joi, noiembrie 22

Nivea pure&natural, un demachiant bunicel

Eu am cumparat oarecum la repezeala laptele demachiant pure&natural de la Nivea, deoarece ramasesem fara niciun strop si nu aveam nici timp, nici inspiratie sa caut altceva. M-a atras pentru ca avea o picatura miiica miiica de ulei de argan in compozitie si pentru ca iar mi se facuse dor de mirosul de curat  pe care il au produsele Nivea.
Este un lapte demachiant consistent, cu o textura destul de greoaie pentru un ten mixt(desi este catalogat ca fiind potrivit "pentru toate tipurile de ten"), curata bine si cu mare usurinta fond de ten, pudra, blush+ impuritatile care se strang peste zi din cauza poluarii. Nu lasa deloc filtru gras, insa daca ai tenul mixt, normal spre gras, ca al meu, vei simti nevoia sa stergi imediat cu discheta cu lotiune tonica.
Lasa pielea moale si catifelata, dar simti ca e prea mult, ca textura e prea grea, prea cerata. M-am temut sa nu imi blocheze porii, dar nu a  fost cazul, nu s-a intamplat nimic, in afara de senzatia deja descrisa mai sus, ca e un produs cam greoi pentru ten mixt, chiar daca suntem in anotimpul rece.
Nu mi-a displacut, dar nu il voi recumpara. De fapt, chiar sunt bucuroasa ca mai am putin si se termina. O lotiune sau un gel demachiant ar fi fost mult mai potrivite pentru mine, aveti dreptate, dar am vrut neaparat lapte demachiant, ca sa rasfat tenul cand se raceste vremea.
Am ramas si putin uimita, deoarece produsul nu are parfumul Nivea. Ce recumpar de la ei in mod constant este demachiantul pentru ochi sensibili, pe care il socotesc unul dintre cele mai reusite incercate de mine vreodata, iar raportul calitate-pret este imbatabil.
Cred ca a costat 17 lei si l-am cumparat de la Mega Image.

3 comentarii:

SILVIA spunea...

such a pretty blog
in love with it!! =P
xx

Alexandra G. spunea...

incearca nivea aqua effect refreshing cleansing mousse... e buna si la un pret convenabil :D

adela sirghie spunea...

Da, am vazut si eu varianta mousse si mi-o voi lua. Dar dupa e termin pure&natural Nivea, voi incepe ceva mai sofisticat, demachaint si serum cu vitamina C de la Medik8, sunt tare curioasa...