luni, noiembrie 26

Zambila:)


Mi s-a parut interesant sa aflu ca zambila este planta mea protectoare, asa ca am publicat putin mai jos intreaga epopee, puteti verifica sub auspiciile carei plante v-ati nascut:

Violeta: 22 decembrie – 1 ianuarie; 25 iunie – 4 iulie
Trandafirul: 2-11 ianuarie; 5 iunie-14 iulie
Aloe: 12-24 ianuarie; 15-25 iulie
Muscata: 25 ianuarie – 3 februarie; 26 iulie – 4 august
Tradescantia: 4-8 februarie; 5-13 august
Ficusul: 9-18 februarie; 14-23august
Amarilia: 19-28 februarie; 24august-2septembrie
Cactusul: 1-10 martie; 3-12septembrie
Azaleea: 11-20 martie; 13-22septembrie
Zambila: 22-31 martie; 24 septembrie-3octombrie
Crypthomeria: 1-10 aprilie; 4-13octombrie
Ciclama: 11-20 aprilie; 4-13octombrie
Nucul: 21-30aprilie; 24octombrie-2noiembrie
Iasomia: 1-14mai; 3-11noiembrie
Rozmarinul: 15-24mai; 12-21noiembrie
Asparagusul: 25mai-3iunie; 22noiembrie-1decembrie
Portocalul: 14-23iunie; 2-11decembrie
Orhideea: 13-23iunie; 12-21decembrie
Saxifraga: 21martie
Feriga: 24iunie
Lamaiul: 23septembrie
Hortensia: 21 decembrie

13 comentarii:

Alexandra G. spunea...

tot zambila :D:D 23 martie :P

Mihaela spunea...

Eu ma incadrez la iasomie. Dragut, o sa mai caut cateva detalii despre ea.

Camelia Andrasescu spunea...

Eu sunt violeta (3 iulie)!

Cecilia spunea...

Am primit si eu descrierea asta. Cred ca ceva e in neregula: eu nu m-am regasit pe nicaieri, se repeta 1 perioada la 2 flori: Crypthomeria si Ciclama.
Zambilutele sint niste plante subapreciate: arata superb (putin mov :p) si miros si mai si.
Din pacate raman in umbra.
O zi frumoasa si optimista asa cum sint ele!

Natural spunea...

La mine este nucul :) Imi place cum miroase frunza de nuc, asa ca e ok :)

Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa de sezon.

Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

adela sirghie spunea...

Da, zambilele sunt niste minunatii: delicate, fragile, dar cu miros puternic, de neuitat.

adela sirghie spunea...

@Camelia Andrasescu: ar fi interesant sa gasesc si aracterizarile, dar nu m-am intersectat pana acum cu ele

Adina Iordan - Let’s be Gorgeous Blog spunea...

Ce coincideță :D
Și floarea mea tot zambila este.Sunt născută pe 25 septembrie.

Ioana spunea...

Eu nu vreau trandafirul... se poate să schimb cu laleaua ?

adela sirghie spunea...

@Ioana: am intrebat si se poate, dar numai dupa 100 de genuflexiuni:)

Irina Radu spunea...

Eu figurez la trandafir, dar floarea mea de suflet este frezia, apoi irisul si apoi zambila :)

ilda76 spunea...

Io mi-s trandafir! (10 iulie)
:*

Ilda
Lavender Thoughts

adela sirghie spunea...

Oh, dar cati trandafirashi avem:)