sâmbătă, iulie 24

French Coquettes: Lancome Preview

Aaron de Mey a creat pentru aceasta toamna o colectie de machiaj fabuloasa, de care m-am indragostit instantaneu, cand am auzit ca se numeste ravasitor , dar absolut ravasitor pentru un beauty-addict, French Coquettes. Da, da, stiu ca suntem in ceea ce se cheama sezonul de midsummer, insa domeniul beauty nu doarme niciodata, la fel ca si New York-ul, asadar trebuie sa stim ce ne asteapta peste o luna-o luna si jumatate. Cel mai mult mi-a placut oja si pudra iluminatoare cu trandafir in relief(care poate fi folosita si ca blush), foarte potrivita pentru budoarul unei senzuale. O sa revin zilele urmatoare cu amanunte, am vrut sa savurati si voi acest mic preview, la rubrica de beautynews, pentru ca mie mi-a incantat seara de vineri.
Am inceput sa fiu mult mai atenta la Lancome si tendintele propuse de acestia, de cand am descoperit demachiantul de ochi BiFacil, care mi-a fost recomandat de una dintre cititoarele beautynews si care este cu ani lumina inaintea multor firme prestigioase incercate, de-a lungul timpului: Estee Lauder, Dior, Chanel, Clarins.


DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE!

Niciun comentariu: