marți, iunie 23

dr brandt microdermabrasion


Primul lucru la care m-am gandit azi dimineata cand m-am trezit, a fost ca imi simt tenul foarte foarte incarcat. Sufocat. Transpirat. Uleios. M-am dus repede si m-am uitat in oglinda: din fericire, nu imi aparuse niciun cos peste noapte sau ceva de genul acesta, in masura sa ma intristeze iremediabil. Asa ca mi-am revenit repede. M-am gandit ca din cauza caldurii din ultimele zile, a soarelui, a transiratiei prafului, noxelor si o groaza de nu stiu cate alte lucruri pe care nu are rost sa le enumar, tenul meu imi da semnale ca se sufoca. Fa ceva, parca imi spunea! Si cum eu sunt de parere ca nu trebuie sa ignori nciodata micile semnale de atentionare pe care ti le da corpul tau, m-am uitat prin borcanasele din baie. Si am gasit exact ceea ce cautam, un borcanas negru, plin cu particule exfoliante gata sa imi faca pielea mai fina, sa ma scape de senzatia ca am un ten sufocat si plin de ulei. Nu m-am mai demachiat. Am umezit fata si am luat o cantitate mica de crema de microdermabraziune din cutie, si am inceput sa masez usor, usor de tot fata. Spun usor, pentru ca particulele sunt destul de abrazive si daca freci prea tare o sa ai impresia ca te tai pe fata. Nu te speria, nu te tai, dar este o senzatie destul de ciudata, pentru ca microdermabraziunea este muuult mai puternica decat un scrub obisnuit. Pe cutie scrie ca este indicata pentru orice tip de ten, dar eu cred ca mai degraba rezultatele se vad pe o epiderma mixta sau grasa, ca a mea. Am insistat pe zona T, iar nasul meu a beneficiat din plin de tratament. Am spalat bine fata, si la final, am aplicat un strat generos de apa termala de la Ivatherm. Apoi m-am uitat in oglinda. Tenul meu era stralucitor, celulele moarte care imi sufocau tenul nu ma mai agresau, parca fusesera dizolvate, iar tenul era cu toate acestea calmat si catifelat, datorita amestecului de acid lactic, jojoba, aloe vera si ceai verde. Pentru rezultate optime, se recomada folosirea cremei de 2 ori pe saptamana, cu o pauza de 3 zile intre aplicari. Gasesti la dr Brandt si microdermabraziune pentru corp, dar eu nu am incercat decat formula pentru fata.

13 comentarii:

zada spunea...

am o intrebare: cat costa minunea asta de care ne-ai vorbit si de unde se poate achizitiona? ca mare dreptate ai, tenul pe timpul verii poate fi capricios, are nevoie de grija sportita.

adela sirghie spunea...

este un produs scump, costa 275 ron la sephora il gasesti.

Zuzele spunea...

aseara cand faceam baie, fix la tine ma gandeam :)) am vazut borcanelul cu scrub de la Sabon si mi-am amintit ce ai scris tu zilele trecute! chiar daca este pentru corp, l-am folosit si pentru fata si este foarte foarte ok! Scrubul asta pare un pic uleios initial, insa imediat ce ti-ai tamponat pielea cu prosopul, a disparut pelicula aia uleioasa si ramane o piele incredibil de fina, curata si minunat mirositoare :) si este mai ieftin decat cutiuta ta neagra..este in jur de 80 RON

adela sirghie spunea...

si mie imi place sabon, nu am incercat insa scrub-ul de la ei. Cat despre micodermabraziune, aceasta este trecuta la tratamente profesionale de obicei si este mai puternica si mai profunda decat scrubul, de aceea nu este recomandat sa o folosesti mai des de 2 ori pe saptamana.

Anonim spunea...

Buna ziua as dori sa va pun si eu o intrebare in legatura cu produsele de la Dr Brandt.Acest produs se poate folosi si in momentul cand ai acnee sau se foloseste doar in momentul cand fata este mai curata?Eu am tenul gras si imi apar puncte negre sau cosulete din cand in cand.

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu l-am folosit si cand aveam cateva cosuri, dar am un ten rezistent. In general, se evita produsele abrazive cand fata ta este in suferinta, insa depinde mult si de toleranta tenului tau. Cu punctele negre se impaca bine, le ia din capacul cu impuritati, dar la pustule-cele rosii, ar putea irita. Evita, pe cat posibil, sa freci prea tare zonele in care simti ca sunt probleme.

Anonim spunea...

Multumesc pentru sfat.Cand imi voi achizitiona produsul chiar asa voi proceda.Vreau sa va spun ca acum vreo doua zile mi-am facut si eu tonicul acela din rozmarin.Pur si simplu este minunat.Cat despre masca din miere nu mai zic...este super!!!!!!!A facut minuni pe pielea mea !!!!!!!!

adela sirghie spunea...

neaparat sa ne spui daca a avut rezultate pe tenul tau!!

Anonim spunea...

cu tenul meu destul de grasun:) si cu caldurile de afara eu am ajuns sa foloses o zi da una nu microdermabrasion,de care sunt foarte incantata.

am mai folosit (si inca folosesc) de la Dr Brandt vaccum -este foarte fain elimina punctele negre si pores no more (varianta gen fond de ten,adica e colorata crema) care face porii aproape invizibili

am mai folosit si alte produse care la mine nu au avut efect...
seara buna

adela sirghie spunea...

Sunt curioasa si eu sa vad cum este vacuum, am auzit numai laude despre el. Si eu am anti-aging mattifying lotion din gama pores no more, dar e crema simpla oil free, fara culoare. Si eu am sentimentul ca strange porii mei labartati:)

Anonim spunea...

Buna,Adela!
Am si eu o rugaminte:te poti interesa la Sephora daca au adus la noi Detoxigen de la dr Brandt?Eu am cautat si in Baneasa si in Afi si nu am gasit,desi am auzit ca ar fi aparut si la noi
Multumesc mult!!!

adela sirghie spunea...

@Anonim: am intrebat, astept sa imi raspunda...

Anonim spunea...

Multumesc,Adela!