joi, martie 13

Cele 12 castigatoare OPI BRAZIL


Iata lista cu cele 12 castigatoare si lacurile lor fermecate, dorite si asteptate:

1. Ana Maria (Nica)- Red Hot Rio
2. Ralucauca-Opi Scores a Goal
3 Bianca Ion- Sao Paolo Over There
4 Colour Me Pretty-Where Did Suzi's Man
5 Andreia Nes-Kiss Me, I'm Brazilian
6 Ioana Moldovanu-Next Stop The Bikini Zone
7Alexandra D-Toucan D if You Try
8 Crenguta Oprisan-I just can't Cope-cabana
9 Sibel Badici-Live Love Carnaval
10 Madalina Matanie-Amazon On, Amazon Off
11Amalia P-Don't Bossa Nova
12 Cosmina Alexandra -Taupe-Less Beach

Astept cat de repede posibil datele voastre complete. Apoi, cand voi avea lista completa, va voi anunta cand sunt pregatite cadourile sa plece spre voi. Castigatoarele din Bucuresti vor fi asteptate cu buletinul la sediul Topline pentru a-si ridica lacurile, iar cele din afara capitalei isi vor primi cadourile prin curier.
Deadline: sambata ora 12.
Va multumesc tuturor pentru participare si va invit cu mare drag si la celelalte giveaway-uri de pe blogul meu.

10 comentarii:

Mădălina spunea...

Ce mod minunat de a-mi inveseli ziua! Multumesc din suflet! Te pup :*

Unknown spunea...

ieeeeee, ce zi de 13 norocoasa, multumesc foarte mult!!! unde trebuie sa iti scriem datele?

adela sirghie spunea...

adelasir at yahoo punct co punct uk

Ioana spunea...

De azi nu mai cred in superstitii desi pana acum, jur, toate amenzile din viata mea le-am primit intr-o zi de 13 ! Dar azi s-a schimbat situatia si topai de bucurie. Multumesc muuuult !

Cosmina spunea...

Doamne, Adela, esti minunata! :*
Iti multumesc pentru surpriza, mi-au dat lacrimile de fericire, astfel de surprize sa tot am in fiecarfe an de ziua mea! <3 Acum iti trimit si info cu datele mele.
Uraaaaaaaaaaaa!

ColourMePretty spunea...

Multumesc mult, dupa o zi plina de ghinioane stupide descopar ca am totusi noroc si un motiv serios sa inchei zambind. :*
Am trimis acum datele.
Sa ai o seara buna!

Alexandra D spunea...

Multumesc mult Adela. Sunt fericita! De abia astept sa incerc noua nuanta OPI.

Sibel spunea...

Mi-ai facut seara mai frumoasa <3 <3 Multumesc Adela,pentru surpriza frumoasa :* :*

Daniele spunea...

Offffff, eu nimic, nimic...... :(

Unknown spunea...

Felicitari castigatoarelor, mi-as fi dorit sa fiu una dintre ele! :D