marți, august 16, 2011

Ce exercitii fac eu acasa1:)

Pentru ca multe dintre voi m-ati intrebat de exercitiile pe care le fac acasa la saltea, va prezint astazi doua dintre ele, pentru intarirea feselor. Mi-au fost recomandate de instructorul de fitness, cand mergeam la sala, dar le-am gasit si pe eva.ro, cu explicatii si gif-uri foarte bune.

Pentru primul exercitiu ai nevoie de o gantera de 2 kg(eu le-am cumparat de la Carrefour). Stai dreapta, cu picioarele departate, putin mai departate decat distanta umerilor. Indoaie genunchii, pastreaza trunchiul drept, revino la pozitia initiala. Efectueaza trei serii a cate zece exercitii.
Pentru cel de-al doilea exercitiu-te sprijini cu palmele si cu genunchii de podea(saltea). Palmele se tin in dreptul umerilor si genunchii in dreptul coapselor. Pastreaza piciorul indoit si genunchiul la 90 de grade. Ridica piciorul pana ce coapsa este paralela cu podeaua. Revino la pozita initiala, dar fara a atinge podeaua, ca in imagine. Trei serii a cate zece exercitii.
Dupa cum vedeti, nu sunt grele si pot sa garantez ca sunt eficiente.
Tomorow-To be continued:)

9 comentarii:

Eyya spunea...

Pe cel de-al doilea il practic si eu cu regularitate,e foarte eficient,mai ales pentru posterior:D :>:>

Anonim spunea...

Adela, faci din fiecare exercitiu cate 3 serii a 10 , pe zi? Sau repeti circa juma de ora aceste serii?

Multumesc
Claudia

adela sirghie spunea...

@Claudia: aceste doua exercitii sunt numai pentru posterior. Fac trei serii a cate zece zilnic, apoi lucrez celelalte grupe musculare. Voi prezenta in zilele urmatoare si restul: coapse, brate scl.

Anonim spunea...

Multu´:) Vroiam sa ma asigur ca 3 serii a cate zece din fiecare, sunt suficiente pentru posterior.(cred ca au un oarecare efect si asupra coapselor)

Claudia

adela sirghie spunea...

Da, exact. Si cele pe care le faci pentru coapse au efect si asupra feselor:)

Butterfly spunea...

Pe primul il fac si eu dar fara gantere iar cel de-al doilea il fac intr-o serie de exercitii pentru fese. Sunt foarte bune, eu la inceput oboseam foarte tare cand le faceam dar cu timpul m-am obisnuit cu ele.

Ana spunea...

Exercitiile pe care le vei posta zilele urmatoare fac parte din exercitiile pe care le practici intr-o zi?
De cand ai inceput sa faci sport? Se vad rezultate?
Eu am facut pana la 8 luni sport, bineinteles mult mai moderat de pe la 6 luni, mi-am revenit dupa nastere ,dar parca m-ar tenta sa o iau de la capat.Eu ma bazez mult pe inot si alergare in parc.

adela sirghie spunea...

Da, lucrez mai multe grupe de muschi in fiecare zi. Rezultatele se vad in trei luni.

Natural spunea...

Atentiune-ateniune! Datorita acestui articol, sambata 20 august orele 08:08 trecute fix, te regasesti printre protagonistii Blog and roll. Nu incercati sa furati startul ca e nasol :) (nu se exista pagina pana atunci :) Spor!