joi, noiembrie 8

Doar o vorba sa-ti mai spun...

Multe cititoare mi-au scris ca le pare rau ca nu pot participa la giveaway-urile de pe blogul meu, deoarece nu au facebook si nu doresc inca sa intre in aceasta comunitate. Dar eu le invit sa citeasca cu atentie punctul 4 din "conditii generale giveaway"-click AICI, deoarece vor avea o surpriza. Pot participa, conditia fiind GFC+feedburner+mail catre 5 prietene.
Acest paragraf a existat mereu la punctul 4, nu este adaugat recent.
Asadar, as vrea sa stiti ca absolut toate cititoarele blogului meu sunt invitate sa participe, daca doresc, evident, la giveaway-urile organizate de mine. In cazul in care mai aveti nelamuriri, puteti sa imi scrieti un comentariu la postarea aceasta, "Doar o vorba sa-ti mai spun"
Giveaway Opi Germany se va incheia maine, pe-nserat, asadar, daca doriti,  inca aveti timp suficient pentru inscriere.
Va reamintesc faptul ca inscrierea la giveaway se face numai la postarea principala, in niciun caz aici sau la rubrica de conditii generale giveaway. Inscrierile de aici vor fi publicate, dar nu vor putea fi luate in considerare.
Mult succes va doresc!

19 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pt giveaway :)
Daca nu primesti multe spamuri , scoateti acele cuvinte de verificare. Pe unele bloguri nu comentez din cauza lor. Sunt pierdere de vreme.
Scuze, e doar o sugestie. Dar sunt sigura ca si altii care vor sa comenteze gandesc ca mine :D

adela sirghie spunea...

@hapi2233: am pus cuvintele de verificare dupa ce am primit foarte multe spamuri. Cateva dintre ele aveau si virusi si mi-a fost frica sa nu pierd tot blogul din cauza lor. Sunt peste 3 ani de postari aproape zilnice...
Stiu ca este foarte dificil sa comentezi din cauza verificarii, dar trebuie sa imi asum acest risc, pentru ca nu stiu alta protectie eficienta.
Imi pare rau ca nu se mai poate comenta la fel de usor ca altadata, dar nu am deocamdata ce sa fac:(

Cecilia spunea...

Felicitari ca esti aproape de cititoarele tale cand intampina dificultati.
Da, acele cuvinte sint cam enervante, insa daca este spre binele blog-ului tau, se poate face o concesie, nu?
O zi buna!

Nina spunea...

Am o intrebare putin diferita de topicul acestui post, insa sunt sigura ca ai auzit de produsele Alverde de la Drogerie Markt.
Am citit pe tot felul de site-uri cum ca acest produse, ca formula, sunt mai bune decat cele de mass market. Tu ce parere ai despre aceste produse? Pe mine de la ei, m-ar interesa gelurile de dus, creme de corp, peeling-urile, cremele de maini, poate si demachiantele. Insa nu cred ca mi-as cumpara o crema de fata sau sampon. As vrea sa stiu ce parere ai, avand in vedere ca , cunosti mai bine sistemul de promovare si esti mai familiarizata cu tot ceea ce presupune domeniul de beauty.
Suna foarte frumos, produse ieftine, ingrediente cat de cat naturale, dar oare asa o fi?

Anonim spunea...

Am inteles...Pentru mine comentariile sunt foarte importante- in sensul ca ma bucur sa am cat mai multe. Comentez si eu, pe mai multe bloguri din blogroll si ma gandesc cum ar fi daca toate ar avea cuvinte de verificare :) Iar pe blogger de multe ori trebuie sa fii foarte atent ca sa vezi ce scrie in acele patratele.
Am fost multumita cu Akismetul, mi le-a oprit pe toate (spamurile adica)

Unknown spunea...

http://www.facebook.com/doina.diaconescu.9
Doina Diaconescu
doina.diaconescu@gmail.com
nuanta preferata german -icure

Unknown spunea...

http://www.facebook.com
doina.diaconescu.9
Doina Diaconescu
doina.diaconescu@gmail.com
nuanta preferata german -icure

georgiana state spunea...

