marți, august 30

Jurnalul meu din vara lui 2011-partea a saptea

Ca sa nu fiu melancolica si astazi, din cauza ca mi se pare ca toamna iar a venit prea repede, mult prea repede, am decis ca e timpul pentru un rasfat in materie de beauty, evident: tratament facial la Tatiana, manichiura, pedichiura Spa si haircutting la varfuri. M-am programat ieri- pentru astazi si am aflat ca au mutat sediul pe strada Lisabona, in apropiere de Dorobanti. A fost cineva acolo pana acum? Stiu ca Thin Lizzy, una dintre cititoarele mele castigase un giveaway la Shades Beauty Lounge, organizat pe blogul meu, ma gandeam ca poate ea a ajuns prima... oricum revin si eu cu impresii curand.
Poate ca la prima vedere nu pare tocmai o rezolutie sanatoasa, ci mai degraba superficiala, de gossip, de bulimie sau shopping obsesiv, insa eu cred ca daca te ajuta si iti transforma energia negativa intr-una pozitiva, acest remediu al rasfatului prin infrumusetare este un lucru bun. Dupa cum vedeti, nu am spus cine stie ce mare filosofie aici, eu nu sunt dependenta de saloanele de infrumusetare(descriu pe blog, constiincios, exact ca intr-un jurnal, toate vizitele. Voi cum va descurcati? Ce metoda de a invinge Thebluefeeling aveti?

3 comentarii:

Tediana spunea...

shopping ftw

Adelina Eneșca spunea...

Eu ma refugiez in carti. Acolo alung melancolie si ma las furata de intamplari si povesti din alte lumi.

adela sirghie spunea...

Da, prietene bune sunt cartile.