vineri, septembrie 20

Beautynews: Artistry Youth Xtend

Mereu mi-a fost foarte neclar cand am auzit o fata de 25-26 de ani spunand cat de buna este o anumita crema antirid pentru tenul ei. Sunt nedumerita mai ales la capitolul in care spune, foarte convinsa, ca i-a intins pielea si i-a estompat ridurile, caci il consider un capitol in care competentele ar trebui sa inceapa in momentul in care te apropii de 40 de ani, iar pielea are nevoie de stimuli puternici pentru a putea sa-si mentina aspectul tanar. Dar de fapt vreau sa vorbesc despre Artistry Youth Xtend. Eu folosesc de cateva zile serumul, caci am participal la lansare. Nu, in pozele de mai jos nu vreau sa va arat tenul meu fara riduri, ci vreau sa va spun ca am inceput sa folosesc anti-wrinkles numai dupa ce am trecut bine de 30 de ani. Sigur, poti incepe si la 25, dar in aceasta zona parerile sunt oarecum impartite: unii sunt de parere ca e bine sa previi, altii sunt de parere ca ar trebui sa mai astepti. Eu inclin sa tin partea celor care spun ca ar trebui sa mai astepti, chiar daca multe fete ma vor socoti "de moda veche". Insa cel mai bine vei stii chiar tu, daca ai invatat sa te uiti in oglinda si ai invatat lucruri despre tenul tau.
Asadar: care crezi ca este varsta potrivita pentru tratamente antirid? Cand ai inceput? Cand crezi ca va veni momentul? A venit deja?
Iata si cateva detalii despre serumul concentrat, promite multe si promit si eu  ca voi reveni cu amanunte dupa ce il voi testa pe indelete:

"Bogat in LifeSirt, un extract din frunze de mirt (planta mediteraneeana) ce stimuleaza cresterea cu 280% a productiei naturale de proteine. O combinatie speciala de ingrediente naturale de ingrijire, antioxidanti si agenti pentru calmare, ce confera epidermei o protectie deosebita, hidratare si hranire cu beneficii anti-rid. Combinatia contine un extract din fructe de baobab african, coacaze negre, cirese acerola verzi precum si alte plante cu efecte miraculoase asupra tenului. La aceste ingrediente naturale pretioase se adauga formula exclusiva cu peptide Micro-X6 , care creste activitatea colagenului si actioneaza direct pentru a reduce aparitia liniilor fine si a ridurilor."

13 comentarii:

Unknown spunea...

majoritatea produselor de la ei sunt bune.desi nu am incercat crema antirid,le am pe cele din gama beautycycle earth restoring si sunt super multumita

adela sirghie spunea...

Dar ce varsta ti se pare potrivita pentru un tratament anti-rid? Ai estimat cand va fi momentul cheie pentru tine?

Dana M spunea...

Cred ca momentul de la care e bine sa trecem la creme antirid depinde de necesitatile tenului si mai putin de varsta. Spre surprinderea mea am vazut fete de 24 de ani cu riduri profunde (in special in zona ochilor, asa numitele "laba gastei") si in acele cazuri mi se pare adecvata o gama de ingrijire antirid.

Anonim spunea...

Eu am inceput la 35 de ani sa folosesc creme anti-rid.Acum la 40 de ani nu regret, nu am riduri profunde si nici "laba gastii" nu s-a format inca.

ale saioc spunea...

Da, sunt de acord cu ce spune Dana.

Eu am 24 de ani si am un inceput de riduri. Cred ca problema tenului tine de mai multi factori, nu numai de ce creme folosim, dar si pe mine ma bate gandul sa incep sa lupt impotriva lor. Mi-e teama sa nu devin cu timpul imuna la cremele antirid si pe la 40 de ani sa-mi curga fata pe jos :))

Sorina spunea...

Da, exista fete de 24 de ani cu riduri pronuntate, exista persoane de 35 de ani cu un chip angelic... adica nu doar fara riduri, ci si cu o anumita seninatate si relaxare (necautate, nejucate, ci care vin din interior, nu dintr-un fond de ten bun).
Exista femei uratele ca fizionomie, sau femei preocupate de creme, sau de moda sau de silueta, exista fete frumoase dupa care intorc capul (de admiratie :-), pe tenul carora eu nu decelez farduri, adica, intr-un cuvant, sunt multi factori (unii interiori, altii nu; unii controlabili, altii nu) care contribuie la "cat de frumoase si relaxate ne simtim zi de zi", ceea ce contribuie la ridurile de expresie, pana la urma.

Revenind la creme, eu vad importanta in primul rand hidratarea: atat la 24, cat si la 35, la 45 sau la 60.
In rest, putine creme antirid au realmente dovezi stiintifice (respectiv retinoizii pe prim loc si hialuronicul pe loc secund), in rest, totul pentru mine este o poveste.
Sigur ca uneori am chef sa rasfoiesc povesti, sa arda focul in soba, sa mangai mindfulness pisicul...
Si imi fac si mea culpa: la 36 de ani nu folosesc crema (vai mie :-), sau mai exact folosesc crema de hidratare atunci cand imi aduc aminte - de cateva ori in decurs de luni de zile.

Dar de fapt, am scris acest post pentru ca imi plac blugii tai foarte mult - ne poti destainui cum ii cheama?

adela sirghie spunea...

Eu nu imi amintesc sa fi vazut vreodata fete cu riduri profunde la 24 de ani. Dar cunosc insa foarte multe fete care isi imagineaza ca au.

adela sirghie spunea...

@Sorina: sunt blugii mei preferati, i-am luat de la J Brand, din Spania. Modelul este flare jeans-Love Story. I-am luat in urma cu doi ani si i-am purtat de foarte multe ori, pur si simplu nu ma pot satura de ei...

Sorina spunea...

Banuiam ca ei sunt (blugii), ai mai scris parca undeva pe blog despre J Brand. Sunt foarte faini, sa ii porti sanatoasa si cu buna dispozitie! :-)

Partea cu ridurile la 24 de ani... intr-adevar, nu e obisnuita, dar exista - de exemplu, daca dialoghezi cu persoane implicate in traficul uman, primul lucru observabil este ca aspectul fetei este mult peste varsta din buletin. In general, persoanele care trec prin traume, pot avea aceasta particularitate - adica, in general, aceasta meserie (cea mai veche din lume) nu este o optiune, o alegere libera, ci urmare a unor traume, sau imprejurari de viata nefericite.

Cecilia spunea...

In cazul meu, dupa 30 de ani am schimbat cremele in ceea ce priveste compozitia, trebuie sa fie mai hranitoare. Le folosesc cu uleiuri de luminozitate si se spune antirid. Nu stiu cat e de adevarat, riduri am (ok pentru varsta mea) insa am inceput sa le vad eficienta. De asemenea au in compozitie unt de shea, ulei de argan si de migdale, ceea ce se potriveste tenului meu.
Deci, ca raspuns, da, dupa 30 de ani am schimbat tipul de crema pentru ca si tenul meu se cam schimba.

adela sirghie spunea...

@Lola's Box: nu, am vazut si eu, nu ai ce sa regreti:)

adela sirghie spunea...

@Sorina: sigur, cazurile despre care vorbesti tu sunt speciale. Viata traita astfel imbatraneste inainte de vreme si lasa o amprenta ingrozitoare.

adela sirghie spunea...

@Cecilia: da, la fel am procedat si eu.