marți, martie 18

Manifest pentru expresivitate



Draga mea,
un singur om te va insoti de-a lungul intregii tale vieti, doar unul singur: tu insati.

Asadar, iubeste-te. Daca inca nu te iubesti nebuneste, invata sa o faci, e timpul...
Razi. Petrece timp cu tine si fa pace cu sufletul tau. In fiecare seara.
Nu te culca suparata pe tine insati.
Invata sa-ti ingijesti frumusetea, caci tinerete fara batranete si viata fara de moarte nu exista decat in basme.
Iar ridurile nu se numara, se trateaza.
Asadar nu ti le numara, nu le masura, trateaza-le!
Cu eleganta, cu zambete, cu creme performante.
Manifestul tau pentru expresivitate trebuie scris intr-un registru relaxat, caci o doamna numai asa castiga cele mai mari batalii: cu zambetul pe buze.
Continuarea textului si invitatia de a participa la manifestul pentru expresivitate lansat in colaborare cu Eucerin pot fi vizualizate AICI

Photo: Alex Galmeanu
Hair: Dorina Bulgaru/Make-up: Mihaela Vasile

7 comentarii:

Orjen spunea...

Interesante fotografiile, Adela, iar sfaturile... excelente. E multa poezie in vorbele tale si in imaginile renumitului fotograf cu care ai lucrat.

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Imi place mult, mult a treia poza.
It's So You! Chiar daca nu te cunosc super bine imi da impresia ca ti se potriveste perfect. :)

Choose to shine spunea...

Au iesit super pozele :D preferata mea este cea din mijloc
http://chose-to-shine.blogspot.com/

adela sirghie spunea...

A fost o sedinta foto cu peripetii, caci eram racita, aveam febra si ma simteam aiurea rau de tot. As fi vrut sa ma pot bucura mai mult, caci Alex Galmeanu a fost foarte atent si simpatic. Si mie imi plac pozele. Nu cred ca am vreo preferata dintre cele trei, imi place felul simpatic in care se aliniaza toate trei.

Camelia Andrasescu spunea...

Esti super draguta, ma bucur sa te vad in aceste poze minunate!

Raluca L.C. spunea...

Esti tare frumos surprinsa in aceste poze Adela! Cred ca a fost o experienta foarte placuta, cu toate ca erai racita.
Te pup!

Anonim spunea...

Si mama te iubeste la fel de mult