sâmbătă, noiembrie 10

Castigatoare OPI Germany

13 castigatoare avem in aceasta seara de sambata.
Iata lista:
1 Cornelia Elena
2 Hapi 2233
3 Cecilia(cipiana)
4 Lavi
5 Marilena Nadirlea
6 Cristina Lupu
7 Kabakaya Sevignur
8 Lili Ciungan
9 Andreea Costache
10 Ral Diaconescu
11Cristina Gabriela(gen.crys)
12 Oana Nicolae

Si premiul surpriza- al 13-lea-Ile(Ileana Fritea)

Va rog mare atentie: astept adresa completa+numarul de telefon +numele real intr-un singur mail pana luni seara cel tarziu pe adelasir at yahoo punct co punct uk
In cazul in care pana luni seara nu imi trimiteti datele, voi alege alte castigatoare.
Nuantele vor fi alese de mine, aleatoriu, din cele 12 minunatii Germany by Opi.
Castigatoarele din Bucuresti vor fi invitate la sediul Topline pentru a-si ridica personal premiile, iar fetele care nu locuiesc in capitala vor primi premiile acasa, prin curier.
Intrucat vor urma si alte giveaway-uri frumose, le rog pe cititoarele care nu au castigat de data aceasta, sa nu fie dezamagite...


19 comentarii:

claudia_mami spunea...

felicitari castigatoarelor !

Adelina Eneșca spunea...

uf! :( nu a fost sa fie ...felicitari castigatoarelor!

Cornelia Elena spunea...

Multumesc muuult! Prima mea oja OPI!

Raluca spunea...

Felicitari :-) !

Mihaela Pojogu spunea...

felicitari norocoaselor!!! :)

cosmofever spunea...

Desi in general nu sunt chiar nenorocoasa, e clar ca OPI eu nu o sa castig niciodata :))
Chiar ma si amuz ca am incercat!

Unknown spunea...

felicitari castigatoarelor!

Annamaria spunea...

Yeeeyyyyy felicitari castigatoarelor ;;)!!!!!!!!!!

speranta spunea...

felicitari.

ilda76 spunea...

Felicitari castigatoarelor!:)

Jane spunea...

felcitari fetelor

Ben spunea...

Ma pregateam sa dorm si am vrut inainte sa verific daca..poate cine stie am avut noroc,cand imi vad numele printre caatigatoare:)))am sarit din pat,nu sunt obisnuita sa castig lucruri ci doar sa le achzitionez din propriul buget,de aici si entuziasmul:)) am trimis mail,multumesc mult :* Sev

Anonim spunea...

Speechless!!!! Restul am scris pe mail si FB
Cand o sa ajung in "tara mea" si-o sa am produsele pe pabute o sa scriu pe blog despre ele
Hug

Cecilia spunea...

O zi minunata si o veste pe masura! Multumesc Adela ca mi-ai oferit ocazia sa incerc mult visatele ojele OPI!
O seara frumoasa!!

Gavriloi Adina spunea...

Felicitari castigatoarelor!

Laura spunea...

http://fashionandbeauty.ro/pictures/articlegallery_62209.jpg

:D:D

iri spunea...

felicitari!

coco spunea...

felicitari fetelor !

Cecilia spunea...

Acum mi-a livrat curierul cadoasul cu oja OPI. Foarte frumoasa!
De-abia astept s-o incerc!
O zi frumoasa!