vineri, aprilie 30

mai tii minte ceva din tulburatul april?


Iata cum arata, pentru mine, o schita de zi de vineri perfecta: o plimbare prin Gradina Botanica, unde pot citi nestingherita pe o banca (poeziile lui Kavafis), ca intr-un tablou de Monet, un parfum nou cumparat de la Viena (Eaudemoiselle de la Givenchy) si Scrisoarea lui Nicu Alifantis (daca vreti sa o ascultati, dati click pe titlul postarii), iar versurile Danielei Crasnaru le aveti mai jos:

Mai tii minte ceva din tulburatul april?
Mai stii alfabetul acelor frenetice zile?
Turnu-n flacari de unde saream amândoi,
Iti mai joaca si-acum în pupile?
Tii minte? sângele tau se vindea bucuros
Pe-o moneda de aer, pe-o frunza, pe-o parere...
Ca sa poti auzi, în mijlocul codrului
Pe cerul scorburii dulci, cum toarce îngerul miere?
Numele meu, mai schimba el echilibrul luminii?
Iti luneca-n sânge, corabie cu mirodenii din cer?
Te mai temi cum sa nu ma striveasca amurgul
Sub o-nrosita petala, petala de fier...
Mai tii minte ceva din tulburatul april
Mai stii alfabetul acelor frenetice zile?
Câte clipe, câti ani, si vremea... si vremea...
Mai tii minte ceva din tulburatul april?
Mai tii minte...?



DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

2 comentarii:

Anonim spunea...

april..luna mea pref:-) Adela,am si eu o mica curiozitate-intrebare.Stii cumva cum este lotiunea cu spf elmiplant?Caut ceva cu spf si la un pret ok si m-am gandit la elmiplant.daca ai alta sugestie..multumesc,Maria

adela sirghie spunea...

@Maria: de la Elmiplant nu am folosit decat creme de fata cu spf. Pentru corp am folosit de la Ivatherm si Bioderma, ambele aveau preturi ok, le gasesti in farmacie, deci poti compara pe loc preturile. Stiu ca au si multe oferte, asadar trebuie sa profitam:)