miercuri, iunie 17

vera wang rock princess


Astazi am testat Rock Princess de la Vera Wang, recenta reinterpretare, creata de Calice Becker si mi-a placut mai mult decat cea clasica, cu care v-am batut la cap in postarile mai vechi. Motiv pentru care ma grabesc chiar acum sa va descriu impresiile. Este un floral fructat, muult mai vanilat, mai misterios si mai complicat decat prima versiune. Dar, pe de alta parte, pare cu totul si cu totul nou. Ca si cum micutza si fermecatoarea printesa a crescut intre timp si ar vrea sa se duca la un nightclub. Asaaa, cam... fara sa ceara voie parintilor. Am considerat mereu reinterpretarile la parfumuri ca fiind niste variante mai soft, de fapt mai slabute, dar va rog sa ma credeti ca aici nu este cazul. Miroase a prajitura de vanilie, dar parca a dark vanilla, imbogatita cu heliotrop, iasomie, para alba, bergamota, trandafir, mosc, iris si nuca de cocos. M-a cucerit de la primul fasss, cum procedeaza o adevarata printesa. Am incercat astazi mai multe parfumuri noi noutze, o sa va dau amanunte despre toate in urmatoarele zile, dar am ales Rock Princess pentru ca pur si simplu mi s-a lipit de suflet. Daca a mai incercat cineva acest parfum, va rog sa imi scrieti impresiile, se pare ca am facut o obsesie!

2 comentarii:

natty spunea...

nu inteleg unde l-ai testat pentru ca eu l-am cautat in bucuresti dar nu l-am gasit
poate afara?

adela sirghie spunea...

cred ca l-am testat la importator, la everet, nu cred ca in magazin.
insa le voi intreba pe fetele de acolo unde comercializeaza vera wang rock princess, trebuie sa il incerci!