luni, septembrie 9

Luisa Spagnoli

Prima lansare(la care am participat) din septembrie: magazinul Luisa Spagnoli din Baneasa Shopping City. M-am indragostit de o Fedora, dar am plecat acasa cu o bratara lata alb/negru(o puteti vedea in cea de-a treia fotografie, pana cand o sa ii fac mai multe foto). Dupa cum vedeti, in pozele oficiale eu sunt foarte serioasa, pur si simplu nu imi reuseste niciun zambet:




De retinut:
Luisa Spagnoli a fost cea care a introdus firele de Angora ( în 1920, în tricotaje), folosind, pentru prima oara, blana iepurelui de Angora pentru a crea un fir moale, omogen şi foarte uşor. Procesul prin care așa-numitele "fire de Angora Spagnoli" erau preluate din blana de iepure se realiza cu ajutorul unui pieptene special.
Pe mine m-a cucerit poza alb/negru de mai jos, în care zeci de femei(randuri, randuri, siruri-siruri) piaptănă, imbracate in ceea ce eu cred ca este uniforma de serviciu, cu mare atentie si cu mare drag, tot ataţia iepurasi :) 

8 comentarii:

Butterfly spunea...

Serioasa... dar frumoasa :*

Hapi spunea...

Toate ca toate dar tu esti rapitoare!

Adelina Eneșca spunea...

Esti tare frumoasa Adela!

Cecilia spunea...

Iti sta foarte bine cu parul lasat liber!
Niste poze foarte reusite!

adela sirghie spunea...

Multumesc, multumesc!
Nu stiu de ce, dar pusa "la perete" pentru poza ma simt tare stinghera, de aceea iau o figura trista.
Oare ce ar spune un psiholog despre acest lucru?

Diana spunea...

Ce dor mi-a fost de activitatea ta pe blog :)
iti doresc o toamna frumoasa :)

Mihaela Pojogu spunea...

Imi place cum iti sta cu palarie!

adela sirghie spunea...

Cred ca imi voi cumpara una. As fi vrut neagra, dar nu aveau decat gri, caramiziu si maro.