vineri, martie 28

CERISIER ROUGE-L'OCCITANE EN PROVENCE

Da, chiar exista pe lumea asta mare produse cosmetice care ma fac sa visez...


...un parfum editie limitata, de pilda. Care este cu atat mai valoros cu cat stii ca daca se va termina (si se va termina!), nu il vei mai gasi. Nici acum, in 2014, nici primavara viitoare, nici dupa ce ciresii vor mai inflori de sapte ori in fascinanta regiune provensala...


Intreaga gama Cerisier Rouge poate fi gasita in magazinele L'Occitane. Preferatele mele sunt parfumul si crema de maini.

Cerisier Rouge Eau Intense celebreaza frumusetea florilor de cires la apusul soarelui precum si momentul ce marcheaza aparitia fructelor sale rosii aprinse. 
O explozie de lamaie, portocala si coacaze negre iti trezeste simturile, urmata de accente delicate de zmeura si crini. Notele de mijloc de cirese rosii ofera un buchet minunat de acorduri parfumate si dureaza intreaga zi.

2 comentarii:

lotusull spunea...

Trebuie sa fie minunat...
N-am mai gasit nicaieri aroma florilor de cires asa cum am gasit-o in flacoanele L'Occitane. Cel clasic e parfumul meu de suflet :) Si acum ma ispiteste peste poate si Cerisier Rouge :)

adela sirghie spunea...

Eu anul trecut am descoperit aroma florilor de cires de la L'Occitane. Nu mi-am dat seama care este favoritul meu, cred ca le voi incerca din nou pe toate...