luni, octombrie 25

Bugetul meu de beauty si criza


Chiar daca ai tenul mixt sau gras, iarna trebuie sa utilizezi formule mai hidratante. Daca vara foloseai gel sau spuma pentru demachiat, acum poti incerca lotiuni sau creme pentru curatarea fetei, gasesti o multime de variante pentru tenul mixt.
Pe de alta parte, daca vara trecuta ai lasat la o parte creme pentru ca ti se pareau prea "grase" sau"grele" si iti faceau tenul sa luceasca, acum este momentul sa le mai dai o sansa. Le poti folosi pe toata fata, sau numai pe portiuni, pentru ca de cele mai multe ori, numai zona T este cea care te supara. Daca totusi crema ti se pare nepotrivita pentru tenul tau, chiar si in anotimpul rece, o poti folosi pentru gat si decolteu.
Sau, daca te dai cu creme de noapte, foloseste-o pe post de crema de noapte, iar ziua revino la formule oil-free.
Vorbesc din experienta: de multe ori am reciclat creme si am ajuns la concluzia ca multe dintre formulele care mi se pareau imposibile primavara sau vara, in anotimpul rece, aceleasi creme s-au transformat in adevarate oaze de aur pentru tenul meu.
Acelasi lucru se intampla si cu parfumurile. Daca in urma cu doua sau  trei luni apreciam citricele si ierburile gen Hierbas de Mallorca sau Hierbas de Ibiza, acum nu ma mai incalzeste decat ceva gen Flower Bomb de la Viktor&Rolf.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

3 comentarii:

Katyna spunea...

Ahh...daca mi-as aduce aminte sa ma dau cu crema si pe decolteu de fiecare data cand o aplic pe fata...mi-as asigura vreo cativa ani de "conservare" a pielii.
Eu as mai avea un truc. Au fost perioade cand am avut doar o crema care se adresa tenului gras,evident ca vara mi-era tocmai buna. Iarna insa, daca tenul mi se mai usca pe ici colo...completam cu putina crema de galbenele.

Madalina spunea...

Adela, am nevoie de un sfat de la tine: cum am mai spus in diferite comment-uri, am tenul gras si acneic. Am fost saptamana aceasta la dermatolog (dna Miruna Chelemen) care mi-a recomandat direct (fara alte intrebari, investigatii, analize de sange) sa fac un peeling mediu. Am cautat pe google si am vazut imagini infioratoare cu persoane care tocmai suferisera aceasta "interventie". Ai incercat vreodata aceasta metoda? Da rezultate?

adela sirghie spunea...

Hello, Madalina, eu nu am incercat si nici nu intentionez sa fac asemenea experiente in cabinetele din Romania. Eu iti recomand microdermabraziunea de la dr Brandt, pe care o folosesc si eu.