joi, septembrie 12

OLDIES but GOLDIES

Nu stiu de ce, dar iata ca simt nevoia sa incep cu cele mai vechi produse pe care le folosesc, la care pur si simplu nu am putut renunta de-a lungul anilor.

Pe primul loc se afla nu una, ci doua palete 5 Couleurs de la Christian Dior pe care le am de o vesnicie si par nemuritoare. Una este Woodwork 610 pe care am folosit-o atat pentru sprancene cat si pentru smoky eyes. Se pare ca in acest moment a fost scoasa din productie si nu am gasit poze cu ea pe net. De pozat nu mai am ce poza, acum, in septembrie 2013, mai pot doar ii racai cu voiosie marginile.
A doua, din care am calculat eu ca ma mai pot infrupta cel putin pana in 2014 toamna, este celebra Beige Massai 705 (initial Discretion), pe care o lauda si Lisa Eldridge si o aseaza la "favoritele tuturor timpurilor". Pana nu se termina, nu voi cumpara altele:


Pe locul doi-Infrarouge nuanta China 05 care arata asa: un portoclaiu indecent, indecent cu un strop de corai in el.
Desigur, nu pot purta culoarea aceasta intensa pe buze, nu mi se potriveste, imi face dintii sa para portocalii(chiar asa, ce oroare, nu am vazut pe nimeni sa arate bine cu aceasta nuanta-poate doar daca are toti dintii pusi) insa o combin cu un nude foarte deschis de la Cargo-nici acesta nu mi se prea potrivea, era prea deschis, de fiecare data cand il incercam, aveam impresia ca sunt stravezie sau cu febra 40. Dar am descoperit ca daca le combin, iese o nuanta placuta si naturala. Nu ma "dau" cu rujul de la Chanel, ci doar tapotez buzele.
Iata si gloss-ul Blu_Ray Cargo, nuanta Laredo:




6 comentarii:

Andreea spunea...

Arata foarte bine trusa Chanel. Pacat ca nu pot sa o vad si cealalta piesa nemuritoare, dar pe moarte :)

Andreea spunea...

Corectez: Arata foarte bine paleta Dior, pacat ca nu pot vedea si cealalta piesa nemuritoare, si totusi pe moarte, din pacate :)

adela sirghie spunea...

hahaha:)
asa este, nemuritoare ca pur si simplu nu pot scapa de ea. Am vrut de nenumarate ori sa o arunc, dar a rezistat. Asa ca am zis ca o consum...si o tot consum... deci deocamdata nu stiu daca are moarte, a scapat din prea multe, de prea multe ori, de-a lungul unui timp foarte indelungat.

adela sirghie spunea...

Nu o sa spun niciodata cat de veche este, pentru ca nu vreau sa dau un asa exemplu cititoarelor mele:)

asias spunea...

Palete 5 Couleurs de la Christian Dior are de ce sa fie nemuritoare. Si eu am palete de culori atat de dragi incat, chiar daca stiu ca a trecut acel an de la deschidere (cine mai crede in el?) nu pot sa le arunc, pur si simplu.
Mie si rujul mi se pare splendid aplicat singur. Este adevarat ca nu stiu cat de tare se vede pe buze dar culoarea lui este...de vis.

adela sirghie spunea...

@asias: este o culoare minunata si vibranta, as purta-o pe unghii, mi-as cumpara rochi si fuste, curele sau genti... dar pe buze nu mi se potriveste:(
Principala vina: face dintii sa para mai galbeni...