joi, octombrie 7

Azi imi place....


De multa vreme imi doresc o pereche de botine cu siret, decupate in fata, cum sunt acestea,  semnate Michael Kors, in fascinanta nuanta taupe, pe care le-am gasit astazi pe Shopbop.
Nu mi-am cumparat pana acum asa ceva, pentru ca mi s-au parut cam prea indraznete pentru mine, insa am vazut de curand o prietena purtand acest gen la un eveniment si am reconsiderat problema. Ale ei erau negre cu siret, cu un toc subtire si inalt si prin urmare si mult mai sexy decat modelul din imagine, dar eu prefer tocurile groase pentru ca sunt mult mai comode si pot rezista cu ele si pe ele fara probleme, intreaga zi.

DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

6 comentarii:

Dana spunea...

Sunt foarte frumoase si sexy, dar... mie nu mi se par tocmai practice. Adica vara mori de cald, iarna iti ingheata degetele. E normal, de fapt, ca cele mai misto chestii in moda nu sunt practice :))

realbadpisy spunea...

la ce frig e pe la mine le-as prefera fara gaurica din fata :P

adela sirghie spunea...

se poarta cu ciorapi grosi-grosi:)

Ana-Maria spunea...

Foarte faine! :X

Magda spunea...

vai ce sexy sunt .si eu ma visez de mult cu o pereche de botine cu siret

Magda spunea...

vai ce sexy sunt .si eu ma visez de mult cu o pereche de botine cu siret