marți, iunie 2

sephora very sexy lip balm


Imi plac mult balsamurile de buze care hidrateaza, protejaza de soare si nu sunt foarte lipicioase. Am descoperit Very Sexy Nourishing Lip Balm cu SPF15 care intruneste toate aceste conditii. In plus, e imbogatit cu unt de shea si vitamine, are un efect stralucitor perlat, e trandafiriu in cutie, dar foarte natural si proaspat pe buze. Se poate folosi si ca baza fixanta pentru ruj. Nu trebuie sa pui mult, o cantitate mica face buzele sa straluceasca si sa fie tres sexy. Este ideal pentru plaja pentru ca are indice de protectie 15, este ambalat intr-o cutiutza chic, deci nu are cum sa curga in geanta daca e topit de soarele puternic si se poate aplica si reaplica simplu, cu mana, in timp ce stai la soare. Eu deocamdata il aplic cu pensula, pentru ca asa am impresia ca pot controla mai bine cantitatea, si pentru ca nu am mai fost la plaja de 2 saptamani.

Niciun comentariu: