vineri, iunie 19

bijuterii chopard


Mi se pare foarte elegant ca atunci cand iti compui tinuta, sa iei in calcul un singur accesoriu. Sunt foarte incantata cand pot sa ies din casa fie cu un singur inel mare, cu o pereche de cercei si atat, o singura bratara, un colier sau un pandantiv. Seturile de cate trei chestii de genul bratara, colier si cercei, oh, Doamne, asortarile divine, in continuare atat de populare, clar, nu sunt pentru mine, nu ma reprezinta! Maxim doua, colier si cercei, cercei si inel, bratara si colier, insa numai in cazuri speciale. Bratarile multiple sau lanturile multiple si siragurile de margele le numar ca fiind unul singur. Daca am bratari multiple mi se pare deja prea mult sa porti si cercei. Daca am siraguri de margele la gat, ma limitez la ele. Pe wish list sunt cerceii din imagine de la Chopard, iarasi nu stiu cat costa dar din moment ce wish list inseamna dreaming, nu-i asa ca nu conteaza?

2 comentarii:

Zuzele spunea...

desi ti-am mai spus o data, o repet: cerceii sunt dementiali!!! nici nu vreau sa stiu cat costa :) prefer sa raman la ideea, ca poate, vreodata mi-i voi cumpara si eu :) macar vreo replica ;))

adela sirghie spunea...

public rar la sectiunea de so chic so cute, profilul blogului meu fiind beauty, dar cerceii mi s-au parut asa de frumosi, diamante pure taiate in forma de inima, incat nu am putut sa nu le dau un loc pe beautynews.