luni, martie 24

The Body Shop-Vitamin E Overnight Serum in oil


Acum ceva vreme filozofam pe acest blog de beauty si spuneam ca viitorul, cred eu, va fi al celor care inteleg ca o formulare de genul jumatate serum, jumatate ulei(uscat) este atat eficienta cat si extrem de placuta pentru ten, prin usurinta cu care este aplicata si prin gradul mare in care ingredientele patrund in epiderma si derma.
The Body Shop Vitamin E Overnight Serum in Oil este o minunatie pentru tenul meu si de aceea ma grabesc sa va povestesc despre el. Dupa iarna 2013/2014 si dupa raceala care parca nu se mai sfarsea, tenul meu a ramas destul de deshidratat, tern si devitalizat. Orice i-as fi facut, parca lipsea ceva. M-am gandit ca poate isi revine incetul cu incetul, ca tot ceea ce fac eu pentru el are rezultate reale, insa nu eram pe de-a- ntregul multumita. Ma gandeam ca poate organismul este slabit, cu imunitatea la cote de avarie si ca isi va reveni in timp, odata cu acesta.

Am inceput chiar sa folosesc produse pe timpul noptii, ca sa dublez aportul ingredientelor care sa ma ajute sa revin mai repede pe linia de plutire. Poate vi se pare ca exagerez cu atata grija si nu vreau sa va contrazic, dar atunci cand deja ai alocat multa vreme, multi bani si multa, multa  grija ca tenul sa arate bine, nu te impaci deloc cu ideea ca iarna care a trecut ti-a stricat socotelile.
Overnight serum in Oil este un ulei-serum care intra in piele destul de rapid(unu-doua minute), nu lasa deloc filtru gras, iar dimineata tenul este hidratat si stralucitor, isi regaseste rapid pofta de viata si arata bine in lumina de primavara. Eu cred ca toate review-urile despre el vor fi pozitive, si nu ma hazardez cand spun ca il consider un must-have in domeniul hidratarii. Lasa tenul matasos si curat dimineata, deloc uleios, chiar daca ai tenul mixt/gras. Contine vitamina E si un amestec de sase uleiuri organice extrem de hidratante: germeni de grâu, floarea soarelui, jojoba, marula, susan şi soia.

Il poti folosi ca si produs unic pe timpul noptii, dar si in combinatie cu crema obisnuita de seara.
Se aplica cu pipeta(ideal!) se pun doua-trei picaturi mici in podul palmei si se incalzesc cu degetele, apoi masezi usor pe fara.
Il folosesc si pentru gat si decolteu, si acestea au nevoie de ingrijire speciala, mai ales daca ai intrat in zona 30+
Ma declar impresionata, nu ii gasesc niciun singur punct slab. Sper sa apara si formula Overday cu SPF! Probabil ca daca l-as fi folosit pe timp normal, de liniste si pace cu tenul meu, as fi fost mai rezervata, insa cum am vzut ca mi-a rezolvat o problema, nu pot fi decat, la randu-mi, generoasa.
28 ml, 79 lei, in magazinele The Body Shop.

FULL INGREDIENTS
Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Dicaprylyl Carbonate (Skin-Conditioning Agent), Triticum Vulgare Germ Oil/Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (Emollient), Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil (Skin-Conditioning Agent), Helianthus Annuus Seed Oil/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil (Emollient), Sesamum Indicum Seed Oil/Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Simmondsia Chinensis Seed Oil/Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient/Skin Conditioner), Parfum/Fragrance (Fragrance), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Benzyl Benzoate (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Eugenol (Fragrance Ingredient), Citral (Fragrance Ingredient), Anisyl Alcohol (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster)

30 de comentarii:

marie spunea...

Detaliezi asa bine calitative produsului, încât cred ca o sa-mi cumpăr si eu.

Marioara spunea...

Buna Adela,acest serum poate fii folosit si pe un ten tanar ?

adela sirghie spunea...

@Marie: chiar mi-a facut bine, iar rezultatul s-a vazut peste noapte, sper sa am parte de cat mai multe comentarii ale fetelor care l-au folosit.

adela sirghie spunea...

@Marioara: da, hidratarea este esentiala chiar si atunci cand esti foarte tanara si ai impresia ca nu ai nevoie de nimic.

Rox spunea...

eu mi-am luat alateieri crema cu SPH din gama cu vit E. e primul meu produs TBS. e OK dar nu m-a incantat in mod deosebit. Dar o sa ma gandesc la acest serum, mai ales ca tu esti asa entuziasmata de el

adela sirghie spunea...

@Rox: imi pare rau ca nu am scris acest review mai repede, poate l-ai fi luat direct pe acesta!
Alte creme/uleiuri nu am mai folosit de la TBS.

Macnetize spunea...

ȘI mie mi-a făcut tare bine, a rezolvat porțiunile uscate și nu mi-a îngrășat mai mult tenul, căci asta era marea mea frică. Chiar e un produs bun.

Mihaela Mih spunea...

Multumim, Adela! De fiecare data cand cumpar ceva tin cont de recomandarile tale, mai ales ca avem aproximativ acelasi tip de ten si par. O sa incerc si eu serumul, sigur o sa-mi placa.

marie spunea...

