vineri, martie 21

ORLY FIRST BLUSH

Ziua mea de vineri miroase a lac de unghii roz si a zambile proaspat culese din gradina.
M-ati mai vazut vreodata cu lac de unghii roz? Ntt. Nttt? Nici eu. Pana la Orly First Blush…

Nuanta este luminoasa, cremoasa, suava, mai ca zici ca e parfumata si pudrata ca o domnisoara sentimentala si emotionata care merge la prima ei intalnire. Baiatul o asteapta cu un buchet de flori, e primavara (fix ziua asta cu soare) si ii tremura genunchii de pierdut ce e.

Urmeaza NOTD  si celelalte lacuri din colectia de primavara Orly, caci toate sase sunt de colectie..






4 comentarii:

Ioana spunea...

E frumos rozul pe unghii. De fapt e frumos cam peste tot, I'm a pink girl 😊 In urma cu doi ani nici eu nu mă vedeam cu verde pe unghii si... s-a întâmplat totuși.

Andreea spunea...

Ce roz frumos! Hmmm, cum ne ispitesti tu cu tot felul de minunatii! :D

alina madalina spunea...

ce culori dulci

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ spunea...

Mie imi. Plac unghiile roz! :)