joi, martie 31

Azi imi place...


O esarfa de matase cu trandafiri galbeni, de la Longchamp. Probabil mult dintre voi considerati ca esarfele nu isi mai au rostul lor, dar sunt genul de un accesoriu (oarecum vintage) pe care eu il pretuiesc, mai ales ca de obicei port o singura bijuterie.  Chiar am o micuta colectie de esarfe, dar niciuna galbena. Esarfa de mai sus poate fi gasita aici, in mai multe variante de culoare, dar mie galbenul acesta stralucitor mi s-a parut cel mai interesant, potrivit pentru vremea frumoasa de afara.

3 comentarii:

Alina Barbu spunea...

Si eu am o colectie de esarfe.Le ador si..nu pot pleca de acasa fara o esarfa sau macar un batic la gat.
Ma simt..incompleta:D.

Georgiana spunea...

Si eu iubesc esarfele. Cea aleasa de tine mi se pare absolut superba! Oare se gaseste si la noi prin magazine ceva similar?

Stilistele spunea...

foarte misto esarfa...eu le port mai des pe cap, dar si in loc de curea ;)