L-am cumpărat si eu aștept sa vad cum răspunde tenul meu.O sa revin cu eventuale comentarii.

adela sirghie spunea...

@Macnetize: pare absurd, dar de-abia astept sa aud daca are cineva ceva sa-i reproseze.

adela sirghie spunea...

@Mihaela Mih: sigur, dar il cumperi dupa ce termini ce ai acum, da?

adela sirghie spunea...

@Marie: astept, sa stii...

Mihaela Mih spunea...

N-am mai rezistat. Am cumparat serumul si imi place mult, dupa cum estimam. Avand ten mixt/gras nu pot decat sa ma bucur ca nu lasa vreo pelicula enervanta. :)

adela sirghie spunea...

@Mihaela Mih: sunt curioasa cum se va comporta la vara cu tenul meu gras. Dar nu stiu daca nu il termin pana atunci, caci il folosesc si ziua din cand in cand.

Anonim spunea...

Ce pret are?

Nadia spunea...

Adela, ca tot asteptai tu un comentariu negativ....uite ca vine de la mine din pacate. Am facut o alergie urata de la el. Eu sunt alergica, dar nu am facut de mult alergie de la vreo crema. Am apucat sa-l folosesc de 2 ori, prima data mi s-a parut ca au aparut cateva zone uscate pe piele,dar a doua oara a fost clara reactia agresiva pe care mi-a provocat-o. Eu am dat 20 de euro pe el (era redus de la 24 euro) si am primit cadou un demachiant pentru ochi pe baza de musetel. Demachiantul pare bun, doar ca mi-e teama acum sa-l folosesc pentru ca alergia a aparut inclusiv pe pleoape. Folosesc insa cu succes de cateva luni produse marca Lumene de care sunt foarte multumita (crema de maini, crema de corp, crema de zi cu vitamina C, crema BB si un ser cu vitamina C)

adela sirghie spunea...

79 lei este pretul lui.

adela sirghie spunea...

@Nadia:of, of, eu sunt tare happy cu el...insa tu cand l-ai cumparat? Eu credeam ca a apartut de curand.
Lumene nu am folosit, nici nu cred ca se gasesc in Romania.
Am insa demachiantul de ochi cu mustetel de la TBS, mi se potriveste si acesta, cred ca am scris despre el, are 250 ml, inca nu l-am terminat.

Nadia spunea...

Cred ca de curand a aparut si aici. Trec zilnic pe langa TBS, dar nu l-am remarcat pana acum. Eu l-am cumparat de o saptamana, ma si vedeam intinerind brusc :).
Produsele Lumene sunt din Finlanda si nu cred ca se gasesc in Romania, le-am vazut insa comercializate pe Amazon parca.

adela sirghie spunea...

Nadia, dar unde locuiesti?

Nadia spunea...

In Finlanda, Adela. Asa am descoperit produsele Lumene, ma loveam de ele la tot pasul si am zis sa incerc.

adela sirghie spunea...

Ah, pai mi se pare minunat...sa stai in Finlanda si sa citesti blogul meu de beauty. Multumesc, multumesc!

Nadia spunea...

:) Cu drag! Il citesc de multi ani, inainte de a veni aici. E singurul de altfel pe care il urmaresc constant.

adela sirghie spunea...

Da, acum cred ca stiu: te-am si intrebat cum ai ajuns pe blogul meu. Si mi-ai raspuns ca in urma unui comentariu despre Spania, pe care il lasasem pe un alt blog. Scuze daca te confund, insa am vazut ca intri rar la comentarii si vreau sa te identific:)

Nadia spunea...

Ce memorie ai! Da, eu sunt cea pe care ai intrebat-o cum a ajuns pe blogul tau si e ceva vreme de atunci. Comentez rar, dar citesc des. :)

marie spunea...

Ok, am cumpărat serul.
Nu vreau sa folosesc un clișeu, dar nu am ce sa-i reproseze acestui produs. Cum spuneai si tu, 2 sau 3 picături sunt suficiente pentru o aplicare, care sa includă si gâtul si decolteul. Absorbtie foarte buna, nu rapida, astfel încât sa faci si un mic masaj prin aplicare, textura pielii devine foarte fina, efect care se menține si a doua zi. Are si un miros discret, plăcut , dar nu știu sa il încadrez la nici o categorie de arome, dar miroase feminin, nu știu cum.
Ma bucur ca am avut ocazia sa-l descopăr, datorită postării tale.
O sa ramân o consumatoare fidela acestui produs.

adela sirghie spunea...

@Nadia: m-am tot gandit la tine in ultimele zile si la problema ta cu serul in cauza...esti cumva alergica la uleiul de migdale?

adela sirghie spunea...

@Marie: si pe mine m-a surprins, de aceea nu am precupetit laudele:)

Nadia spunea...

Adela, nu am idee daca uleiul de migdale e problema. Migdale mananc si nu mi-au provocat niciodata alergie.

adela sirghie spunea...

@Nadia: poate doar pe ten e iritant.
Intersant ar fi daca identifici si vreun alt produs care contine ulei de migdale si nu ti-a facut bine. Ca sa stii ce sa eviti pe viitor.
Eu mananc migdale aproape zilnic, Crude. Fara sare.