. Ioana, cea care are blogul, are o pisica ciocolatie, care este sora mai mare a Ciocolinei mele:)
Sa imi spui ce parere ai:
http://www.printesaurbana.ro/2013/02/bebelusii-si-animalele-de-casa.html

iri spunea...

Articolul acesta parca e facut special pentru mine. De cand ti-am lasat comentariul respectiv in legatura cu pisica, vreau sa-ti spun ca am inca o pisica:) Iubitul meu a gasit-o in parcare la serviciu, i-a dus de mancare cateva si pana la urma a adus-o acasa. Nu vreau sa-ti spun reactia rudelor, insa ne amuzam pe seama lor. Nici rudelor sa ma necajeasca, mai ales ca am avut ceva probleme.
Multumesc pt articol :)