Super giveaway! Oja OPI ne-o dorim toate :-D
fb: georgiana state
gfc: georgiana
share:http://www.facebook.com/georgiana.state/posts/502670493091369
email: georgianapicioroaga@yahoo.com
grea alegere sa aleg o nuanta cand toate imi plac extrem de mult! Poate fiindca se poarta f tare movul as alege:Everymonth is Oktoberfest .:-) Thx!

Lili spunea...

"Va reamintesc faptul ca inscrierea la giveaway se face numai la postarea principala, in niciun caz aici sau la rubrica de conditii generale giveaway. Inscrierile de aici vor fi publicate, dar nu vor putea fi luate in considerare.
Mult succes va doresc!"
Cred ca atunci cand organizezi giveaway-uri, pe langa bucuria pe care o faci fetelor, cred ca uneori te si enervezi sau te consideri neinteleasa...

adela sirghie spunea...

@Lili: nu neaparat. Ma gandesc la faptul ca sunt multe fete tinere, la inceput de drum, poate e primul giveaway la care participa, nu sunt familiarizate cu blogging-ul...
Asadar, tu participi la giveaway, LIli?

Lili spunea...

Am ojele care imi plac din colectia asta si nu mi s-ar fi parut corect sa particip:) Le tin pumnii fetelor in schimb.

adela sirghie spunea...

@Lili: atunci te invit la Neutrogena:)

Anonim spunea...

Ti-am trimis un comentariu, intrebandu-te de produsele Alverde. Sper ca l-ai primit, vroiam sa stiu parerea ta despre ele. Am tot citit pe forumuri in dimineata asta si am vazut ca unele din produsele lor sunt certificate ca fiind vegane..insa pretul e prea mic, asta imi da anumite suspiciuni. Legat de cuvintele acelea folosite impotriva spam, daca ar fi fonturile mai clare ar fi extraordinar:) dar nu cred ca tine de tine, nu?

adela sirghie spunea...

@Anonim: apa de roze am folosit de la Alverde, mi-a placut foarte mult, o voi recumpara cu siguranta. Una dintre cititoare mi-a scris ca s-a dus sa isi achizitioneze apa de roze si ca apoi a mai cumparat si demachiantul si uleiul de roze...era foarte multumita si fericita, mi-a si scris. Uleiul era uscat, intra repede in piele si nu lasa urme grase.
Eu te sfatuiesc sa iei intai un produs, de exemplu demachiantul sau apa de roze si sa vezi daca ti se potriveste gama, apoi treptat, mai poti achiziotiona si altele.
Alverde se vinde bine si in Germania, unde curentul bio-eco-vegan scl este mai bine reprezentat.

adela sirghie spunea...

@Nina: acum am gasit comentariul, scuze, ti-am raspuns la celalalt comentariu, l-ai gasit?

adela sirghie spunea...

@hapi2233: o sa ma informezsi eu despre Akismetru atunci, multumesc pentru sugestie. Am vazut ca multe fete au un pop-up cu pagina de facebook a blogului, care apare atunci cand deschizi prima pagina, ce spui despre el?

Cecilia spunea...

Nina,
Eu folosesc produsele Alverde de 1 an si ceva. Samponul si balsamul nu m-au incatat si eu nu am prea mari pretentii de la aceste produse, intrucat probleme cu parul nu prea am. Deci, nu ti le-as recomanda.
In schimb gelurile de dus, sapunurile solide si cele lichide sint cele mai reusite, le cumpar mai ales pe cele in editie limitata.
Atat am probat, atat iti pot spune.
Este in mediul online, site-ul Gabrielei (manie.ro) de pe care te poti documenta.
Sper Adela sa nu fie o problema ca l-am scris. Daca da, te rog sterge comentariul, nu e cu suparare.
O zi buna sa aveti!

Anonim spunea...

Da, am crezut ca nu s-a trimis pentru ca internetul prin stick imi da mari batai de cap. Multumesc Adela si Cecilia.

adela sirghie spunea...

@Nina: ca sa nu il uit printre inscrieri la giveaway l-am salvat in draft si apoi nu mai stiam ce am facut cu mailul, de aceea nu a mai aparut...